Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Tanışma Forumu
Merhaba
« önceki
sonraki »
Sayfa:
1
[
2
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Merhaba (Okunma Sayısı 14755 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
muhendis
Ziyaretçi
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #15 :
Şubat 18, 2016, 12:02:43 ÖS »
hoşbuldum sağolun
Logged
AmigaFUN
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 1.160
MC68060 inside!
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #16 :
Şubat 18, 2016, 15:15:09 ÖS »
Hoşgeldiniz, biraz kendinizden bahseder misiniz?
Logged
AmigaAmigaAmiga
Agony
Uzman
Mesaj Sayısı: 2.542
Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #17 :
Şubat 18, 2016, 15:15:46 ÖS »
Hoşgeldiniz, doğru yerdesiniz.
Logged
witchdoktor
Uzman
Mesaj Sayısı: 6.238
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #18 :
Şubat 18, 2016, 15:31:47 ÖS »
Hoşgeldin, turbolu A1200'ün olduğuna göre sıkı Amiga'cısın...
Impossible Mission'u da bitirdiysen 'hardcore' retrocusun diyeceğim
Logged
muhendis
Ziyaretçi
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #19 :
Şubat 18, 2016, 17:33:06 ÖS »
Alıntı sahibi: witchdoktor üzerinde Şubat 18, 2016, 15:31:47 ÖS
Hoşgeldin, turbolu A1200'ün olduğuna göre sıkı Amiga'cısın...
Impossible Mission'u da bitirdiysen 'hardcore' retrocusun diyeceğim
Merhaba,
evet impossible mission'u bitirdim kolay benim için bu tarz oyunlar
Logged
Alpyre
Uzman
Mesaj Sayısı: 2.237
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #20 :
Şubat 18, 2016, 18:40:49 ÖS »
Hoşgeldin. Tam yerine düştün.
(Impossible Mission'u bitirememiştim... şu anda kendimi sorguluyorum)
Logged
Alper
muhendis
Ziyaretçi
Ynt: Merhaba
«
Yanıtla #21 :
Şubat 18, 2016, 18:42:58 ÖS »
Alıntı sahibi: Alpyre üzerinde Şubat 18, 2016, 18:40:49 ÖS
Hoşgeldin. Tam yerine düştün.
(Impossible Mission'u bitirememiştim... şu anda kendimi sorguluyorum)
hoşbuldum teşekkür ederim..... Ben hem c64 te gemde amigada bitirdim (not favori oyunlarımdan biridir impossible mission bu arada)
«
Son Düzenleme: Şubat 18, 2016, 21:50:29 ÖS Gönderen: muhendis
»
Logged
Sayfa:
1
[
2
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları