Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Hi everybody  (Okunma Sayısı 10841 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ksercan5
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 739


80ler candır... Commodore fan since ‘86


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #15 : Ekim 05, 2019, 10:27:07 ÖÖ »

Merhabalar, hoş geldiniz.
Logged

A500 - Rev6 - 1Mb RAM - GOTEK - Multi-rom
C64C - Multikernel cart - TapeCartSD - Pi1541
C64C - EPYX Fastload
Atari 800XL - Restored
Gameboy DMG-01 - RIPS v2 Upgrade
seco.gen.tr | Satış Sayfam
Oğuzhan
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.146


There's no place like 127.0.0.1


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #16 : Ekim 05, 2019, 11:36:54 ÖÖ »

Merhabalar,

Atari satin aldigim bir arkadas buraya katilmami onerdi.

Baya kucuk yastan video oyun topluyom ve tamirine ilgim oldu. AVGN, CGR gibi tipler sag olsun. Ne yaziki Turkiyedeki kolesiyonum bazi ailedekilerin bilgisizliginden cope atildi ama geri Avustralyada toplamaya calisiyom.

Daha yeni yirmilerime girdim, universitede elektrik ve elektronik muhendisligi okuyom. Su an programlamaya ilgmi 6502 ASM ogrenerek homebew yapmaya calisiyom 2600 icin (gelecekte NES ve C64'u dusunum) ve C/C++ aracaliyla PS1 ve Dreamcast homebrew sahnesine girmeye calisyom ama biraz cok acemiyim.

Forumlarda ben genelikle cok aktif olmuyom (Son zamanlardir Discord'u terchi ediyom) ama yinede burada aktif olmaya calisicam.

Thanks

Replace "yom" with "yorum"

Hoş geldin.
Logged

Amiga 500/500+/1200/4000
Commodore 64
Atari 1040STe/Falcon 030/Jaguar/2600
Roland MT-32 Rev.A&B/SC-88
Sony PS 1-2-3-4-5/PSP/PVM 9"/TV 9"/TV 11"
Sega SMS2FR/MD1FR/MD1JP/MD2/Saturn/Dreamcast/GG
Nintendo NES/SNES/DMG/GBC/GBP/GBA/GBASP
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: