Amiga ile kullanacaksanız kablo yapmanız gerekiyor ama tavsiye etmem RGB görüntüsü berbat.
Komponent bağlantı için birşey yapmanıza gerek yok soketleri üzerinde. Yanlız cihaz tek board olarak geliyor yanında adaptörü yok, 5V. 2A. adaptör bulmanız gerekiyor.
Bunların dışında üzerinde 4 adet ufak düğme var, bunlarla hangi girişi kullandığınızı, renk ayarları, çözünürlük ve arabirim dil ayarlarını yapıyorsunuz. Cihaz ilk geldiğinde ayar ekranı Çin'ce idi

iki adet seçenek olan yer dil ekranı bunuda not olarak buraya yazayım.
Ben 3 monitör, ps2, ps3 ve amiga ile kullandım hiç birine birşey olmadı sanırım bir zararı dokunmaz
