Ana Sayfa
Amiga Dokumantasyon Projesi
Medya
Yardım
Ara
Giriş Yap
Kayıt
Merhaba,
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
üye olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.tr
Commodore
Commodore Yazılım
POKE53280
« önceki
sonraki »
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: POKE53280 (Okunma Sayısı 8578 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Simon (Özay Turay)
Yönetici
Mesaj Sayısı: 7.756
Commodore Forever
POKE53280
«
:
Mart 08, 2009, 21:00:14 ÖS »
Ehueheue. C64'de ekran rengini değiştiren kod sandınız değil mi?
Hayır ben
http://www.poke53280.de/download/categ.php
adresinden indirebileceğiniz 4 tane remake'den bahsedicem.
1-) Turrican Remake'i Hurrican:
2-) International Karate + Remake'i International 64K-rate:
3-) Space Invaders Remake'i Space Invasion:
4-) Katakis Remake'i Takatis:
Forumda aradım ama bulamadım. Eminim çoğumuz biliyordur ama bilmeyenler için tekrar vermiş olalım.
«
Son Düzenleme: Mart 08, 2009, 23:51:19 ÖS Gönderen: ozayturay
»
Logged
https://retrodergi.com
-
https://e-turay.com
-
https://karizmawow.e-turay.com
Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
screen
Ziyaretçi
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #1 :
Mart 10, 2009, 01:37:08 ÖÖ »
hepside şahane oyunlar
Logged
boorch
Üye
Mesaj Sayısı: 62
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #2 :
Temmuz 25, 2009, 03:51:08 ÖÖ »
ÇOK İYİ
Logged
gprs78
Ziyaretçi
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #3 :
Temmuz 25, 2009, 10:57:48 ÖÖ »
hurrican oynamışlığım var.
Logged
hakanzade
Ziyaretçi
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #4 :
Temmuz 25, 2009, 23:00:56 ÖS »
hurricanı zamanında bende oynamıştım, gizli hakları bularak sık dokuyarak bayağı ilerledim, bölümün tekinde bir öldüm 10 küsür hak gitti. adam altı boşluk bir yerde varolup hiçbirşey yapamadan uçurumdan aşağı gidiyodu. çeşitli hatalar mevcuttu gene varmı bilmem.
Logged
Diabolic_Wizard
Üye
Mesaj Sayısı: 399
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #5 :
Temmuz 26, 2009, 22:00:24 ÖS »
hurrican harikadır. oynanması biraz zordur tuş dizilimi yüzünden. ama bence en iyi remake.
Logged
"The user is an important input hardware of a computer system"
Skate
Uzman
Mesaj Sayısı: 1.479
A Sinner Scener
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #6 :
Temmuz 27, 2009, 01:34:54 ÖÖ »
asıl myth remake gelecek diye bekliyorum nicedir...
Logged
hakanzade
Ziyaretçi
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #7 :
Temmuz 27, 2009, 02:41:03 ÖÖ »
http://rapidshare.com/files/260407376/tfmxplug.zip.html
Eski bir turrican remake'in içinde buldum paylaşayım dedim. Bu tfmx ne güzel formatmış başka oyunlarında tfmx'i varmıdır acep. Winamp için plug in. Winampta title kısmına çift tıklayın tek dosya içindeki diğer şarkılarıda çalabilirsiniz.
mdat.* lar çalıyor, diğer dosyalar mdat ile ilişkili aynı klasörde olması gerek.
«
Son Düzenleme: Temmuz 27, 2009, 02:47:07 ÖÖ Gönderen: hakanzade
»
Logged
witchdoktor
Uzman
Mesaj Sayısı: 6.238
Ynt: POKE53280
«
Yanıtla #8 :
Temmuz 27, 2009, 07:42:59 ÖÖ »
@hakanzade
Exotica müzik arşivinde TFMX ve diğer formatlarda yapılmış Amiga oyun ve demo müziklerini bulabilirsin.
http://www.exotica.org.uk/wiki/UnExoticA/Games_By_Format
Logged
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Gitmek istediğiniz yer:
Gitmek istediğiniz yer:
-----------------------------
Genel Kategori
-----------------------------
=> Genel Sohbet
=> Proje
===> Proje Alım/Satım
=> DemoScene
=> Tanışma Forumu
-----------------------------
Commodore
-----------------------------
=> Commodore Genel
=> Commodore Yazılım
=> Commodore Donanım
===> C64DTV (C64 Direct-to-TV)
===> TheC64 / TheC64 Mini
=> Commodore Yayınları
=> Commodore Emulasyon
-----------------------------
Amiga
-----------------------------
=> Amiga Genel
=> Amiga Yazılım
=> Amiga Donanım
=> Amiga Yayınları
=> Amiga Emülasyon
-----------------------------
Diğer Nostaljik Bilgisayarlar
-----------------------------
=> IBM Uyumlular / Retro x86 Sistemler
=> FPGA/ARM Sistemler
=> Amstrad
===> Amstrad - Genel
===> Amstrad - Yazılım
===> Amstrad - Donanım
===> Amstrad - Yayınlar
===> Amstrad - Emulasyon
=> Apple
===> Apple - Genel
===> Apple - Yazılım
===> Apple - Donanım
===> Apple - Emulasyon
=> Atari
===> Atari - Genel
===> Atari - Yazılım
===> Atari - Donanım
===> Atari - Emulasyon
=> MSX Uyumlular
===> MSX - Genel
===> MSX - Yazılım
===> MSX - Donanım
===> MSX - Emulasyon
=> Oric
===> Oric - Genel
===> Oric - Donanım
===> Oric - Yazılım
===> Oric - Emulasyon
=> Sinclair
===> Sinclair - Genel
===> Sinclair - Yazılım
===> Sinclair - Donanım
===> Sinclair - Emulasyon
=> Diğer Bilgisayarlar
-----------------------------
Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları
-----------------------------
=> Arcade Sistemler
=> Oyun Konsolları