|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #60 : Haziran 18, 2009, 08:11:07 ÖÖ » |
|
Çok güzel oluyor.
Benim de karşıma çıkan ufak bir şey: Bir defasında oyun bazı gemileri karada verdi. Yeni yeşil sınırların içinde. Ve bu karadaki gemiler sürekli sağa sola yön değiştiriyordu ama hareket etmiyordu. Bir defa yaptı bir daha karşılaşmadım.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Arda
|
 |
« Yanıtla #61 : Haziran 22, 2009, 14:16:30 ÖS » |
|
ilker, bugünlerde ayarı kaçmış oyunun  başladığı gibi ikişer üçer mavi uçak, zaten sağa sola gidemiyoruz çarpma tehlikesi var, daha birinci köprüye bile ulaşamadım... 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ilkergorkem
|
 |
« Yanıtla #62 : Haziran 22, 2009, 18:01:21 ÖS » |
|
tam iş yerinde toparlanıyodum mesajı gördüm usb yi çıkardım çantadan , attım son halini görünen tek ama ciddi bir hata var onuda halletsem zaten olay bitecek. Şu an
artık ilk level da hareket yok ilk köprüye gelince başlıyor
@ arda : dediğin hatayı düzelttim artık sağa sola manyak gibi hızlanmıyor. Daha önce de biri bahsetmişti ve hatta bende farkındaydım da orjinalde de öyle demiştim ama flash da kötü etkisi daha da belirgindi artık düzeldi. yalnız yukarı ok basılıyken hızlandık sonra saga bastık diyelim sonra yukarıyı bıraktık hız değişmiyor yani yavaşlamıyor . Ama o kadar kötü durmadı sanki o yüzden bıraktım o kısmı
|
|
|
|
|
Logged
|
ZX Spectrum 48K+ , Amiga 1200 , ZX Spectrum +2 , Amstrad 6128 --------------- 7D9 Oyun Yarışması 2.si Board Soccer 7DX Oyun Yarışması 3.sü Run Baby Run 7DX 2013 Oyun Yarışması 3.sü Falcon Patrol
|
|
|
|
Arda
|
 |
« Yanıtla #63 : Haziran 22, 2009, 22:26:55 ÖS » |
|
yok yav  zor oluyor böyle  valla bir köprü geçemiyorum... neyse hadi bunu böyle kabul edelim, alışırız zamanla. benim gözümde oyun bitmiş gibi görünüyor. vakit bulunca bir internet scoreboard yapıver  eğer hosting lazımsa benim server'da tutarız 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Cengiz Demir
|
 |
« Yanıtla #64 : Haziran 23, 2009, 00:18:08 ÖÖ » |
|
İlker hocam son oynadığım halinden sonra bir kaç bug daha gelmiş. - Eğer benim klavye ile ilgili bir sorun yoksa geri çekip sağ sol yaparken ateş edemiyorsunuz. Tuşlar kilitleniyor. Eğer sağ/sol tuşları serbset bırakırsanız ateş edebiliyorsunuz. - Köprüyü geçtikten sonra ilk sprite lar yok oluveriyor. - Bazı uçak gemi ve helikopterler kara üstünde beliriyor ve orda takılı kalıyolar ve başka yere gidemiyorlar. - Hala 10 000 den sonra hak vermiyor  - Hayelet uçaklarla ilgili şöyle bir durum var. Orjinal oyunda eğer uçağı vuramazsanız. Aynı yerden ikinci defa geçiyor ve birden önünüzde belirdiği için panik yapıyordunuz. Bu da oyuna ayrı bir keyif katıyordu. Bu çok önemli değil. Çok fazla uğraştıracaksa olmasada olur.  İlker hocam umarım eleştirilerimle canını sıkmıyorumdur 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
hakanzade
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #65 : Haziran 23, 2009, 00:21:48 ÖÖ » |
|
ilker bey, uçak tam gaz giderken direkt aşağı yavaşlama ile sağ+alt sol+alt şeklinde yavaşlama arasında atalet farkı var. çaprazlara çekerek daha uzun mesafede yavaşlıyor, haliyle köprünün kenarına yapışıyoruz. artı zaman zaman herhangi bir çapraz yöne giderken kitlenme oluyor. klavye en son basılan tuşa cevap vermiyor. pc'lerin aynı anda 3-4 tuşuna birden basılamamasından kaynaklanıyor olabilir.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
malocan
|
 |
« Yanıtla #66 : Haziran 23, 2009, 14:44:18 ÖS » |
|
merhaba, oyun çok güzel tebrikler. www.absolutist.com üzerinde de benzer bir flash river raid var. Belki oyunu geliştirmede yardımı olur. selamlar
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Arda
|
 |
« Yanıtla #67 : Haziran 24, 2009, 11:58:15 ÖÖ » |
|
merhaba, oyun çok güzel tebrikler. www.absolutist.com üzerinde de benzer bir flash river raid var. Belki oyunu geliştirmede yardımı olur. selamlar oehh, ilkerinkinin yanında bu komik kalıyor doğrusu. Google'a kısaca bir baktım da, şöyle düzgün bir river raid klonu yok, ilker sen bu işi bitirirsen ya atari ile davalık olacaksın ya internetin en şekilli river raid klonunu yazmış olacaksın  bu arada yukarıda bahsedilen oyun burda: http://www.wixgame.com/tr/aksiyon/macera-oyunlari/riverraid.html
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ilkergorkem
|
 |
« Yanıtla #68 : Haziran 24, 2009, 19:57:40 ÖS » |
|
Evet bende bu oyunu görmüştüm önceden. Başka da river raid göremeyip çok şaşırmıştım. Hakikaten enteresan olacak. Yalnız şu 2 gündür iş hayatımın en yoğun iki günüydü. Ne gazete ne river raid ne de foruma bakabildim. Bir de yeni iş yerinde bunların üstüne çıkış saatlerimiz 17:00 yerine 18:30 olunca tam cortladım Allahtan projenin sonlarına geldim. Ama bu forumdakiler olmasa kesinlikle bu itici gücü bulamam kendimde sanki parasını verdiniz de malı bekliyorsunuz gibi içimde sıkıntı var bitiremedim diye.
|
|
|
|
|
Logged
|
ZX Spectrum 48K+ , Amiga 1200 , ZX Spectrum +2 , Amstrad 6128 --------------- 7D9 Oyun Yarışması 2.si Board Soccer 7DX Oyun Yarışması 3.sü Run Baby Run 7DX 2013 Oyun Yarışması 3.sü Falcon Patrol
|
|
|
|
Cengiz Demir
|
 |
« Yanıtla #69 : Haziran 24, 2009, 21:44:53 ÖS » |
|
Evet bende bu oyunu görmüştüm önceden. Başka da river raid göremeyip çok şaşırmıştım. Hakikaten enteresan olacak. Yalnız şu 2 gündür iş hayatımın en yoğun iki günüydü. Ne gazete ne river raid ne de foruma bakabildim. Bir de yeni iş yerinde bunların üstüne çıkış saatlerimiz 17:00 yerine 18:30 olunca tam cortladım Allahtan projenin sonlarına geldim. Ama bu forumdakiler olmasa kesinlikle bu itici gücü bulamam kendimde sanki parasını verdiniz de malı bekliyorsunuz gibi içimde sıkıntı var bitiremedim diye.
Hocam sıkma canını şu haliyle bile oyun çok iyi oldu. Vakit buldukça bakarsın. Ayrıca yukarıda yazdığım 2 tuşa basarken 3. tuşun işlememesi olayı Masaüstü bilgisayarımın klavyesindeyken kaynaklanıyormuş. İşyerindeki bilgisayarımda (Laptop) böyle bir sorun yok. Geri ve sağ/sol tuşlarına basılı iken aynı zamanda ateş edebiliyorum.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Arda
|
 |
« Yanıtla #70 : Haziran 24, 2009, 22:11:40 ÖS » |
|
kendimde sanki parasını verdiniz de malı bekliyorsunuz gibi içimde sıkıntı var bitiremedim diye.
öyle birşey değil elbette ama çevremizde bu konularda yapılanlar o kadar az ki, içimizi hafif bir heyecan da sarmıyor değil hani. Yani evet, bekliyoruz. Bundan uzuun yıllar önce Feleğin Çarkını yaparken ayak sürüyen alp yener, geçtiğimiz aylarda oyununu bir amiga oyun veritabanında görünce bayağı heyecanlanmıştı. Yani bu ürünü bitirdiğinde seni kolay terketmeyecek ve yüz üstü bırakmayacaktır emin ol. Yıllar sonra posta kutunda gördüğün mesajlar sana "iyi ki yapmışım" dedirtecektir. ve programcılıkta herşey genelde göründüğünden kolaydır. Yani şu anda bildiğin ve düzeltilmeyi bekleyen hatalar aslında yapıp bitirdiğinde, "pöf bu muydu be?" dedirten küçük işlerdir. En karmaşıkları bile 3-4 saatte halledilir. Mesele işe girişmektir.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ilkergorkem
|
 |
« Yanıtla #71 : Ağustos 25, 2009, 08:18:45 ÖÖ » |
|
Eveeet son mesajdan sonra tam 60 gün geçmiş. Kabus gibi bir zaman dilimiydi çok yoğundu, ama son 4 haftada sadece pazar günleri uğraşarak Bİİ TİİİR DİİİİİİMMMM  oh be son bug lar çok zorladı ama hallettim. şu an çok heyecanlıyım . http://www.izlehayati.com/RiverRaid/RiverRaid.htmlbaşlangıç: 27 nisan 2009 bitiş : 25 ağust 2009 dil: Flash AS2.0 - 955 satır herkese çok teşekkürler, bu forum olmasaydı kesinlikle bitirebilecek enerjiyi bulamazdım.
|
|
|
|
|
Logged
|
ZX Spectrum 48K+ , Amiga 1200 , ZX Spectrum +2 , Amstrad 6128 --------------- 7D9 Oyun Yarışması 2.si Board Soccer 7DX Oyun Yarışması 3.sü Run Baby Run 7DX 2013 Oyun Yarışması 3.sü Falcon Patrol
|
|
|
|
joker_
|
 |
« Yanıtla #72 : Ağustos 25, 2009, 08:58:46 ÖÖ » |
|
eline sağlık,tıpkısının aynısı olmuş 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Gokhan Ozkan
|
 |
« Yanıtla #73 : Ağustos 25, 2009, 09:07:15 ÖÖ » |
|
Çok güzel olmuş
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mybee
|
 |
« Yanıtla #74 : Ağustos 25, 2009, 09:33:10 ÖÖ » |
|
tebrikler en sevdiğim oyundu
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|