Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga Genelamiga aga hardware emulasyon
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: amiga aga hardware emulasyon  (Okunma Sayısı 3037 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
EMREZ
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.940



Üyelik Bilgileri
« : Şubat 23, 2012, 20:03:03 ÖS »

aga emulasyonu ararken güzel bir proje buldum.

http://www.fpgaarcade.com/
Logged

this is amiga speaking.
hakdead
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 818


Other computers play, Amiga kill!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Şubat 23, 2012, 23:45:44 ÖS »

abi cihaz çok güzel gerçekten çok güzel ama bence parasını haketmiyor.  bir şekilde biraz daha fazlası olmalıydı bu cihazda; ya RTG emülasyonu, ya network seçeneği veya biraz daha hızlı cpu emülasyonu. 

bir şekilde bir eksik var gibi geliyor bana...
Logged

Amiga 1200 3.1 rom + fast ata mk3 + Blizzard 1260 50mhz + 128 mb ram + 60 gb 2.5 ide + pcmcia cf reader + pcmcia ethernet
Amiga 3000 3640/25 mhz 2 Chip 8 Fast + 10 gb scsi
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: