Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1] 2 3   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: MİNİ 3D YAZICI  (Okunma Sayısı 654 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.187



Üyelik Bilgileri WWW
« : Kasım 19, 2020, 18:28:14 ÖS »

Bu güne kadar yer sorunu dolayısıyla 3D yazıcı alamadım. İnternette dolaşırken aşağıdaki ürünü gördüm. Baskı boyutu olarak benim açımdan yeterli ama diğer özellikleri hakkında fikrim yok. Sizlerin yorumlarınınızı ve düşüncelerinizi merak ediyorum.
Teşekkürler.

https://tr.aliexpress.com/item/1005001474195014.html




* mini 3d printer.jpg (81.66 KB, 450x299 - Görüntüleme: 180 kez.)
« Son Düzenleme: Kasım 19, 2020, 22:33:43 ÖS Gönderen: fort_apocalypse » Logged

BioMenace
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.568



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Kasım 19, 2020, 18:45:30 ÖS »

İlginç bir konu. Takipteyim
Logged

Alınıklarım: https://goo.gl/UoWo8n
Satılıklarım: https://goo.gl/kDMfMp
commander64
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.307



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Kasım 19, 2020, 20:07:54 ÖS »

Almayın
Logged

witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.194



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Kasım 19, 2020, 20:10:10 ÖS »

Almayın

Para tuzağı mı?
Logged
Simon (Özay Turay)
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.827


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Kasım 19, 2020, 20:18:32 ÖS »

Evet ben de tavsiye etmem. Oyuncaktan başka bir şey değil. Isıtıcı tabla yok, baskı alanı çok küçük. Arıza yaparsa parça bulabileceğini de zannetmiyorum. Niyetin varsa Creality Ender-3 veya TwoTrees Bluer tavsiye ederim.
Logged

http://www.retrodergi.com - http://www.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PSP Slim, Nintendo DS Lite
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.187



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Kasım 19, 2020, 20:43:17 ÖS »

Evet ben de tavsiye etmem. Oyuncaktan başka bir şey değil. Isıtıcı tabla yok, baskı alanı çok küçük. Arıza yaparsa parça bulabileceğini de zannetmiyorum. Niyetin varsa Creality Ender-3 veya TwoTrees Bluer tavsiye ederim.

Ender-3 aşırı büyük. Büyük baskılar yapmayacağım. 11x11cm tabla alanı bana fazlasıyla yeterli. Bu boyda daha kaliteli 3d yazıcı tavsiyeniz var mı Özay Hocam?

Almayın

Sebebini de yazarsanız memnun olurum.
« Son Düzenleme: Kasım 19, 2020, 20:46:30 ÖS Gönderen: fort_apocalypse » Logged

ksercan5
Üye
****
Mesaj Sayısı: 431


80ler candır... Commodore fan since ‘86


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Kasım 19, 2020, 20:59:02 ÖS »

Sinan hocam ben wanhao i3 mini kullanıyorum. Genel olarak yazıcı baskı kalitesinden memnunum. İlk başta ben de küçük olsun az yer kaplasın diyordum ama gün geliyor büyük bir baskı yapmak gerekiyor. Bana sorarsan bir yıllık tecrübe sonrası baskı alanı en az 20x20 olmalı ve taban ısıtması olmalı diye düşünüyorum.

Logged

A500 - Rev5 - 1Mb RAM - GOTEK - Multi-rom
C64C - Multikernel cart - TapeCartSD - Pi1541
C64C - EPYX Fastload
C64C - Restored
seco.gen.tr | Satış Sayfam
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.187



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #7 : Kasım 19, 2020, 21:13:34 ÖS »

Sinan hocam ben wanhao i3 mini kullanıyorum. Genel olarak yazıcı baskı kalitesinden memnunum. İlk başta ben de küçük olsun az yer kaplasın diyordum ama gün geliyor büyük bir baskı yapmak gerekiyor. Bana sorarsan bir yıllık tecrübe sonrası baskı alanı en az 20x20 olmalı ve taban ısıtması olmalı diye düşünüyorum.



Teşekkür ederim Sercan Hocam. aslında almaktan vazgeçmiştim, bu ürünün kompak yapısı hoşuma gittiği için "acaba mı?" dedim, öyle büyük hantal aletler almak istemiyorum, basacağım en büyük parça C64 kartuş kutusu, o da 10 santimdenden küçük.

Allah ömür verirse artık bir başka bahara...
Logged

ksercan5
Üye
****
Mesaj Sayısı: 431


80ler candır... Commodore fan since ‘86


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #8 : Kasım 19, 2020, 21:18:44 ÖS »

Hayırlısı olsun. Eğer bir ihtiyaç olursa benim wanhao emrine amade.
Logged

A500 - Rev5 - 1Mb RAM - GOTEK - Multi-rom
C64C - Multikernel cart - TapeCartSD - Pi1541
C64C - EPYX Fastload
C64C - Restored
seco.gen.tr | Satış Sayfam
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.187



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Kasım 19, 2020, 21:21:50 ÖS »

Hayırlısı olsun. Eğer bir ihtiyaç olursa benim wanhao emrine amade.

Teşekkür ederim Sercan Hocam, sağ olun.
Logged

ilkerficicilar
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.117


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #10 : Kasım 19, 2020, 21:53:03 ÖS »

Doğrusu ben de yer ve zaman ayıramamaktan hep erteliyorum. Ama en son şöyle bir şey aklıma yattı:

Anycubic 3D photon:
https://tr.aliexpress.com/item/32947865051.html?spm=a2g0o.detail.0.0.3d104642TTQBBp&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=380ab189-d550-4f12-a2ff-2f21708249c3&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:380ab189-d550-4f12-a2ff-2f21708249c3,tpp_buckets:668%230%23131923%230_668%23808%234094%23508_668%23888%233325%2311_668%232846%238116%23941_668%232717%237564%23601_668%231000022185%231000066058%230_668%233468%2315608%23112


Hem ufak ve kapalı hem hızlı hem de pürüzsüz yüzey üretebiliyor. Yalnız teknolojisi farklı olduğundan sarf malzemesi şimdilik biraz hesaplı değil.
Filaman kullanılmayıp, yerine sıvı reçine dökülüyor alttaki tablaya. Tablanın altı şeffaf ve onun da altında şeffaf bir LCD ekran/maske var. Basılmak üzere olan katmanın negatifi LCD'de görüntülenip aşağıdan UV ışık veriliyor. UV alan reçine katılaşıyor. Sonra o katman yukarı çekilip, yeni katman ışıklandırılıyor.  Bir kerede bir katman tamamen basıldığı için çok daha hızlı çok daha düzgün.
« Son Düzenleme: Kasım 19, 2020, 21:56:02 ÖS Gönderen: ilkerficicilar » Logged

http://cbm.ficicilar.name.tr/ - Commodore Hacking
Barış Yeni
Üye
****
Mesaj Sayısı: 463



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Kasım 20, 2020, 00:12:55 ÖÖ »

Alınca kartuş kutusu falan kesmez benden söylemesi Sinan abi, ben çocuklarıma oyuncak basıyorum ufak tefek seviniyorlar, biblolar, günlük kullanıma hitap eden bir çok şey var.

Bu arada ne zaman istersen emrindeyim Sinan abi. Söylemen yeter. 





Logged
fort_apocalypse
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.187



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #12 : Kasım 20, 2020, 08:33:51 ÖÖ »

Alınca kartuş kutusu falan kesmez benden söylemesi Sinan abi, ben çocuklarıma oyuncak basıyorum ufak tefek seviniyorlar, biblolar, günlük kullanıma hitap eden bir çok şey var.

Bu arada ne zaman istersen emrindeyim Sinan abi. Söylemen yeter. 



Çok teşekkür ederim Barış Hocam, sağ olun.
Logged

Levent
Üye
****
Mesaj Sayısı: 289


4'294'967'296


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #13 : Kasım 20, 2020, 10:13:47 ÖÖ »

Vazgeçtiniz ama şöyle iyice basit birşeyler de yok değil.
Hem de kredi kartına tek çekim.

///Görece büyük bir yazıcı düşüneceğiniz zaman BIQU B1'da güzel alternatif gibi.
https://www.youtube.com/watch?v=Ht9Ai_WS-Q0
« Son Düzenleme: Kasım 20, 2020, 10:20:06 ÖÖ Gönderen: Levent » Logged

█ Commodore 64C + MPS1230 █ Commodore 128D █ 2x Naked Amiga500 █ Apple eMac-700 █ WinXp PC █ Win10 PC █
Simon (Özay Turay)
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 6.827


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #14 : Kasım 20, 2020, 11:02:47 ÖÖ »

Vazgeçtiniz ama şöyle iyice basit birşeyler de yok değil.
Hem de kredi kartına tek çekim.

Easythreed'de pek kaliteli çıktılar üretmiyor maalesef. X2 modelinde ekran ve WiFi eklemişler ama yazıcı hala aynı. Bir tek elastik malzemeleri güzel basabildiğini biliyorum, çocuklara oyuncak basmak için ideal yazıcı yani.

https://www.youtube.com/watch?v=l_AV6fFMF98

Yine de düşünen varsa buradan 6 taksitle alınabiliyor.

https://www.n11.com/urun/easythreed-x2-wifi-3d-yazici-1390477

İlk mesajda bahsi geçen yazıcı da varmış aynı satıcıda.

https://urun.n11.com/diger-sarf-malzemeleri/easythreed-nano-mini-3d-yazici-P458621469
« Son Düzenleme: Kasım 20, 2020, 11:21:30 ÖÖ Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

http://www.retrodergi.com - http://www.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PSP Slim, Nintendo DS Lite
Sayfa: [1] 2 3   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: