|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #165 : Haziran 08, 2014, 23:14:35 ÖS » |
|
zaten her şey bu MAME ile başladı bende. Hafızamdaki oyunların hemen hiçbiri çalışmayınca kastırdım evdeki PC ortamnında çalışan bir MAME sistemi kurmak istedim. Sonrası malum kendimi kabin yaparken buldum 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #166 : Haziran 08, 2014, 23:20:59 ÖS » |
|
zaten her şey bu MAME ile başladı bende. Hafızamdaki oyunların hemen hiçbiri çalışmayınca kastırdım evdeki PC ortamnında çalışan bir MAME sistemi kurmak istedim. Sonrası malum kendimi kabin yaparken buldum  Evet bendede senin yaptığın projeleri gördükçe birde forumdaki dayanışma ve yardımlaşmayı yaşayıp gördükçe artmaya başladı şu an kafamdaki tek şey güzel bir bartop kabin yapmak yavuzg hepsi senin suçun 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #167 : Haziran 09, 2014, 00:16:37 ÖÖ » |
|
Öncelikle ben Mame olayı çook önceden bıraktığım için bazı bilgilerim eksik olabilir. Durum hala aynı mı bilmiyorum. Mame'in beta versiyonunda her yeni sürümde ROM isimleri değişirdi. Mame'i güncellediğimde ROM'ları elden geçirmem gerekirdi. O zamanlar elimde 3000 civarı oyun olduğunu hatırlıyorum. Bu elden geçirme işini halleden programlar vardı. Mevcut rom'ları tarar hash'lerini kontrol ederdik. Bu programları ismini cismini hatırlamıyorum ama mame rom manager diye ararsan bir kaç program çıkıyor. İstersen bunları deneyebilirsin.
Çok büyüh bir arşivin yoksa bu tarama işlini yapmadan da eksikleri tamamlayabilirsin. Mame bulamadığı dosyaların adını hata mesajı olarak verir. Bunları bir kenara not al. Bulunamayan dosyalar ya o oyunun parent rom'larıdır ya da, bios rom'larıdır. Parent romlar için aynı oyunun World versiyonunu indirmen lazım. Bios için de o firmanın sistem biosunu indirmen gerekebilir. Bu dosyaları açıp incelediğinde not aldığın romların büyük ihtimalle zip pakedinin içinde olduğunu göreceksin. Bu dosyaları Mame.dk sitesinden indirirdik ama o site de bir takım talihsiz olay sonucunda kapatıldı.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #168 : Haziran 09, 2014, 00:24:22 ÖÖ » |
|
@wizofwar, aynen, ben de senin gibi 3-4 sene önce bıraktım MAME'i derleyip toplamaya. şu an çalışan bir sürümü yakaldım bana yeter dedim.
ben de rom-connection.ca dan indiriyordum çalışan setleri ama o site de baktım kapatılmış. Adamlar ne güzel her yeni MAME sürümü çıktıktan 1-2 hafta sonra SET'lerini güncellerlerdi. Hatta "delta (fark)" set'leri çıkartırlardı. Windows Service Pack gibi:D Sadece bir önceki set ile uyumsuz/düzeltilmiş v.s. olan farkları koyarlardı içine...
Zahmetli iş. Ama yapan başka siteler vardır mutlaka...
@kirkoryan istersen bendeki MAME setini kopyalayayım sana. Ama disk göndermen lazım. 80 küsür GB.... Ama benim set MAME 0.147'de kaldı galiba (şu an güncel sürüm 151 mi ne olmuş...)
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #169 : Haziran 09, 2014, 14:57:23 ÖS » |
|
Andy'den rica ettim takip numarasını içeren DHL linkini sağolsun yolladı.  Çarşamba günü kart elimde olacak kısmetse tabi gümrükte geçikme yaşanmazsa. Artık üstün körü foruma özel bir kutu açma videosu çekerim her ne kadar bu işi @cengizermis gibi kaliteli yapamayacak olsamda. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #170 : Haziran 09, 2014, 16:33:41 ÖS » |
|
@orchid, hadi hayırlısı. ArcadeVGA'in performansını bekliyoruz merakla...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
cengizermis
|
 |
« Yanıtla #171 : Haziran 09, 2014, 16:50:04 ÖS » |
|
@orchid Sağolasın  kamera sallanmasın, ışık yeterli olsun en büyük numaralarım bunlar. Merakla bekliyoruz.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #172 : Haziran 09, 2014, 17:37:21 ÖS » |
|
Teşekkürler arkadaşlar. Valla heyecan bastı sormayın. Kabinde sorunsuz arcade görüntüsü alayım yeterli şimdilik. 6 buton olayını denicem sonra ilk olarak. Biliyorsunuz kabinde 6 buton var ama aktif olarak çalışıyor mu deneyecek oyun yok elimde board olarak.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #173 : Haziran 09, 2014, 22:14:06 ÖS » |
|
@wizofwar, aynen, ben de senin gibi 3-4 sene önce bıraktım MAME'i derleyip toplamaya. şu an çalışan bir sürümü yakaldım bana yeter dedim.
ben de rom-connection.ca dan indiriyordum çalışan setleri ama o site de baktım kapatılmış. Adamlar ne güzel her yeni MAME sürümü çıktıktan 1-2 hafta sonra SET'lerini güncellerlerdi. Hatta "delta (fark)" set'leri çıkartırlardı. Windows Service Pack gibi:D Sadece bir önceki set ile uyumsuz/düzeltilmiş v.s. olan farkları koyarlardı içine...
Zahmetli iş. Ama yapan başka siteler vardır mutlaka...
@kirkoryan istersen bendeki MAME setini kopyalayayım sana. Ama disk göndermen lazım. 80 küsür GB.... Ama benim set MAME 0.147'de kaldı galiba (şu an güncel sürüm 151 mi ne olmuş...)
Valla yavuz usta harika olur bana öyle bir iyilik yapıpta arşivi verirsen sana bir tane 3.5" hdd göndereyim ama harici değil açıkta hdd ide girişli olur mu? Ona aktarsan arşivi bana özelden adresini verirsen kargoyla yollarım birde hangi kargoyla yolliyim
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #174 : Haziran 09, 2014, 23:09:01 ÖS » |
|
@wizofwar, aynen, ben de senin gibi 3-4 sene önce bıraktım MAME'i derleyip toplamaya. şu an çalışan bir sürümü yakaldım bana yeter dedim.
ben de rom-connection.ca dan indiriyordum çalışan setleri ama o site de baktım kapatılmış. Adamlar ne güzel her yeni MAME sürümü çıktıktan 1-2 hafta sonra SET'lerini güncellerlerdi. Hatta "delta (fark)" set'leri çıkartırlardı. Windows Service Pack gibi:D Sadece bir önceki set ile uyumsuz/düzeltilmiş v.s. olan farkları koyarlardı içine...
Zahmetli iş. Ama yapan başka siteler vardır mutlaka...
@kirkoryan istersen bendeki MAME setini kopyalayayım sana. Ama disk göndermen lazım. 80 küsür GB.... Ama benim set MAME 0.147'de kaldı galiba (şu an güncel sürüm 151 mi ne olmuş...)
Valla yavuz usta harika olur bana öyle bir iyilik yapıpta arşivi verirsen sana bir tane 3.5" hdd göndereyim ama harici değil açıkta hdd ide girişli olur mu? Ona aktarsan arşivi bana özelden adresini verirsen kargoyla yollarım birde hangi kargoyla yolliyim Eğer @yavuzg'nin vakti yoksa 2. Yavuz yani ben de yardımcı olabilirim (ismim gerçekten Yavuz).  MAME 0.152'nin full Romset ve CHD arşivi mevcut elimde. Senin için 32Bit ve 64Bit versiyon MAME'leri de atarım HDD'ye. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #175 : Haziran 09, 2014, 23:09:51 ÖS » |
|
Son çıkan MAME sürümü 0.153 bu arada arkadaşlar.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #176 : Haziran 09, 2014, 23:58:50 ÖS » |
|
@Orchid olur sendende alabilirim benim adımda özgür  ben istanbul dayım sen hangi şehirdesin
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #177 : Haziran 10, 2014, 00:01:43 ÖÖ » |
|
İstanbul merkez  ama işten fırsat olmuyor. Kargo ile halledebiliriz MAME işini. Bu arada HDD için IDE yazmışsın kutulu değil mi HDD ? Benim PC'de girişler hep SATA. IDE bağlaması sorun olur PC'ye.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #178 : Haziran 10, 2014, 00:07:22 ÖÖ » |
|
İstanbul merkez  ama işten fırsat olmuyor. Kargo ile halledebiliriz MAME işini. Bu arada HDD için IDE yazmışsın kutulu değil mi HDD ? Benim PC'de girişler hep SATA. IDE bağlaması sorun olur PC'ye. Maalesef kutulu değil ama harici ayarlamaya çalışıyim  merkez derken bende merkez göztepe deyim:) bir şekilde halledebilirsek çok iyi olur çok makbuleeee geçer
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #179 : Haziran 10, 2014, 00:16:32 ÖÖ » |
|
Tüm set 340GB alan kaplıyor. Sen bana 500GB harici HDD gönder atayım tüm arşivi. Kalanada sürpriz emulator seti koyarım.  Şişlideyim. Aras veya MNG Kargo ile gönderirsin kargoyu. Yurtiçi ile aram iyi değil. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|