Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1] 2 3 ... 20   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Amiga Kutusu Yapmak  (Okunma Sayısı 66776 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.469


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« : Haziran 07, 2017, 10:37:08 ÖÖ »

Arkadaşlar tasarım konu başlığımda bu konuda talep olduğunu gördüm ve biraz araştırma yaptım. Bunun sonucunda tahmini bir maliyet ve adet var elimde. Tasarım bende. Diğer konular hakkında ilerleyebilmek için sizinde fikirlerinize ihtiyacım var. Örneğin minimum 250 adet basıyorlar. Tahmini 250 adet için 2000 ila 2500 tl arası maliyet çıkıyor. Şimdi gelelim sorulara:
1- Tasarım 3 renk hazırlanacak bıcak çizimi ve demo maket yapımı (Bu bende arkadaşlar)
2- Hangi Model için kutu yaptırmalı.
3- Parayı nasıl toplayabiliriz.
4- Kutu isteyen kaç kişi olur.
5- En büyük problem nakliye ve 250 kutuyu istanbulda stoklayabileceğimiz bir yer var mı?
6- toplam ağirlığı sordular tek mi çift kat mı olayı için şimdilik tek kat fiyatı aldım.
Şuan aklıma gelenler bunlar.

« Son Düzenleme: Haziran 07, 2017, 11:16:06 ÖÖ Gönderen: AmigaEsref » Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
appiah4
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.350



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Haziran 07, 2017, 11:12:43 ÖÖ »

Kutudan kastımız mukava karton kutu mu?  Ben de isterim valla ama renk vs olayını anlamadım orjinal kutusndan bastırtamaz mıyız?  Bunu EAB forumlarında biri yaptırmıştı: http://eab.abime.net/showthread.php?p=1081272#post1081272

Burada kutunun tasarımı var.



Bu da sonucu:



Yapmak istediğimiz bu ise ben varım ve alırım (2000 TL adet fiyatı değildir diye umarak? )
« Son Düzenleme: Haziran 07, 2017, 11:18:30 ÖÖ Gönderen: appiah4 » Logged

Retronautics: Retro bilgisayar, donanım ve proje galerim.
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.469


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Haziran 07, 2017, 11:17:24 ÖÖ »

Valla abi bunun baskı dosyası sizde varsa direk bundan demo yapıp bastırılabilir. Vektörel formatı lazım ogset için. Aynen kastım bu ama sadece dışı.
Toplam maliyet şuan 2000-2500 bolu 250 adet derseniz birim fiyatı 10 tl oluyor
« Son Düzenleme: Haziran 07, 2017, 11:21:07 ÖÖ Gönderen: AmigaEsref » Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
appiah4
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.350



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Haziran 07, 2017, 11:22:29 ÖÖ »

Vektör grafiği yok bu jpeg'i var sadece, ama jpeg üzerinden geçerek vektör grafiğine çevrilebilir diye düşünüyorum birinin emek ve zaman harcaması gerekir..

Alternatif olarak ofsete direk JPEG'ini ve ölçüleri gönderip tasarımı onlardan istersek bir fiyat da verebilirler bence.

Bu arada kutu boyutları ekteki gibi.

* A500Box.zip (244.84 KB - Yükleme: 217 kez.)
* A500Inlay.zip (280.48 KB - Yükleme: 217 kez.)
Logged

Retronautics: Retro bilgisayar, donanım ve proje galerim.
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.010


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Haziran 07, 2017, 11:28:00 ÖÖ »

10 TL'ye mal olacaksa ya da civarı diyelim...250 sayısı az bile kalabilir... Ama bunun içinide yapmak gerek...
Logged

onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.424


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Haziran 07, 2017, 11:30:48 ÖÖ »

içindeki güç kaynagı bölmesi kutusu ve köpüğü de var tabi.
Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.469


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Haziran 07, 2017, 11:31:19 ÖÖ »

10 TL'ye mal olacaksa ya da civarı diyelim...250 sayısı az bile kalabilir... Ama bunun içinide yapmak gerek...
ben akşam net bir sunum hazırliyim icide olsun diyorsanız onun icinde fiyat alayım bilgi vereyim. Adet artıkça birim fiyat düşuyor bu arada.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.469


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #7 : Haziran 07, 2017, 11:32:22 ÖÖ »

içindeki güç kaynagı bölmesi kutusu ve köpüğü de var tabi.
malesef abi kopuk olmuyor ama başka cozumler var. ayrintilari atarim.ama fiyat artiyor git gide
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.424


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Haziran 07, 2017, 11:33:20 ÖÖ »

şahene olur içiyle birlikte . Bu arada bu gerçekleşirse c64 için de bakarız belki sonra
Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.424


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #9 : Haziran 07, 2017, 11:34:21 ÖÖ »

içindeki güç kaynagı bölmesi kutusu ve köpüğü de var tabi.
malesef abi kopuk olmuyor ama başka cozumler var. ayrintilari atarim.ama fiyat artiyor git gide

Anladım . doğru herbir şey fiyatı arttıtır. bir de taşıma kulpu vardı değil mi 
Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
Gökçe Bozkurt
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 2.920


Nigripinis


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #10 : Haziran 07, 2017, 11:35:44 ÖÖ »

Kutunun içinde köpüklerinin olmayacağını düşünürek içine konulacak bilgisayar şakır lakır oynayıp, sağa sola vurup kutuyu zedeleyecektir.

Bu sebep ile çift oluklu veya gramaj olarak yüksek gramajlı seçip kutunun sağlamlığı garanti altına alınmalı diye düşünüyorum.

3 500
3 600
3 1200 üm var

hangisinden yaptırtacaksanız min 3 tane alırım yani
projeye destek olalım diyorsanız 5 de alırım
Logged

A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF
A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|
A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb
A2000|Mobo|8Up!6Mb
A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256Mb
A1200|Hawk 8Mb|CF
A1200|Mobo|Elbox 4Mb
A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF
A600|Mobo|A603
A5
appiah4
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.350



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Haziran 07, 2017, 11:54:58 ÖÖ »

Linkini verdiğim çalışmada adam köpülk olayını böyle çözmüş:







Logged

Retronautics: Retro bilgisayar, donanım ve proje galerim.
onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.424


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #12 : Haziran 07, 2017, 11:57:12 ÖÖ »

köpük pahalı bir şey mi yav?
Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.469


love is better than


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #13 : Haziran 07, 2017, 12:13:54 ÖS »

appiah saol abi arkadaslar şimdi dışardayım. köpük abi rahatça işlenip temin edilen birşey değil. karton gibi özel uretim yaptiramayiz. onların kesim işlemleride sorunlu. Yani köpük bireysel projeler icin uygun değil. Onun yerine kartonlardan kesip örnek teki gibi yaptiracagız boylece cihaz oynamayacak. Onur abi köpuk icin bira araştırma yapınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın abi.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
phantom
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 932



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #14 : Haziran 07, 2017, 12:18:14 ÖS »

köpük pahalı bir şey mi yav?
Köpük pahalı değil de kalıbı pahalı olur tahminimce, ama sayı yüksek olursa o da kompanse edilir
Logged
Sayfa: [1] 2 3 ... 20   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: