Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1]
1  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Commodore ailesine selamlar : Mayıs 18, 2016, 18:22:26 ÖS
Sozkara hoşgeldin, burası bir harika dostum.

Hoşgeldin aramıza adaş

Agony bende tam aynısını yazacaktım Masum


Hoşbuldukk
3 Serhat mı oldu şimdi?
2  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Commodore ailesine selamlar : Mayıs 18, 2016, 13:05:03 ÖS
Birkaç gündür fırsat bulup tanışma köşesine yazamadım.
Küçükken arkadaşlarım vasıtasıyla tanıştığım C64 ve Amiga 500 macerama şans eseri yeni edindiğim 500+ ile devam ediyorum. O zamanlar Mega Drive'ım olmasına rağmen, Amiga sahibi olmak nedense hep hayalimdeydi Arada liseye giderken elime bir Commodore 128D geçmişti fakat onunla beraberliğimiz benim cehaletim yüzünden sona erdi. Monitör, yazıcısı ve kullanım kılavuzları dahil olan tam seti yok pahasına lise zamanımda sattım. Hala içimde uktedir.
33 yaşındayım, İstanbul'da yaşıyorum. Drupal üzerinde geliştiricilik yapıyorum ve evde hobi olarak arduino, raspberry pi gibi geliştirme platformlarıyla uğraşıyorum vaktim oldukça.  Ayrıca açık kaynak sever bir insanım. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar:)
Herkese selamlar,
Serhat
3  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04 : Mayıs 18, 2016, 10:00:44 ÖÖ
Bir amiga forumunda gördüm bunu
4  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04 : Mayıs 17, 2016, 13:54:23 ÖS
Teşekkürler hocam,
ilerde bir gotek düşünüyorum bu arada
5  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04 : Mayıs 17, 2016, 11:53:00 ÖÖ
Etiket gitti maalesef evet ama makina gitseydi daha çok üzülürdüm. İçi tertemizdi bir de nasıl o kadar temiz kalmış anlamadım. Eski sahibi sol tarafına dik koymuş muhtemelen ki entegre bacaklarına da akmış pil. Vesile oldu, floppy kafasını ve üst kapağı da temizledim, aradan onları da çıkardım. Neyse ki sağ salim çalışıyor, onu görüp huzurlu bir uyku çektim kendime Son durum aşağıda...
6  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04 : Mayıs 17, 2016, 00:09:00 ÖÖ
Arkadaşlar içini açtım artık maalesef iyiki açmışım çünkü karşılaştığım manzara pek hoş değil. Yanındaki entegrenin bacaklarında korozyon var. Alkolle temizleyeceğim bakalım. Benden önce olan olmuş :/
7  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04 : Mayıs 16, 2016, 13:53:10 ÖS
Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar
@Agony hocamdan rica ediyorum öyleyse bir wb 1.3 veya 2.04 seti Bu kadar hızlı ve çok cevap beklemiyordum şaşırttınız beni commodore.gen.tr ailesi olarak.
Amiga'yı sadece adaptör ve makina olarak aldığım için daha ps/2 mouse çevirici ve joystick bulma gibi maceralarım olacak, hayırlısı bakalım. Haftasonu bulduğum disketlerden birinde Turan bilgisayar yazıyordu sanırım kendileri cracklemişler. ADF yaratırıp paylşmayı düşünüyorum. Benim de bi şekilde katkım olabilirse ne mutlu
8  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04 : Mayıs 16, 2016, 11:44:41 ÖÖ
Çok teşekkürler,
En kısa zamanda tanışma kısmına yazmak aklımda Ben istanbul kadıköydeyim.
9  Amiga / Amiga Yazılım / Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04 : Mayıs 16, 2016, 11:13:40 ÖÖ
Arkadaşlar Merhaba,
Facebook grubunda yazdığım gibi, hurdacı tezgahından amiga 500+ aldım. garanti etiketi hiç açılmamış. çalıştığını görünce de, scart ve null modem kablosu yaptım kendim. Elimde hiç disketi bulunmuyordu fakat dün birkaç disket bulabildim. Tabii hepsi oyun. Soracağım şu ki, disket verirsem bana workbench 1.3 veya 2.04 çekebilecek biri var mı? Bir de soru, 500+ üzerinde RTC pili bulunuyormuş. İçini açıp akıp akmadığını kontrol etmeli miyim? Ekte birkaç foto paylaşıyorum
Sayfa: [1]