Mesajları Göster
|
|
Sayfa: [1]
|
|
2
|
Genel Kategori / Tanışma Forumu / ben erdoğan tunçel
|
: Ocak 06, 2026, 19:35:38 ÖS
|
|
Slm arkadaşlar. commodore. gen.tr ye 2017 yılında üye olmuşum. o günden bu güne tık yok. nedeni ise 2017 yılından beri başıma gelmeyen kalmadı 4 tane şehir değiştirdim. kalp krizleri, (bypassım ve 4 tane nur topu gibi stentim var) ha birde omurga ameliyatı ve 4 tane nur topu gibi çivi var. Şimdilik Ankara da yım fekat gelecek aralık ta istanbula dönmeyi düşünüyorum. 2007 de firmamı kapattıktan sonra (sistem desteği veriyordum) bu 2. el ve elektronik geri dönüşüm işine girdim. elimden belki de bir dünya parça bilgisayar geldi geçti. elimde kalan şeyleri de buraya yazacağım. bendeniz 1988 yılında Teleteknik de finans şefi olarak bilgisayar piyasasına girdim. görevim logo muhasebe yazılımını novell network altında çalıştırıp teleteğniğin muhasebesini elektronik ortama taşımaktı. bir yılda kör topla başardık. sonra Novell network işlerini organize eden Ömer Erkmen. ben Novell in distribitörlüğünü alıyorum satış müdürüm olurmusun dedi bende eyvallah dedim. coommodere, amiga teleteknik hakkında yazacağım çok şey var daEn çok da o günlerden elimde bir iğne bile kalmamasına üzülüyorum. Son amiga 500 üme de Gürsele kaptrdıydım
|
|
|
|
|
|