Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1]
1  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Anket Ödevime Yardımcı olur musunuz? : Şubat 06, 2021, 12:42:18 ÖS
Sizin isteğiniz için facebook tarzı mecralar daha uygun olur sizin için burası uygun bir forum değil.

O kadar emin olmayın. Böyle bir forumdan, bu tarz bir yardım istemesi bence mantıklı görülebilir. Facebook umûmiyetle bu işe uygun değildir.

Elektronik ortamda “e-devlet kullanımı” hakkında anket esasen çok oturmuyor. Farklı kesimlere ulaşmaz çünkü.

Neyse, neticede ödevmiş. Küçük bir yardım istemiş.
2  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Compact Disk'in 30. yaşı kutlu olsun : Mart 10, 2009, 17:31:51 ÖS
CD'ler eskiden beri çok şık, çekici görünmüşlerdir gözüme nedense. Günümüze onların da popülerliği azalmaya başladı sanırım, yerini neye bırakır bilimez ama USB'den bilgisayara taktığımız flash diskler daha kullanışlı.
3  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Online yazılımlar nereye gidiyor ? Browser'da Photoshop : Aralık 17, 2008, 17:23:02 ÖS
İnternetin olduğu her yerden ulaşılabilecek olması önemli. Bu kadar özellikle oldukça kaliteli işler çıkarılabilir.
4  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: Firefox'ta hangi Tema? : Ekim 21, 2008, 20:01:30 ÖS
Aquatint Redone adlı temayı kullanıyorum, sade bir şey..

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/  << burada aratırsanız ulaşabilirsiniz.
5  Commodore / Commodore Yazılım / Ynt: C64 Kasetten kasete kopyalama : Haziran 04, 2008, 19:13:09 ÖS
Olmadı kafayı ye, kendini camdan at, yere çarptığın an çıkartığın sesin frekansını teyp ile eşleştirmeye çalış...Sorunsuz yüklediğini göreceksin böylece...

Kahkaha Evet işte böyle ayar ederdi kafa ayarı yapmak. Bir de şunu merak ediyorum, çok iyi taklit yapan birisi o cıyyık cıyyık sesleri birebir taklit etse ve kaydedilse aynı oyunlar açılırmı?
6  Commodore / Commodore Yazılım / Ynt: C64'ün unutulmayan oyunları neler?... - video - : Haziran 04, 2008, 13:27:28 ÖS
Söz müzikten açılınca aklıma geldi, eh. int. soccer oyununun müziği de oldukça hoş ancak oyunu ayarlayamadığımız zamanlarda uzun süre dinlemek zorunda kaldığımızdan sıkıcı hale geliyordu

c64 oyun müziklerinden en beğendiğim sanırım İnt. karate 2'nin müziğidir.
7  Commodore / Commodore Yazılım / Ynt: C64 Kasetten kasete kopyalama : Haziran 04, 2008, 12:35:41 ÖS
Evet ben de kasetten kasete kopyalama yapmıştım ve kafa ayarı gerekmeden
 oyunu açabiliyordum ama her zaman açılmıyordu.
8  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Merhaba! : Haziran 04, 2008, 12:13:59 ÖS
Hoşbulduk
9  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Merhaba! : Haziran 03, 2008, 16:57:18 ÖS
Hoşbulduk..

Kendimden kısaca bahsetmem gerekirse Kocaeli / Gölcük'te oturuyorum. Zamanımın büyük bir çoğunu bilgisayar ve internet dolduruyor, bunun dışında tasarımla ilgiliyim amatörce..

Nick'imden de anlaşılıyor zaten. (designer ingilizce bir kelime olup "tasarımcı" anlamına gelmektedir.)

bu nick'i seçme sebebime gelince biraz beni yansıtıyor diye düşündüğüm için olsa gerek...genellikle yazmayı, çizmeyi, resim yapmayı severim..bir gün internette sörf yaparken gördüğüm bir yazıydı sanıyorum ve o anda karar verdim nick'im designer olmalıydı ve yine bu nick'e uygun bir avatar olarak da bir çok forumda göz kullanırdım .. tasarımcı ve çevreyi izleyen bir göz gibi bir mantık kurmaya çalışıyordum, bu ayrıntının dışında başka bir ayrıntı daha belirmek istiyorum..

nickimin ilk harfi olan d kasıtlı olarak küçük yazılmıştır, nedeni küçük d'yi büyük d'den daha estetik bulmamdır.... daha sonraları ise bu nick'imi değiştirdim, biraz üstü kapalı bir nick olduğunda vs..yeni nickim farsça bir kelime olan deruni'dir, anlamı: içsel, içe ait demektir..

burada designer nick'imi kullanmayı seçtim.

c64 emulatör ve oyunlarını araştırıyorum bazen, bu siteyi de keşfetmem  böyle oldu.

Benimle ilgili merak ettiğiniz bir sorunuz varsa sorabilirsiniz?
10  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Merhaba! : Haziran 03, 2008, 14:29:50 ÖS
Eski bir c64 kullanıcısından herkese merhaba!


Sayfa: [1]