Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trArcade Sistemler ve Oyun KonsollarıArcade Sistemler (Moderatör: yavuzg)[Tamirat/İnceleme] Killer Instinct 2 Arcade
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: [Tamirat/İnceleme] Killer Instinct 2 Arcade  (Okunma Sayısı 14342 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #15 : Kasım 19, 2015, 15:16:06 ÖS »

Gözümden kaçmış Akşam çayımı yudumlarken okuyacağım Ama son kısımda Yavuz'un kullandığı ekranı gördüm.. Bahçıvanı gördüm Tebrikler Yavuz..
Logged

yavuzg
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.894



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #16 : Kasım 19, 2015, 16:35:03 ÖS »

BU orchid in (adı da ayrı bir tebessüm sebebidir) o ünlü fatality'sini yaptığı oyun değil mi

gergozen, ben oyun oynama tarafında iyi değilimdir. Açıkçası zamanında bu oyunu atari salonunda oynamışlığım da yok zira o dönemler artık evli barklı işli güçlü evine ekmek götüren gömlek kravat takım elbiseli "ciddi" adam pozisyonundaydım

Dolayısıyla o ünlü fatality'yi bilmiyorum. Var mı bi video'su falan?

O değilde adam arcade makinasını atıyor gibi geldi bana

Galiba KI 1 kabini atıyor olabilir
Logged

yavuzg
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.894



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #17 : Kasım 19, 2015, 16:37:08 ÖS »

Gözümden kaçmış Akşam çayımı yudumlarken okuyacağım Ama son kısımda Yavuz'un kullandığı ekranı gördüm.. Bahçıvanı gördüm Tebrikler Yavuz..

Yani çayından anca bi yudum alınca bitecek kadar kısa oldu maalesef... Yine de enteresanlık faktörü yüksek bir donanım, paylaşayım dedim sizlerle...
Logged

gergozen
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 651



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Kasım 19, 2015, 17:27:06 ÖS »

gergozen, ben oyun oynama tarafında iyi değilimdir. Açıkçası zamanında bu oyunu atari salonunda oynamışlığım da yok zira o dönemler artık evli barklı işli güçlü evine ekmek götüren gömlek kravat takım elbiseli "ciddi" adam pozisyonundaydım

Dolayısıyla o ünlü fatality'yi bilmiyorum. Var mı bi video'su falan?


Bende pek iyi bir döğüş oyunu oyuncusu olmadığım için jetonum çabuk bitmesin diye oynamazdım bu oyunları.

Bu arada; Videosu olmaz olur mu ? 

https://www.youtube.com/watch?v=dRefeiSYRQ4
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #19 : Aralık 07, 2015, 14:38:04 ÖS »

o ünlü fatality'yi bilmiyorum. Var mı bi video'su falan?

Videosu olmaz olur mu ?

https://www.youtube.com/watch?v=dRefeiSYRQ4

Ben bunu kaçırmışım, güzel hareketmiş. Kahkaha
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: