Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1]
1  Amiga / Amiga Yazılım / Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) : Kasım 09, 2006, 13:55:01 ÖS
yok kör değilsin. Henüz sitelerinden bir açıklama yapılmadı. Vigo partiyi düzenleyen arkadaşlarla dost olduğundan henüz resmi olarak açıklanmayan bilgiyi bizlerle paylaştı.

http://www.7dx-party.org/
2  Commodore / Commodore Genel / sid müzikleri commodore 64'te nasıl dinleriz? : Ekim 06, 2006, 21:37:49 ÖS
SID dosyalarını PC'de dinlemek mümkün. Birçok utility var. Peki bunları gerçek cihazda yani C64'de nasıl dinleriz?

Not: Aslında bu soruyu başka bir yerden çaldım:P
3  Commodore / Commodore Genel / Ynt: commodore 64'de çok başarılı grafik çalışmalar.. : Ekim 01, 2006, 13:17:19 ÖS
commodore 64 , 16 renk değilmiydi ? süper olmuş
Sayfa: [1]