Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: atari makınam ılk testler :D  (Okunma Sayısı 37437 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
mesa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 868



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #30 : Şubat 24, 2014, 22:52:19 ÖS »

Logged

Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #31 : Şubat 25, 2014, 00:52:46 ÖÖ »



Atacan senin bu avatarın da mı teni yeşil, yoksa ben de mi renk körüyüm? Kahkaha

Bir de bu Yie Ar Kungfu MSX versiyonundan değil mi?

Edit: Evet MSX'miş. Google görsel araması beni şu sayfaya kadar getirdi:

http://www.dlcsistemas.com/msx/html/utilities.html

Resmin orjinali de sanırım burdan kırpılmış:



Ve adam hala yeşil. Kahkaha
« Son Düzenleme: Şubat 25, 2014, 01:01:22 ÖÖ Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #32 : Şubat 25, 2014, 10:12:51 ÖÖ »

Yine de C64'deki Yie Ar Kungfu'nun üzerine tanımam. Her karakterin ayrı taktiği vardır. Köşeye kıstırdın mı, tık, tık, tık, tık, PERFECT. Kahkaha
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Atacan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.241


Msx


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #33 : Şubat 25, 2014, 19:19:10 ÖS »

Karakterin adı Lee tüm platformalarda ki yea are kungfu karakterlerini döver bir kere

avatarım kırpılmış değil senin koyduğun gif'in ta kendisi ancak avatar olunca hareket yeteneğini kaybediyor öylece duruyor. Bu arada adam gerçekten yeşil mi?
Logged

Saygılar....


'80 Doğumlu İzmir'li
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #34 : Şubat 25, 2014, 19:23:54 ÖS »

Bir yere upload edip harici avatar olarak adresini girersen hareketli görünmesi lazım. En azından PhpBB'de öyleydi. Uzun yıllar şu avatarı kullandım forumlarda.



Not: Evet adamın teni çok açık yeşil.
« Son Düzenleme: Şubat 25, 2014, 19:26:25 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #35 : Şubat 25, 2014, 19:35:32 ÖS »

Yine de C64'deki Yie Ar Kungfu'nun üzerine tanımam. Her karakterin ayrı taktiği vardır. Köşeye kıstırdın mı, tık, tık, tık, tık, PERFECT. Kahkaha

Bir de 'critical damage' ses efekti vardır ki kulaklarımda çınladı birden!
Logged
ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.401


Sega<Nintendo<Amiga


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #36 : Ocak 31, 2015, 16:36:06 ÖS »

Bir yere upload edip harici avatar olarak adresini girersen hareketli görünmesi lazım. En azından PhpBB'de öyleydi. Uzun yıllar şu avatarı kullandım forumlarda.



Not: Evet adamın teni çok açık yeşil.


Evet ben de şimdi denedim. Avatarım hareketli oldu
Logged

innsofheaven
Üye
***
Mesaj Sayısı: 228



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #37 : Ocak 31, 2015, 17:12:59 ÖS »

harika ya kiskandim valla su televizyonlari bulmak cok buyuk sikinti bulsam benimde hayalimde yatiyor
Logged

Nintendo Wii Black Softmod
Free Region Nintendo Snes
Nintendo Ds Lite(Supercard DsOne)
Nintendo Gameboy Advance Sp AGS-001(Ez Flash iV)
Nintendo Gameboy Advance AGB-001
Gameboy Color Yellow
Micro Genius iQ-501
yolcunet
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 524



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #38 : Ocak 31, 2015, 18:17:50 ÖS »

mesa senin tüp saglam kırmızı renk var şasede arıza gibi gözüküyor ankaradan olsan yapardık  elektronik bilgin varsa tarifle yapabilirsin
Logged
sukru83
Üye
****
Mesaj Sayısı: 424



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #39 : Ocak 31, 2015, 18:35:03 ÖS »

Bektaş abi pm attım sana kutu mu doldu tamamen?
Logged

mesa
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 868



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #40 : Ocak 31, 2015, 19:25:42 ÖS »

mesa senin tüp saglam kırmızı renk var şasede arıza gibi gözüküyor ankaradan olsan yapardık  elektronik bilgin varsa tarifle yapabilirsin
evet kısa devre vardı oda vga cıkısından dı onu hallettım zaten makıneyı 2 ye ayırmıstım
Logged

Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
Atacan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.241


Msx


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #41 : Şubat 02, 2015, 11:59:43 ÖÖ »



Atacan senin bu avatarın da mı teni yeşil, yoksa ben de mi renk körüyüm? Kahkaha

Bir de bu Yie Ar Kungfu MSX versiyonundan değil mi?

Edit: Evet MSX'miş. Google görsel araması beni şu sayfaya kadar getirdi:

http://www.dlcsistemas.com/msx/html/utilities.html

Resmin orjinali de sanırım burdan kırpılmış:



Ve adam hala yeşil. Kahkaha
Logged

Saygılar....


'80 Doğumlu İzmir'li
Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: