playstation 2 de en iyi görüntüyü yakalayabilmemiz için tavsiyeleriniz nelerdir hangi kabloyu kullanmalı options dan bir rgb görüntü ayarı nebiliym...

wii de kendi orjinal component kablosunu aldım ps2 den çok çok üstün bir görüntü yakaladım.
Bu biraz benim uzmanlık alanım

Şöyleki, Ps2'den alabileceğin maximum grafik kalitesi RGB kablo+CRT TV'dir. Hiçbir led, plasma vs bu kaliteyi sana vermez
LCD'de kullanacaksan: tabiki arkadaşlarında bahsettiği gibi komponent kablo (tv''nin arkasında bu girişin olduğuna emin ol, her tv'de yok çünkü)
Ama Led tv burada da farkını gösteriyor. Led tv'de komponent ile alacağın kalite lcd+komponent'a göre açıkça farkedilecek derece olacaktır.
Bu arada benim tv'ler LCD: Toshiba, Led: Samsung, tüplü: telefunken, cartel
Tüplüde görüntü kalitesinde marka vs farketmez, RGB taktın mı en iyi kalitede görüntü alırsın. Ayrıca malum bir çok oyun wide screen desteklemiyor o yüzden crt'de kafan rahat olur
Bazı oyunlar wide screen'n yanında progressive scan destekliyor, görüntü, özellikle Led tv'de, çok güzel oluyor.. Ama ilk başta da dediğim gibi istediği kadar güzel olsun RGB+Tüplü TV combosunun üzerine geçemiyor.
Özetle: RGB+CRT>Led+Component>LCD+Component