Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel SohbetBu nostalji hoşunuza gidecek sanırım. - Bölüm 1
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Bu nostalji hoşunuza gidecek sanırım. - Bölüm 1  (Okunma Sayısı 12121 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
nascar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 97


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Ekim 23, 2017, 11:29:18 ÖÖ »

Ne kadar güzel sergilemişler insanlar küçük de olsa müze haline getirip herkesle paylaşmışlar.

Bizim ülkemiz de nerde bizimkiler koleksiyoncu değilde çöpçü gibi....Anca onu bunu alsınlar paylaşım yok sergileme yok sadece kendini tatmin ediyor bende bunlar bunlar var diyor

Bahaneler de hep hazırdır eeee işte vakit yok zaman yok nasıl yapalım diyorlar
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Ekim 23, 2017, 11:41:39 ÖÖ »

Merhaba Sizi CGTR'de görmek isteriz. İdealı görünüyorsunuz Her türlü projenize tam destek benden Kendi adıma yazayım. Kısıtlı kaynak ve geçim şartlarında yaşıyor ve sosyal güvenceniz artı refah düzeyiniz çok yüksek değilse. (Diğer ülkelerdeki gibi) Malesef doğru çoğu şey planda ve hayalde kalabiliyor. Peki ya bunları hayal edemeyecek olsaydık ya bu forum olmasaydı nerede nefes alacaktınız komşuda pişi mi yiyerek tatmin olacaksınız. Bence sizde organizasyonlarımıza katılın gelin buna birlikte çözüm arayalım. Ayrıca forumda yapılan ve hayata geçen bir çok konu ve proje var onları da takip etmenizi öneririm. Sevgilerimle
« Son Düzenleme: Ekim 23, 2017, 11:45:28 ÖÖ Gönderen: AmigaEsref » Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
nascar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 97


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Ekim 23, 2017, 12:04:18 ÖS »

Merhaba Sizi CGTR'de görmek isteriz. İdealı görünüyorsunuz Her türlü projenize tam destek benden Kendi adıma yazayım. Kısıtlı kaynak ve geçim şartlarında yaşıyor ve sosyal güvenceniz artı refah düzeyiniz çok yüksek değilse. (Diğer ülkelerdeki gibi) Malesef doğru çoğu şey planda ve hayalde kalabiliyor. Peki ya bunları hayal edemeyecek olsaydık ya bu forum olmasaydı nerede nefes alacaktınız komşuda pişi mi yiyerek tatmin olacaksınız. Bence sizde organizasyonlarımıza katılın gelin buna birlikte çözüm arayalım. Ayrıca forumda yapılan ve hayata geçen bir çok konu ve proje var onları da takip etmenizi öneririm. Sevgilerimle

Zaten CGTR de değilmiyim yanlış yeremi yazdık yoksa

Benim projem yok elimde çok koleksiyonluk parça da yok hatta hiç yok desteğin için teşekkür ettim

Ben genel bir eleştiri olarak yazdım yukarıdaki yazıyı yani hep al hep al tamamda kardeş biraz göster sergile bakalım öğrenelim bilgimiz olsun

« Son Düzenleme: Ekim 23, 2017, 12:11:38 ÖS Gönderen: nascar » Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #18 : Ekim 23, 2017, 12:30:40 ÖS »

Pardon CGTR buluşması demek istemiştim.

İstanbuldaysanız:
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=14646.0

Ankaradaysanız:
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=14978.0

Arada toplanıyoruz hatta ankara 5 ekimde. Bende çok şeyden şikayet ediyorum. Ama karanlığa şikayet etmektense bir mumda sen yak felsefesi daha güzel. İstanbul ve Ankara toplantıların da görmek istediğin cihazlar varsa getiriyorlar zaten. Ben en son Amiga 4000 rica etmiştim saolsun LW3D koca kasayı getirdi inceledik. Çok çeşitli ürünlerde oluyor. Talep edersiniz getiririz görme şansınzı olur. Hatta bence ufaktan size de forumdan bir Amiga alalım girmiş olun ucundan sevgiler

Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
nascar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 97


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #19 : Ekim 23, 2017, 13:26:24 ÖS »

@Amiga esref

Ben bu yazdıklarımı bu forumda ki insalara yazmadım genel olarak yazdım.. Ayrıca karanlığa şikayet etmiyorum sadece bir eleştiri yapıyorum... Yine ayrıca merak etme çok mum yakıyorum ama söndürüyorlar

Şimdi şöyle açıklayım daha anlamlı ve güzel olur... Ben geçenlerde çevremde ki yakınlarıma ve dostlarıma ulaştım ve bu konuyu açtım... Dedim ki hepiniz bu koleksiyon işini yapıyorsunuz gelin dedim sizlere çok büyük güzel bir yer ayarlıyacam sizlerde elinizde ki parçaların bazılarını getirin bir organizasyon yapalım... Yine dedim ki eşlerimizi çoçuklarımızı da getirelim çünkü çoçuklarınız bu elinizdeki parçaları görsünler oynasınlar hatta bozsunlar sizlerde onlara bunların çok değerli olduğunu anlatın onlara ki siz öldüğünüz de yada siz olmadığınız da bunların çok değerli olduklarını geçmişi anlattıklarını bilirler ve bunları çöpe atmazlar dedim

Bakalım hepsinin hoşuna gitti bu anlattıklarım yakın bir zamanda gerçekleştircek gibi gözüküyor....

Yani kısacası paylaşmak güzeldir
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #20 : Ekim 23, 2017, 13:29:46 ÖS »

Paylaşmak harikadır. CGTR buluşmalarına çocuklarınızı da getirebilirsiniz. Rutin olarak yapıyoruz. Bekleriz Tanışmayı çok isterim yüz yüze sohbet eder keyifimize bakarız sevgiler
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
nascar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 97


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #21 : Ekim 23, 2017, 14:13:55 ÖS »

Paylaşmak harikadır. CGTR buluşmalarına çocuklarınızı da getirebilirsiniz. Rutin olarak yapıyoruz. Bekleriz Tanışmayı çok isterim yüz yüze sohbet eder keyifimize bakarız sevgiler

Çok teşekkür ediyorum tabiki gelirim 2 çocugumu da getiririm onlarda görürler abilerinin neler yaptıklarını neler paylaştıklarını

Gerçi benim çoçukların pek oyun vs gibi şeylerle ilgileri yok daha çok belgesel izliyorlar çok seviyorlar... Ancak ben seviyormuyum şüpheli Artık rüyalarıma giriyor geçenlerde dinozorla ormanda yürüyorum timsahlar da arkadan dedikodu yapıyor du artık ne hallerdeyiz Kahkaha
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #22 : Ekim 23, 2017, 16:58:28 ÖS »

Kahkaha evet oluyor bizde de benzer durumlar var. Rüyalar 16 renk çizgi film. Gerçi bizim ki ufak daha 4 yaşına basmadı. Ama bu işlerle uğraşmayacak gibi en fazla 10 sn konsantre olabiliyor.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
nascar
Üye
***
Mesaj Sayısı: 97


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #23 : Ekim 23, 2017, 17:03:00 ÖS »

Kahkaha evet oluyor bizde de benzer durumlar var. Rüyalar 16 renk çizgi film. Gerçi bizim ki ufak daha 4 yaşına basmadı. Ama bu işlerle uğraşmayacak gibi en fazla 10 sn konsantre olabiliyor.

Yok abi benimkilerin hiç ilgisi yok oyunla biri 3 yaşında tamam daha bebek oburu 7 yaşında hiç ilgisi yok hep belgesel hep belgesel baba bize dinozorları aç yeter yahu tüm dinozor soyuyla akraba oldum artık

Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.627


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #24 : Ekim 23, 2017, 17:05:50 ÖS »

valla imremdim bizim ki ocin bir seyin degeri snlerle sonra kapatıyor. Hep imrenirim bir konuya hevesi olsada yönlwndirebilsem işte türlere detaylara girsem
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: