Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trArcade Sistemler ve Oyun KonsollarıOyun KonsollarıPlayStation 1-2-3-4 oyun türlerine göre grafik karşılaştırmaları
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: PlayStation 1-2-3-4 oyun türlerine göre grafik karşılaştırmaları  (Okunma Sayısı 4373 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.401


Sega<Nintendo<Amiga


Üyelik Bilgileri WWW
« : Haziran 15, 2015, 00:27:46 ÖÖ »

Youtube üzerinde gezinirken gördüğüm hoş bir video. Değişen teknoloji ve grafik detayları çok iyi.
HD 1080p olarak izlemeniz tavsiye ediliyor:

Forumda tam ekran olmuyor. İlgili link:
https://www.youtube.com/watch?v=LQgogxMgcpA

Detaylı olarak tür ve oyunlar şu şekilde (Copy/Paste değil alın teri  Karizmatik  )
Platform
PS1 Crash Bandicoot
PS2 Crash Bandicoot The Wrath of Cortex
PS3 Ratchet and Clanck future - Tools of Des
PS4 Knack

FPS
PS1 Quake 2
PS2 Killzone 1
PS3 Killzone 2
PS4 Killzone Shadow Fall

Racing
PS1 Gran Turismo 1
PS2 Gran Turisma 3
PS3 Gran Turismo 5
PS4 Drive Club

Open World Action-Adventure
PS1 Grand Theft Auto 1
PS2 Grand Theft Auto 3
PS3 Grand Theft Auto 4
PS4 Watch Dogs

RPG
PS1 Final Fantasy 7
PS2 Final Fantasy 10
PS3 Final Fantasy 13
PS4 Final Fantasy 15

Ek1: PlayStation boyutları karşılaştırmaları için de güzel bir video:


Ek2: PlayStation açılış ekranları:
« Son Düzenleme: Haziran 15, 2015, 09:27:42 ÖÖ Gönderen: ibeser » Logged

pofpor
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 737



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Haziran 15, 2015, 00:37:03 ÖÖ »

PS1 bende unutulmaz anılar bıraktı. Resident Evil 3 yüzünden günlerce uyuyamamıştım, Final Fantasy 9 ile ne saatler geçirdim...
Logged

hasimayaz
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : Haziran 15, 2015, 09:22:37 ÖÖ »

PS3 hala baba makina, 3 platformunda oyunlarını oynayabiliyorsunuz. İndirime girdikçe ps1 ve ps2 oyunlarını kütüphaneme ekliyorum.
Logged
AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Haziran 15, 2015, 13:38:04 ÖS »

Eskiden oyunlarda grafiksel olarak yapamadıklarını konuya muhteşem bir atmosfer katarak yaparlardı ve o yüzden grafikler pek aranmazdı.Şimdi oyunların konularına bakıyorum,kesin bir silah,vurma kırma var.Ben ps1'imi hala oynuyorum,silent hill,resident evil,dino crisis,tomb raider, vb gibi şahane oyunları defalarca bitirdim.
Logged
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Haziran 15, 2015, 13:54:50 ÖS »

Eskiden oyunlarda grafiksel olarak yapamadıklarını konuya muhteşem bir atmosfer katarak yaparlardı ve o yüzden grafikler pek aranmazdı.Şimdi oyunların konularına bakıyorum,kesin bir silah,vurma kırma var.Ben ps1'imi hala oynuyorum,silent hill,resident evil,dino crisis,tomb raider, vb gibi şahane oyunları defalarca bitirdim.

Elimde 37-55 ekran CRT TV olsa kesinlikle oynardım ama bu olmadığı için LED TV'deki haliyle oynayasım gelmiyor. Yavuzg'nin SCARTCADE'inin bir de kompozit/S-video/RGB/komponent versiyonu olsa harika olurdu. Bu tarz bir ürün vardır belki de ben kaçırmışımdır.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: