Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga DonanımAmiga 1200 ve Hızlandırıcı Kartlar
Sayfa: 1 ... 5 6 [7]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga 1200 ve Hızlandırıcı Kartlar  (Okunma Sayısı 51544 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Samurai
Ziyaretçi
« Yanıtla #90 : Mart 15, 2017, 09:24:33 ÖÖ »

Amiga 1200 de Amiga 500 disketi takıp oyun oynanır mı ?
Çoğu oyun çalışır. Bazıları uyumsuzlukdan dolayı çalışmayabilir.

Peki hocam mesela A500 için çıkmış eski bir oyunu oynadığımız da AGA çipsetin den faydalanıyormu ? Yoksa A1200 enhanced mi yazması gerekli ?

Normal bir a500 oyunu AGA'dan faydalanmaz. Oyunun veya programın AGA desteği ile yazılmış olması gerekiyor. Lion King vb.. gibi oyunlar mesela AGA'dır.

Çok teşekkür ederim hocam... Ben zamanın da bazı A500 oyun kutularında A1200 Enhanced yazısı görürdüm demekki AGA destekli oyun olması gerekli.... Mesele şu Ruff n Tumble oyununu A1200 e niye yapmamışlar acaba 256 renkte o oyun inanılmaz olurmuş...
Logged
ekalkici
Üye
****
Mesaj Sayısı: 254



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #91 : Mart 15, 2017, 09:26:21 ÖÖ »

Amiga 1200 de Amiga 500 disketi takıp oyun oynanır mı ?
Çoğu oyun çalışır. Bazıları uyumsuzlukdan dolayı çalışmayabilir.

Peki hocam mesela A500 için çıkmış eski bir oyunu oynadığımız da AGA çipsetin den faydalanıyormu ? Yoksa A1200 enhanced mi yazması gerekli ?

Normal bir a500 oyunu AGA'dan faydalanmaz. Oyunun veya programın AGA desteği ile yazılmış olması gerekiyor. Lion King vb.. gibi oyunlar mesela AGA'dır.

Çok teşekkür ederim hocam... Ben zamanın da bazı A500 oyun kutularında A1200 Enhanced yazısı görürdüm demekki AGA destekli oyun olması gerekli.... Mesele şu Ruff n Tumble oyununu A1200 e niye yapmamışlar acaba 256 renkte o oyun inanılmaz olurmuş...

Evet dediğiniz gibi bazı oyunlarda da mesela Hired Guns gibi, extra chipmem görünce (2mb) farklı ses efektlerini falan açıyor.
Logged

Amiga 1200 Black / Rev 1D4 / TF1260 + 68060 Rev5 @75 MHZ / 8GB CF HDD / 3.2.1 Rom / Clock
Amiga 500 / Rev 6A / 1MB RAM / 1.3 ROM / Clock
Commodore 64C / 1530 C2N Datasette
Commodore 1084S
GBSControl / Samsung 793DF / Samsung 957MB
Gokhan Ozkan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.261



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #92 : Mart 16, 2017, 10:06:57 ÖÖ »

Amiga 1200 de Amiga 500 disketi takıp oyun oynanır mı ?
Çoğu oyun çalışır. Bazıları uyumsuzlukdan dolayı çalışmayabilir.

Peki hocam mesela A500 için çıkmış eski bir oyunu oynadığımız da AGA çipsetin den faydalanıyormu ? Yoksa A1200 enhanced mi yazması gerekli ?

Normal bir a500 oyunu AGA'dan faydalanmaz. Oyunun veya programın AGA desteği ile yazılmış olması gerekiyor. Lion King vb.. gibi oyunlar mesela AGA'dır.

Çok teşekkür ederim hocam... Ben zamanın da bazı A500 oyun kutularında A1200 Enhanced yazısı görürdüm demekki AGA destekli oyun olması gerekli.... Mesele şu Ruff n Tumble oyununu A1200 e niye yapmamışlar acaba 256 renkte o oyun inanılmaz olurmuş...

Evet dediğiniz gibi bazı oyunlarda da mesela Hired Guns gibi, extra chipmem görünce (2mb) farklı ses efektlerini falan açıyor.
Dediğiniz gibi bazı oyunlar AGA ve ECS versiyonu aynı olsa bile 1200 de oynarken farklı sesleri duyabiliyorduk.
Logged
Sayfa: 1 ... 5 6 [7]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: