Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Atari 65XE bozuk mu acaba?  (Okunma Sayısı 7522 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« : Temmuz 22, 2014, 20:25:25 ÖS »

Merhabalar,
8bit bilgisayar cahili olarak arkadaşımın bana test için bıraktığı Atari65XEden hiç birşey anlamadım.
Power ışığı yanıyor ama RF den sinyal gelmiyor. Bişeyler geliyor ama karanlık "ben bozuğum" diyen gölgeler. c64ün ekranı gibi bişey gelmesi gerekmez mi?
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
xeon83
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : Temmuz 22, 2014, 21:03:20 ÖS »

Evet gerekir.. ona c64 ün scart kablosuda uyması lazım bide onla deneyiver..
Logged
crowded
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 652



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Temmuz 22, 2014, 21:40:38 ÖS »

Yanlis hatirlamiyorsam anakart uzerinde dikdortgen prizma benzeri elemanlar olacak ortalari plastikten duz vida agzi gibi cukur. Onlar ile goruntu netlik ayari yapiliyor diye hatirliyorum.
Logged
june8efe
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.288



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Temmuz 22, 2014, 21:50:12 ÖS »

Benzer bir arıza sanırım. http://www.vintage-computer.com/vcforum/archive/index.php/t-15210.html

Pdf manual var. Arızalardan da bahsediyor.
https://www.google.com.tr/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=K7LOU9nFKqrnywOwjYII&url=ftp://ftp.pigwa.net/stuff/collections/stryker/literatura/Books/ATARI_65XE_OWNERS_MANUAL_ENG.pdf&cd=5&ved=0CCwQFjAE&usg=AFQjCNGOjDQnCK2hkQLmBuR_N0LKZ70oiQ
« Son Düzenleme: Temmuz 22, 2014, 21:55:27 ÖS Gönderen: june8efe » Logged

Geliştirme kartları: Raspberry Pi2, Arduino Uno R3
El konsolları: Ngage,DS Lite,Nintendo 3DS cfw
Tv konsolları: PS1, Hdd'li fat PS2, Wii (Softmod'lu), Xbox360 slim rgh, PS4 Slim
commander64
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.440



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Temmuz 22, 2014, 22:10:13 ÖS »

Eski bir tüplü tv de dene
Logged

cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Temmuz 22, 2014, 22:31:21 ÖS »

Teşekkürler fikir beyan eden arkadaşlar.
Video pinoutunu buldum bide komposit deniycem değdirme yöntemiyle.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: