Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga Donanımİş yerinde bulduğum ganimet ve A1200'e extradan gelen 4mb ram.
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: İş yerinde bulduğum ganimet ve A1200'e extradan gelen 4mb ram.  (Okunma Sayısı 14050 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kaan Akkurt
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.073



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #15 : Temmuz 09, 2016, 18:04:59 ÖS »

Yani a600 de bellek olarak kullanilabilir diyorsunuz. Benimde derdim whdload bellek yetersizligi.
Logged

BlitzBasic
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.247



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #16 : Temmuz 10, 2016, 23:12:27 ÖS »

Selam, çok sorun çıkartıyor tavsiye etmem. Yerinizde olsam A600 için turbo kart veya ram kartı bakardım.
Logged

A500|ACA500Plus42Mhz8MB|GoTeK|IndivisionECS|OS3.1
ZX Spectrum 48K, 48KPlus | Amstrad CPC6128
Kaan Akkurt
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.073



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #17 : Temmuz 11, 2016, 07:09:37 ÖÖ »

O zaman http://www.kipper2k.com/a600fastmem.html a608 veya a604

Kipper2k ya ram mevcut mu paypal olmadan nasil oderiz diye mail attim ama daha yanit vermedi
Logged

Def Leppard
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.369



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Temmuz 11, 2016, 13:21:43 ÖS »

Merhaba,

İş yerinde "Cisco Systems Intel Series 2+ 20MB Flash Memory Card" buldum.



A1200'e takınca mevcut 8mb board'a ilaveten 4mb daha ram eklendiğini gördüm.


Sysinfoda bu şekilde gözüküyor, herhangi bir ayar vs. yapmadım taktım çalıştı.
SRAM gibi birşey sanırım bu fakat fiyat olarak çok daha ucuz. Bu şekilde birşey yapan hiç oldumu?



merhaba
amiga 600 için sram ile bellek arttırmayı planlıyorum ama sram fiyatları el yaktığı için buna yöneleceğim. İnternette yaptığım araştırmalarda sadece disk olarak kullanılabileceği yazıyor. Sayın BlitzBasic sizce  ekteki amiga 600 de ram olarak kullanılabilirmi?





4 mb smart fast card bu kartın aynısı bende mevcut zamanında bir yerden elime geçmiş. o zamanlar denemiştim ve sram olarak kullanılmadığını hatırlıyorum. bu konuyu görünce yine denedim prep card da kartı görüyor yalnız orada neyi seçsem card is write-protected hatası veriyor. bende içini açıp baktım herhangi bir pil veya switch gibi birşey görünmüyor. sanırım sadece 4 mb flash card gibi kullanılabiliyor.
Logged

Amiga Repair Service
Kaan Akkurt
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.073



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #19 : Temmuz 11, 2016, 15:15:52 ÖS »

Teşekkürler. Hafıza yükseltme işi için pcmcia kart edinme fikrinden vazgeçtim. Şimdi a608 veya a604 peşine düştüm. Ama onlarda paypal olmadan yurtdışından nasıl alınır.. çözümü yok galiba. Amigam şu anda şafak ustada tamirde.
Birkaç ay geçsin belki de FuriaEC020 alırım tabi mümkün olabilirse.
« Son Düzenleme: Temmuz 11, 2016, 15:26:03 ÖS Gönderen: cemkaan » Logged

Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: