|
Konu Başlığı |
Başlatan |
Yanıtlar |
Görüntülenme |
Son Mesaj  |
| 0 Üye ve 9 Ziyaretçi bölümü incelemekte.
|
|
|
Gary Linekeers Superstar Soccer
« 1 2 »
|
ozgur106
|
17
|
14062
|
Ekim 11, 2009, 23:11:48 ÖS
Gönderen: Cengiz Demir
|
|
|
Commodore 64 & Bruce lee
|
"jacknife"
|
1
|
5014
|
Ekim 06, 2009, 16:35:39 ÖS
Gönderen: ozgur106
|
|
|
c=64 synth - c64'ü müzik yapmak için kullanın!
|
LW3D
|
9
|
10226
|
Ağustos 03, 2009, 11:56:45 ÖÖ
Gönderen: kuzgun
|
|
|
disket formatlamada problem
|
boorch
|
13
|
12566
|
Ağustos 02, 2009, 20:08:32 ÖS
Gönderen: Metallic
|
|
|
POKE53280
|
Simon (Özay Turay)
|
8
|
8575
|
Temmuz 27, 2009, 07:42:59 ÖÖ
Gönderen: witchdoktor
|
|
|
t64 to d64
|
AmigAmigA
|
6
|
9259
|
Haziran 20, 2009, 05:31:22 ÖÖ
Gönderen: toddler
|
|
|
C64 Turbo Load Simülasyonu
|
Simon (Özay Turay)
|
13
|
13365
|
Haziran 09, 2009, 11:07:48 ÖÖ
Gönderen: LW3D
|
|
|
Cloanto C64 Forever
|
Simon (Özay Turay)
|
3
|
5203
|
Haziran 02, 2009, 15:43:55 ÖS
Gönderen: Cengiz Demir
|
|
|
Geos C64 - C128
|
Cengiz Demir
|
0
|
3793
|
Mayıs 23, 2009, 16:53:48 ÖS
Gönderen: Cengiz Demir
|
|
|
CodeBase 64
|
Simon (Özay Turay)
|
0
|
3392
|
Mayıs 20, 2009, 13:43:43 ÖS
Gönderen: Simon (Özay Turay)
|
|
|
YİNE A600 İÇİN YARDIM İSTEYECEM :)BAKARMISINIZ
« 1 2 »
|
fakcakaya
|
29
|
24170
|
Mayıs 18, 2009, 19:18:59 ÖS
Gönderen: fakcakaya
|
|
|
Commodore Programlama Dilleri
|
LW3D
|
3
|
6188
|
Mayıs 07, 2009, 18:21:20 ÖS
Gönderen: Simon (Özay Turay)
|
|
|
FunkPaint C64 için yeni Grafik Editörü
|
LW3D
|
1
|
4576
|
Nisan 27, 2009, 23:22:29 ÖS
Gönderen: Simon (Özay Turay)
|
|
|
Commodore 64 .prg Generator
|
Simon (Özay Turay)
|
0
|
3433
|
Mart 10, 2009, 03:02:13 ÖÖ
Gönderen: Simon (Özay Turay)
|
|
|
Commodore64le gelen 10 tane kaset
|
ancalimon
|
7
|
9423
|
Ocak 27, 2009, 22:02:10 ÖS
Gönderen: ancalimon
|
|
|
Alın size 2 Türk Boulderdash
|
AmigAmigA
|
11
|
12056
|
Ocak 07, 2009, 23:01:51 ÖS
Gönderen: AmigAmigA
|
|
|
80'lerin Oyunları
|
sys64738
|
0
|
3808
|
Aralık 30, 2008, 18:24:56 ÖS
Gönderen: sys64738
|
|
|
bayramlık intro
|
joker_
|
7
|
8857
|
Aralık 29, 2008, 14:53:21 ÖS
Gönderen: joker_
|
|
|
Sizce C64'ün en iyi shoot'em-up oyunu hangisidir?
« 1 2 3 »
|
witchdoktor
|
35
|
28959
|
Kasım 13, 2008, 19:11:52 ÖS
Gönderen: witchdoktor
|
|
|
Commodore 64 yardım.
« 1 2 »
|
sergenkurt
|
19
|
17075
|
Ekim 20, 2008, 20:49:27 ÖS
Gönderen: sergenkurt
|
Konuda seninde mesajın bulunmakta
Normal Konu
Beğenilen konu (15'dan fazla mesaj içermekte)
Çok beğenilen konu (25'den fazla mesaj içermekte)
|
Kilitli Konu
Sabit Konu
Anket
|
|
|