Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga Genel20 Yıllık Hasret Bitti!
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: 20 Yıllık Hasret Bitti!  (Okunma Sayısı 23052 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Cengiz Demir
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.829



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #30 : Temmuz 08, 2016, 19:33:33 ÖS »

Hayırlı olsun. Güle güle kullanın
Logged

Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #31 : Temmuz 09, 2016, 00:08:10 ÖÖ »

195Euro
http://www.amibay.com/showthread.php?84610-ACA-1232-40Mhz-full-030-MMU
Fiyat normal.

2mb chip ram ile çok ama çok sınırlı whdload oyun oynayabilirsin. Bu yüzden diyorum turbo lazım diye


O halde üstad para biriktirmeye devam. 30 sene geçmiş bu aletlerin çıktığı günden bugüne, hala nazlı, hala pahalı Kahkaha

@Gokhan Ozkan, sağolasın abi.



Aslında pahalılık göreceli bir şey. Piyasadaki eşdeğerlerine göre ve cebindeki paraya göre değişiyor. Cebimdeki paranın çoğu A1200'e gidince pahalı kalıyor tabi Kahkaha Gene para olunca "ooo ucuzmuş alayım hemen" derim heralde Kahkaha Link için ayrıca teşekkür ettim.

@gameretro ve @cdemir teşekkür ederim. Darısı olmayanların başına
Logged

Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: