Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Acaip switch li bir mega drive  (Okunma Sayısı 4265 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sukru83
Üye
****
Mesaj Sayısı: 424



Üyelik Bilgileri
« : Eylül 15, 2015, 22:10:53 ÖS »

Selamlar,

Retroman a bahsettiğim altta switch i bulunan bir mega drive elime geçti. Böyle bir şeye rastlamış kimse var mı acaba? Cihaz ara kablo olmadığı için henüz denenmedi.

Buyurun resimlere:





« Son Düzenleme: Eylül 15, 2015, 22:12:41 ÖS Gönderen: sukru83 » Logged

final_fight
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : Eylül 15, 2015, 22:18:38 ÖS »

zamanında aldığım çakma sega mega drivedada bu switch vardı gamestar mega drive
Logged
sukru83
Üye
****
Mesaj Sayısı: 424



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Eylül 15, 2015, 22:34:34 ÖS »

muhtemel bu da çakma ama yararı nedir acaba?
Logged

final_fight
Ziyaretçi
« Yanıtla #3 : Eylül 15, 2015, 23:17:42 ÖS »

belkide foksiyonu yoktur
Logged
i_r_on
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.873



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Eylül 15, 2015, 23:22:26 ÖS »

J/P
J/N
U/P
U/N

Yazıyor switch'in arkasında. Muhtemelen dil ve ekran modu ayarı.

Japanese / PAL
Japanese / NTSC
US / PAL
US / NTSC

Cengizermis'in yaptığı mod bu makinede halihazırda var anlaşılan.

Benzer bir megadrive şurada tartışılmış : http://assemblergames.com/l/threads/russian-mega-drive-2-clone.54696/
« Son Düzenleme: Eylül 15, 2015, 23:24:02 ÖS Gönderen: i_r_on » Logged

Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001>

twitter | blog
sukru83
Üye
****
Mesaj Sayısı: 424



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Eylül 15, 2015, 23:31:49 ÖS »

J/P
J/N
U/P
U/N

Yazıyor switch'in arkasında. Muhtemelen dil ve ekran modu ayarı.

Japanese / PAL
Japanese / NTSC
US / PAL
US / NTSC

Cengizermis'in yaptığı mod bu makinede halihazırda var anlaşılan.

Benzer bir megadrive şurada tartışılmış : http://assemblergames.com/l/threads/russian-mega-drive-2-clone.54696/
teşekkür ettim
Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: