Cevaplar için teşekkürler.
Yavuzg; Öncelikle forumdaki arcade projenizi inceledim(diğer projelerinizde çok iyi) ve sizi tebrik ediyorum, gerçekten orjinali ile birebir yapıda harika bir çalışma olmuş, emeğinize bileğinize sağlık.
Aliexpress sitesine gelince o siteye bir haller oldu sanki tüm satıcılar birbirinden haberdarmışçısına benzer fiyatlar veriyorlar ve aralarında fiyat farkı en fazla 3-5$ dolar oynuyor, serbest piyasa değilde bir tekel durumu oluşmaya başlamışa benziyor.
Yukarıda dediğim gibi 20 tane tuş için 15-20 dolar 4 tane kol içinde 20-30 dolar ayrı ayrı shipping ücreti alıyorlar ve ürünün fiyatını oldukça ucuz gösteriyorlar totalde shipping masrafı ile eskiden gördüğüm fiyatların bile üstüne çıktıkları gözümden kaçmadı.(4 senedir aliexpress takip ediyorumv e kullanıyorum)
wizofwor;
Aslında fiziksel olarak araştırmadım fakat birkaç kere selanik çarşısında değişik tuş ve kol takımlarına rast geldim fakat kalite hangi çizgiye kadar gidiyor söylemek zor misal şu an bir sanwa getiriyorlar mı fiyatı ne kadar bilemiyorum.
Forumdaki birçok kişinin tuş ve kol takımı ihtiyacı olduğunu düşünürsek sanırım büyük çaplı bir ithalat yapmamız hepimiz adına daha hayırlı olur diye düşünüyorum böylece gümrüğe takılsa vergisi ödense dahi kargo parası bedavadan biraz pahalı olur.
Bu iş ile ilgilendiğini söylediğiniz kişilerin bir websitesi var mı yoksa direk telefon ile mi görüşme sağlıyoruz her halükarda numaraları işime yarayabilir.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||





