yok kör değilsin. Henüz sitelerinden bir açıklama yapılmadı. Vigo partiyi düzenleyen arkadaşlarla dost olduğundan henüz resmi olarak açıklanmayan bilgiyi bizlerle paylaştı.
http://www.7dx-party.org/
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||