Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: PS2 ve PS3'ü VGA Monitöre Bağlama Maceram  (Okunma Sayısı 11912 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Eylül 16, 2015, 20:27:54 ÖS »

Üstad, bu cihazı alınca özle bir ayar yapmak ya da ne bileyim bir kablo yapmak... gibi daha profesyonel bir şey gerekir mi? Yoksa, sıradan (benim gibi ) biride alsa bağlantıları kurabilir mi?

Birde bu tip cihazlarda benim korkum, monitöre ya da görüntüyü aktarmak istediğimiz cihaza (PS2, Amiga...vs) zarar verir mi?
Logged

BlitzBasic
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.247



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #16 : Eylül 16, 2015, 21:22:28 ÖS »

Amiga ile kullanacaksanız kablo yapmanız gerekiyor ama tavsiye etmem RGB görüntüsü berbat.

Komponent bağlantı için birşey yapmanıza gerek yok soketleri üzerinde. Yanlız cihaz tek board olarak geliyor yanında adaptörü yok, 5V. 2A. adaptör bulmanız gerekiyor.

Bunların dışında üzerinde 4 adet ufak düğme var, bunlarla hangi girişi kullandığınızı, renk ayarları, çözünürlük ve arabirim dil ayarlarını yapıyorsunuz. Cihaz ilk geldiğinde ayar ekranı Çin'ce idi iki adet seçenek olan yer dil ekranı bunuda not olarak buraya yazayım.

Ben 3 monitör, ps2, ps3 ve amiga ile kullandım hiç birine birşey olmadı sanırım bir zararı dokunmaz
Logged

A500|ACA500Plus42Mhz8MB|GoTeK|IndivisionECS|OS3.1
ZX Spectrum 48K, 48KPlus | Amstrad CPC6128
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Eylül 17, 2015, 12:15:27 ÖS »

Teşekkür ederim, bilgiler için.
Logged

Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: