Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: River Raid Zımbırtıları  (Okunma Sayısı 46958 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arda
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.326


I'm *the* guy from Argleton


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #30 : Ocak 08, 2009, 16:19:32 ÖS »

Tolga 2. maddeni hangi dilde yazdın hocam hiç bişi anlayamadım ama kesin güzel bişi demişsindir.. Şiir gibisin valla

O zaman birinci çözümü uygulayacaz demek ki Kahkaha
Tolga, vigo önceki mesajlarından birinde "mp3/wav her türlü çalarsın" demişti, "her türlü"'den kasıt hızlı/yavaş ise pitch kontrolünü sağlamış oluyoruz herhalde.. BU durumda uçak sabit hızda iken
kaydedilmiş sesi hızlı ve yavaş oynatırız, sorun çözülür.
Logged

tolga abaci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 641



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #31 : Ocak 08, 2009, 16:35:09 ÖS »

Arda, sadece pitch değiştirmek orjinaline çok yakın sonuç vermeyebilir, ben onu düşünerek o yorumu yapmıştım, ama tatmin edici bir sonuç alınabilirse tabii ki flash'a TIA ses emulatörü gömmeye göre çok daha tercih edilebilir bir çözüm
Logged

"Finished products are for decadent minds." -- attributed to Hari Seldon, in Isaac Asimov's Second Foundation.
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #32 : Ocak 08, 2009, 16:52:01 ÖS »

Tolga sen TIA'ya falan gömmeyi bırak, Floppy Emulator'e DSK desteği ve diğer destekleri göm Uğraşma bu fani işlerle

Not: şakası bir tarafa bende Arda ile aynı düşünceyi paylaşıyorum. Motor sesi bu şekilde tatmin edici bir şekilde elde edilebilir..
Logged

tolga abaci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 641



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #33 : Ocak 09, 2009, 08:46:07 ÖÖ »

Meg, senden haber bekliyoruz o zaman, bak bana da gömdürtmüyorlar fazla yapacak bişeyimiz kalmadı Kahkaha
Logged

"Finished products are for decadent minds." -- attributed to Hari Seldon, in Isaac Asimov's Second Foundation.
ilkergorkem
Üye
***
Mesaj Sayısı: 179



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #34 : Nisan 15, 2009, 15:27:29 ÖS »

Slm MEG

Bu konunun başlığı gerçekten MeG ve bitmeyen projeleri olmalıymış 

şimdi ben topic hort mu yapmış oldum 

Neyse 2 gündür epeyce gezindim web de ve artık ActionScript ile sesin pitch değerlerine değişiklik yapamıyoruz diyebiliyorum. Cool Edit kullanarak bişeyler yapmaya çalışacağım. Sende gelişme var mı son 3 aydır. Level 1 haricinde level haritaları varsa paylaşırmısın benimle bugunlerde bende flash da river raid yapabilirmiyim diye düşünmekteyim de.
Logged

ZX Spectrum 48K+ , Amiga 1200 , ZX Spectrum +2 , Amstrad 6128
---------------
7D9 Oyun Yarışması 2.si Board Soccer
7DX Oyun Yarışması 3.sü Run Baby Run
7DX 2013 Oyun Yarışması 3.sü Falcon Patrol
Atacan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.241


Msx


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #35 : Şubat 02, 2015, 12:04:54 ÖS »



Atacan senin bu avatarın da mı teni yeşil, yoksa ben de mi renk körüyüm? Kahkaha

Bir de bu Yie Ar Kungfu MSX versiyonundan değil mi?

Edit: Evet MSX'miş. Google görsel araması beni şu sayfaya kadar getirdi:

http://www.dlcsistemas.com/msx/html/utilities.html

Resmin orjinali de sanırım burdan kırpılmış:



Ve adam hala yeşil. Kahkaha

Özay yukarıda linkini attığın sitede ki program yanlış yorumlamadıysam rom dosyalarını wav formatına çevirip ses dosyası elde etmemizi sağlıyor. Ancak ben beceremedim hiç bir dosyayı dönüştüremedim. Bana bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı?
Logged

Saygılar....


'80 Doğumlu İzmir'li
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #36 : Şubat 02, 2015, 13:09:28 ÖS »

MSX'ten pek anlamam ama kullanımı gayet kolay görünüyor. Hata mı veriyor yoksa dönüştürdüğü dosyalar mı çalışmıyor?
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Atacan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.241


Msx


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #37 : Şubat 02, 2015, 13:51:12 ÖS »

Deneyeli uzun zaman oldu sanırım donusturmuyordu yani hiç bir tepki vermiyordu. Ortaya bir wav dosyası çıkmıyordu. Bir kaç kb bir rom dosyası indirip dene istersen.
Logged

Saygılar....


'80 Doğumlu İzmir'li
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #38 : Şubat 02, 2015, 15:25:02 ÖS »

Wav dosyası oluşuyor ama medi player çalamıyor.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Atacan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.241


Msx


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #39 : Şubat 02, 2015, 15:31:43 ÖS »

Kaç dk? Kaç kb?
Logged

Saygılar....


'80 Doğumlu İzmir'li
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #40 : Şubat 02, 2015, 15:40:50 ÖS »

Gradius 2 (1987) (Konami) (J).rom -> 128 KB
Gradius 2 (1987) (Konami) (J).wav -> 93.8 MB

Çevrim işlemi 1 saniye bile sürmüyor.

Alıntı
General
Complete name                            : C:\Users\Simon\Desktop\Gradius 2 (1987) (Konami) (J).wav
Format                                   : Wave
File size                                : 93.8 MiB
Duration                                 : 18mn 58s
Overall bit rate mode                    : Constant
Overall bit rate                         : 691 Kbps

Audio
ID                                       : 0
Format                                   : PCM
Format settings, Endianness              : Little
Codec ID                                 : 1
Duration                                 : 18mn 58s
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 691 Kbps
Channel(s)                               : 1 channel
Sampling rate                            : 43.2 KHz
Bit depth                                : 16 bits
Stream size                              : 93.8 MiB (100%)
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Atacan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.241


Msx


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #41 : Şubat 02, 2015, 22:22:10 ÖS »

Demek ki bu işte bir terslik var. Nasıl çözebileceğimizi bilen var mı?


Ayrıca ben başka bir konudan alıntı yapıp cevap yazmıştım, nasıl oldu da bu konu altına geldik anlamadım. Sen Yeşil LEE'yi bu konuda sormamıştın ki! anlamadım ben ya. Kahkaha
« Son Düzenleme: Şubat 02, 2015, 22:46:34 ÖS Gönderen: Atacan » Logged

Saygılar....


'80 Doğumlu İzmir'li
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #42 : Şubat 02, 2015, 23:06:21 ÖS »

Yeşil Lee'nin sağı solu belli olmaz, her an her yerden çıkabilir. Kahkaha
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: