Mesajları Göster
|
|
Sayfa: [1]
|
|
1
|
Genel Kategori / Tanışma Forumu / herkese merhabalar
|
: Temmuz 26, 2018, 10:51:26 ÖÖ
|
|
herkese merhabalar, ben mehmet, 83 dogumluyum ve cocukluk genclik yillarimda atari salonlarinin mudavimiydim. 2 cocuk sahibiyim. hala o sistemleri cok seviyorum. hicbir konsol o tadi vermiyor maalesef. siteye kendi imkanlarimla bartop kabin yapmak icin arastirma yaparken denk geldim ve ozellikle delimawi, yavuzg ustalarimizin yaptigi calismalara agzim acik kaldi desem yeridir. isin teknik kismina sizin sayenizde asina oldum, ben daha cok oynayiciyim. emekleriniz ve verdiginiz bilgiler gercekten muhtesem, daim olmasi dilegiyle, iyi calismalar iyi oyunlar dilerim.
|
|
|
|
|
|