Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Genel Kategori
Proje
Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
« önceki
sonraki »
Sayfa:
1
...
7
8
[
9
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6 (Okunma Sayısı 39232 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Crystal/GENEMEK
Üye
Mesaj Sayısı: 116
www.genemek.com
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #120 :
Temmuz 25, 2021, 17:39:58 ÖS »
PCB revizyonu mekanik aksam ile paralel yürüyor. Clearance violation vermemesi için her ne kadar kastırsam da, iki PAL arasında 5 yol geçmesi lazım, 0.30mm yaklaşma çok can sıkıcı. 1990 lı yıllarda 0.30mm yol aralığı vermek çok tehlikeliydi, genelde 10 karttan 1 tanesi arızalı gelirdi.
Günümüzde 0.10mm yakınlaşma bile rahatlıkla sipariş ediliyor.
Ayrıca kartuşun merkezindeki 6mm çapındaki delik, ROM RAM arasındaki yollara resmen taciz atışında. Tasarım aşamasında merkeze de çekmiş olsam, içine etti tasarımın resmen.
Birkaç PCB görüntüsü
Logged
______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
Simon (Özay Turay)
Yönetici
Mesaj Sayısı: 7.693
Commodore Forever
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #121 :
Temmuz 25, 2021, 23:20:53 ÖS »
Naçizane birkaç tavsiyem olacak tasarımın sadeleşmesi ve daha düzgün clearance elde etmek için.
* Entegreler için oval padler yerine altıgen padler kullanabilirsin
* O kenara sıfır geçen ground hattı yerine ground plane kullanabilirsin
* Netleri birleştirirken 90 derece köşeler yerine 45 derece dönüşler kullanmak
* Isolation ayarını (Eagle'da ismi bu KiCad veya diğer programlarda ne olarak geçiyor bilmiyorum) arttırmak
Özellikle ground plane (hatta gerekirse power plane) baya bir sadeleştiriyor tasarım işini.
Logged
https://retrodergi.com
-
https://e-turay.com
-
https://karizmawow.e-turay.com
Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Crystal/GENEMEK
Üye
Mesaj Sayısı: 116
www.genemek.com
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #122 :
Kasım 21, 2021, 11:34:26 ÖÖ »
CGTR buluşmasında şu ana kadarki süreçleri paylaşıyoruz
Beşiktaş ADEKS cafe, bekleriz
WhatsApp Image 2020-12-22 at 20.00.49.jpg
(177.77 KB, 1200x1600 - Görüntüleme: 247 kez.)
Logged
______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
ercanersoy
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 988
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #123 :
Kasım 27, 2021, 18:53:59 ÖS »
Tebrikler. Ellerinize sağlık.
Logged
muhendis
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.892
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #124 :
Kasım 27, 2021, 19:02:16 ÖS »
6 tane çalışmayan action replay 6 var bilseydim getirirdim belki kurtarırdık kartuşları
emeğinize sağlık bu arada
«
Son Düzenleme: Kasım 27, 2021, 19:16:52 ÖS Gönderen: muhendis
»
Logged
runal
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 561
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #125 :
Temmuz 27, 2024, 17:05:57 ÖS »
Alıntı sahibi: Crystal/GENEMEK üzerinde Şubat 22, 2021, 10:42:43 ÖÖ
Arkadaşlar, kaybolup gitmemesi amacıyla Multi Ice V6 nın romlarını VICE64 emülatörde çalıştırdım. CRT dosyasını paylaşıyorum.
Arkadaşlar, belki birilerine lazım olabilir diye paylaşayım dedim.
CRT imaj VICE emulatorde çalışıyor, fakat Kung Fu Flash kartuşta "File is not supported or invalid" hatası veriyor.
Hex editör ile CRT yi revize ettim, Kung Fu Flash ile normal çalışmaya başladı. Ekte fixed versiyonu paylaşıyorum.
Bu vesile ile; @Crystal/GENEMEK üstada emeği için teşekkür ederim.
Orj.jpg
(43.26 KB, 1280x960 - Görüntüleme: 102 kez.)
fixed-crt1.jpg
(58.37 KB, 1280x960 - Görüntüleme: 103 kez.)
fixed-crt2.jpg
(47.4 KB, 1280x960 - Görüntüleme: 115 kez.)
multi-ice6-Crystal-fixed-CRT.zip
(24.51 KB - Yükleme: 77 kez.)
Logged
Crystal/GENEMEK
Üye
Mesaj Sayısı: 116
www.genemek.com
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #126 :
Temmuz 27, 2024, 19:53:29 ÖS »
3 sene olacak halen bitirmeye fırsat olamadı şu projeyi. Başlıyorum araya bişey giriyor. Ama söz
Selamlar Runal, ellerinize emeğinize sağlık
Logged
______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
muhendis
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 2.892
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #127 :
Temmuz 27, 2024, 20:00:46 ÖS »
Sabırsızlıkla bekliyoruz
Logged
freedom
Uzman
Mesaj Sayısı: 1.665
Retro allowed me to be free.
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #128 :
Temmuz 27, 2024, 20:06:30 ÖS »
Teşekkürler,
@runal, @Crystal/GENEMEK
Elinize kolunuza sağlık. Emekleriniz için teşekkürler.
AR-1.jpg
(99.56 KB, 522x800 - Görüntüleme: 134 kez.)
AR-2.jpg
(108.29 KB, 809x800 - Görüntüleme: 128 kez.)
Logged
https://www.bulentozgur.com/retro
Verminaard
Deneyimli
Mesaj Sayısı: 636
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #129 :
Temmuz 28, 2024, 18:18:35 ÖS »
Beklemedeyiz
Logged
bazak
Üye
Mesaj Sayısı: 315
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #130 :
Temmuz 29, 2024, 10:37:02 ÖÖ »
Action Replay MK6 bir an önce olsa keşke
Logged
Commodore 64/128 ve Amiga 600/1000/1200
Crystal/GENEMEK
Üye
Mesaj Sayısı: 116
www.genemek.com
Ynt: Diriliş: Multi Ice 6 / Resurrection :Action Replay MK6
«
Yanıtla #131 :
Eylül 30, 2024, 15:38:07 ÖS »
olacaak, ölmedim daha
Logged
______________________________
C64 x22, C64C x24, c128 x2, VIC20x1, Plus4 x1, A500 x2,
1084P x6, 1084Sx5, 1802x2
1541 x 7, 1541-II x 11, 1570 x 1, 1571 x 2, 1581 x 1
Her daim Commodore64 ile ilgili
Sayfa:
1
...
7
8
[
9
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları