Gerçekten çok güzel dizayn edilmiş ve çok güzel bir koleksiyon. Emeğinize sağlık. En güzel günlerde ürünlerinizi kullanmanız dileği ile..

Benimde koleksiyonum şu an çalışma odamın 3/4'ünü kaplamaya başladı ve halen yeni malzemeler geliyor. Raflarda yer kalmadı. Fazlalık olanlar dışındaki hiç bir şeyi satmaya da kıyamıyorum. İlerleyen yıllarda böyle bir yola girmek gerekecek sanırım.