Merhaba arkadaşlar,bir süre önce bozulan 30004 model fat kasa ps2'mi tamir etmeye çalışıyorum.
Sorun ekrana hiç görüntü ve ses gelmemesi ancak makine çalışıyor hatta oyun dvdsi takınca okuyor.Önceden birkaç dakka boşta çalıştırdıktan sonra resetlediğimde normale dönüyordu,şimdi 2 saat açık bıraksamda işe yaramıyor.
Görüntü,elektrik kablolarım sağlam kontrol ettim.Power boardunun üzerindeki diyot,sigorta vs. tüm bileşenleri kontrol ettim ok'ler sonra sıra anakarta geldi.
Anakartta görüntü kablosu takılan portun dibindeki katı kapasitörlerden birinin köşesinden yanık misali sararmış olduğunu gördüm,sanki içten dışa yanmış gibi ancak emin olamadım.Fiziken delinme,şişmede yok.Deneyimli arkadaşlar aşağıdaki fotoğraflara bakarak yorum yapabilirlermi.

