Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: sessiz bir a1200  (Okunma Sayısı 3029 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
fst
Üye
***
Mesaj Sayısı: 50


Amiga or Die!


Üyelik Bilgileri
« : Mayıs 16, 2010, 05:23:36 ÖÖ »

Elimde bir a1200 var. Ses harici herşey düzgün çalışıyor gibi görünüyor... Ses yok denecek kadar kısık. Speakerlara bağladım sesi sonuna kadar açtım böyle kısıktan ses geliyor. a1200 de zamanla kapasitörlerin mefta olduğunu okumuştum bir yerden... Aynı problem olabilir mi? O kapasitörlerin değişimiyle ve nasıl yapılacağıyla ilgili bir kaynak var mı?
Teşekkürler.
Logged

?"A1200 + Blizzard PPC Phase5 060@50mhz ppc603e@175mhz + 64mb ram + cfhd + Easynet + Cocolino"
?OUT OF MEMORY ERROR
?OUT OF MEMORY ERROR
?OUT OF MEMORY ERROR
...
fst
Üye
***
Mesaj Sayısı: 50


Amiga or Die!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Mayıs 16, 2010, 15:32:37 ÖS »

Sorun beslemeyle ilgili bir problemden kaynaklanıyormuş. Kapasitörler sağlam.
Logged

?"A1200 + Blizzard PPC Phase5 060@50mhz ppc603e@175mhz + 64mb ram + cfhd + Easynet + Cocolino"
?OUT OF MEMORY ERROR
?OUT OF MEMORY ERROR
?OUT OF MEMORY ERROR
...
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: