Mesajları Göster
|
|
Sayfa: [1]
|
|
4
|
Amiga / Amiga Genel / Ynt: amiga rgb kablo problemi
|
: Aralık 10, 2014, 23:40:13 ÖS
|
|
evet doğru klasik sarı beyaz kırmızı kablo var bende ondan bahsediyorum normalde ne çıkıyor amiga 1200 den bilginiz varmı ben cihazı alalı 1 hafta oldu henuz
|
|
|
|
|
5
|
Amiga / Amiga Genel / Ynt: amiga rgb kablo problemi
|
: Aralık 10, 2014, 23:09:58 ÖS
|
|
teşekkür ederim salondaki sony tv dede deniyeyim ozaman birde aldıgım yer cihazların rbg cıkıslarında sorun vardır tamir edelim diyor ama cihazlar sıfır ayarında ben arıza olabileceğini düşünmüyorum sizce 2 cihazında video çıkışları arızalı olabilirmi amigalarda böyle sorunlar oluyormu
|
|
|
|
|
7
|
Amiga / Amiga Genel / amiga rgb kablo problemi
|
: Aralık 10, 2014, 22:26:13 ÖS
|
|
arkadaşlar merhaba elimde amiga 1200 ve amiga 500 plus var sıkıntım şu gittigidiyordan rgb kablo satın aldım. 2 cihazdada şöyle bir problem oluyor workbench açıyorum disketle normalde kendi 3 'lü kablosuyla (sarı,beyaz,kırmızı) gri renk ekran yazılar net okunuyor rgb kabloyu takınca direk simsiyah oluyor yazılar okunmuyor kabloyu dün almıştım bugun aldığım yerle değişim yaptım yeni kablo verdiler test ettiklerini söylediler az önce 2 cihazdada denedim yine siyah ekran acaba amiga rgb kablo için ayarmı yapmak lazım yardım larınızı bekliyorum.
|
|
|
|
|
|