Sizin isteğiniz için facebook tarzı mecralar daha uygun olur sizin için burası uygun bir forum değil.
O kadar emin olmayın. Böyle bir forumdan, bu tarz bir yardım istemesi bence mantıklı görülebilir. Facebook umûmiyetle bu işe uygun değildir.
Elektronik ortamda “e-devlet kullanımı” hakkında anket esasen çok oturmuyor. Farklı kesimlere ulaşmaz çünkü.
Neyse, neticede ödevmiş. Küçük bir yardım istemiş.






Evet işte böyle ayar ederdi kafa ayarı yapmak. Bir de şunu merak ediyorum, çok iyi taklit yapan birisi o cıyyık cıyyık sesleri birebir taklit etse ve kaydedilse aynı oyunlar açılırmı? 