|
eemiroglu84
|
 |
« : Haziran 05, 2015, 15:48:49 ÖS » |
|
Merhaba arkadaşlar bu aralar psone oyunlarına sardım oyuna başlayıp bitirdiğim ve oynamakta olduğum oyunlar var bu oyunların listesini buraya yazacağım.
Sizlerden ricam o kadar çok oyun var ki oynayıp bitirdiğiniz veya oynamakta olduğunuz oynamaya değer oyun tavsiyeleri istiyorum.
Verdiğiniz tavsiyeleri ilk masajda listeleyeceğim belki başkaları da bu listelerden faydalanır.
Birde unutamadığınız size güzel duygular yaşatan oyunlarda vardır bu anıları da paylaşırsak güzel bir konu olur diye düşünüyorum.
Oynayıp bitirdiğim:
Spyhon filter Spyhon filter 2 Spyhon filter 3 Crash bandicot 3 Crash bash Crash team racing Resident evil 3 Tekken 3 Dino crisis 2 Tarzan Gran turismo Gran turismo 2 Colin mcrae rally Colin mcrae rally 2 Driver Tekken 2 Alone in the dark 4 Rage Racer
Oynamakta olduğum:
Dino crisis Final fantasy 8 parasite eve 2 Crash bandicot crash bandicot 2 Resident evil 2 Resident evil 1 Nightmare creatures 2 Tomb raider 4 Tomb raider 3 Tomb raider 3 lost artifact Tomb raider 2 Tomb raider 5 Tomb raider 1 Sillent hill
Üyelerden gelen tavsiyeler:
Adventure of Little Ralph Adventures of Lomax Alundra Apocalypse Castlevania Chronicles Castlevania: Symphony of the Night Chrono Cross Chrono trigger Disney's Hercules Dragon Warrior VII Duke nukem serisi Dune Earthworm jim 2 Einhander Fifa 2004 Fighting Force 1&2 Final Fantasy IX G-darius Gex Serisi Gta 1969 London Heart of Darkness İn the hunt Jackie Chan's Stuntmaster James Pond 2 King's Field Klonoa - Door to Phantomile Kulaworld Macross plus MDK Medal of Honor Underground Medievil 1 ve 2 Mega Man X Collection Megaman serisi Metal Gear Solid Metal slug x Myst & Riven Need for speed high stakes Nightmare Creatures 1 Ninja Shadow of Darkness Oddworld Abe's Oddysee & Abe's Exodus Pandemonıum 2 Persona 2: innocent sin. Pitfall Raystorm Skullmonkeys Soccer Kid Strider Serisi The lost Vikings 2 Tomba Tombi 1 & 2 Vanark Vanguard bandits X2NoRelief Fear Effect 1 ve 2 Broken Sword In Cold Blood Twisted Metal 2 Vagrant Story Tony Hawk Pro Skater serisi Trasher Skate and Destroy Winning Eleven 4 Tenchu Wild Arms Spyro Year of the dragon Legacy of Kain Soul Reaver Wipeout 3
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Haziran 09, 2015, 20:42:23 ÖS Gönderen: eemiroglu84 »
|
Logged
|
|
|
|
|
cinar
|
 |
« Yanıtla #1 : Haziran 05, 2015, 15:53:41 ÖS » |
|
Oddworld Abe's Oddysee & Abe's Exodus Heart of Darkness Myst & Riven
|
|
|
|
|
Logged
|
C64C | SwinSid | IRQHack IIgs | ROM03 R1200 | Stok A4000 RevB | CS mkII 060rev1@60Mhz | 128+64Mb FastRAM | BestWB-OS321 | ClassicWB-OS39
|
|
|
|
eemiroglu84
|
 |
« Yanıtla #2 : Haziran 05, 2015, 15:54:47 ÖS » |
|
Oddworld Abe's Oddysee & Abe's Exodus Heart of Darkness Myst & Riven
Teşekkür ettim hemen ekledim listeye 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
33baba
|
 |
« Yanıtla #3 : Haziran 05, 2015, 15:59:03 ÖS » |
|
pitfall birde bruce willis karakterli bir oyun var adı aklıma gelince yazarım çok fena oyunlar tabii ben platform ve ilerlemeli oyunları severim o yüzden bunlar
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Fatih Yıldırım
|
 |
« Yanıtla #4 : Haziran 05, 2015, 16:00:23 ÖS » |
|
Castlevania: Symphony of the Night Metal Gear Solid (Gamecube Twin Snakes oynama ihtimalin yoksa)
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
commander64
|
 |
« Yanıtla #5 : Haziran 05, 2015, 16:00:38 ÖS » |
|
metal gear solid, macross plus, fifa 2004 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
cengizermis
|
 |
« Yanıtla #6 : Haziran 05, 2015, 16:01:48 ÖS » |
|
bruce willisli olan Apocalypse benim favorilerimdendir. Medievil için de güzel şeyler duydum.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Axeseytan
|
 |
« Yanıtla #7 : Haziran 05, 2015, 16:04:23 ÖS » |
|
Benimde Gta serilerinden en favorim oyun olan Gta 1969 London, Chrono Cross, Persona 2: innocent sin.
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Haziran 05, 2015, 16:06:16 ÖS Gönderen: Axeseytan »
|
Logged
|
|
|
|
|
eemiroglu84
|
 |
« Yanıtla #8 : Haziran 05, 2015, 16:08:06 ÖS » |
|
Ooo güzel güzel liste kabarıyor 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
deksar
|
 |
« Yanıtla #9 : Haziran 05, 2015, 16:22:47 ÖS » |
|
Kesinlikle oynanması gereken harika oyunlar: Ninja - Shadow of Darkness Jackie Chan's Stuntmaster Tekken 2 + Tekken 3 Nightmare Creatures
|
|
|
|
|
Logged
|
"Pain is inevitable, suffering is optional" - Buddha.
|
|
|
|
pofpor
|
 |
« Yanıtla #10 : Haziran 05, 2015, 16:36:52 ÖS » |
|
Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Retroman
|
 |
« Yanıtla #11 : Haziran 05, 2015, 16:52:23 ÖS » |
|
Fighting Force 1&2
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eemiroglu84
|
 |
« Yanıtla #12 : Haziran 05, 2015, 16:53:43 ÖS » |
|
Eklemeye devam 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
commander64
|
 |
« Yanıtla #13 : Haziran 05, 2015, 17:09:01 ÖS » |
|
macross plus, robotech serisiyle büyümüş bir olarak çok zevk aldığım bir oyundu, senorya harici serbest oyun kısmında dogfight yapılan bölümleri harika müzikler ve manzaralar eşliğinde oynuyorsunuz 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
prospektüs
|
 |
« Yanıtla #14 : Haziran 05, 2015, 17:23:35 ÖS » |
|
Chrono trigger, metal slug x, need for speed high stakes, megaman x3-x6
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|