viz_of_wor abicim..
Ateş sesini test olarakdan bunu kodum..
Çalışma mantığım söyle..
Stella ile River Raid'i açıyorum..
Print Screen ile ekran görüntüsünü kaydedip photoshopa yapıştırıyorum..
Oyunun grafiklerinde anti-alias olmadığı için köşeli grafikleri alıp flasha yapıştırıyorum.. Trace bitmap yapıyorum.. Tüm bunları yaparken ölçülendirmelere ve ölçeklendirmelere azami dikkat ediyorum..
Şu anda ilk göze çarpan en büyük hata sağa ve sola dönüşlerde uçak gövdesine yapışık olan merminin ucunun kanatlardan çıkması : ))
Grafiklerle ve haritalarla çok fazla sorunum olmayacak gibi ama sesler beni çok kasıyo..
Sesleri oynarken bi ses kayıt programı ile kaydetip, kesip biçiyorum.. Uçağın motor sesini loop yapabildim ama ateş ederken çıkan "ciyuuuw" sesi arkasında motor sesini de barındırdığı için hem benim motorumun sesi hem de ateşin arkadaki motor sesi birbirine karışınca çok moktan bi ses çıkıyo..
Yani en büyük problemim aslında seslerle..
Atari 2600 donanımından çok anlamıyorum ama bu sesleri kodlarla yaptıkları belli..
Oyunun ASM kodlarını da buldum netten fakat haliyle hiç bişey anlamadım : )))
LWCD Abi..
Oyunun oynanışına dair tüm ayrıntıları da yapmak istiyorum.. Fuel de patlatırıs sorun diil : ))
Şimdi bu konularda benden daha iyi olan sevgili abilerim ben bu tayyarenin seslerini nası yapacam

(