Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: A500 adaptörü...  (Okunma Sayısı 4714 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« : Mart 06, 2015, 20:35:48 ÖS »

A500 adaptörü A600'e uyarmı?Uymazsa elinde a600 adaptörü olan varmı?
Logged
BlitzBasic
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.247



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Mart 06, 2015, 20:42:26 ÖS »

Uyar ama neredeyse 30 kusur yaşında olan PS'leri kullanmak akıllıcamı? Bence PC PS devşirme olayına gir
Logged

A500|ACA500Plus42Mhz8MB|GoTeK|IndivisionECS|OS3.1
ZX Spectrum 48K, 48KPlus | Amstrad CPC6128
AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Mart 06, 2015, 20:45:17 ÖS »

Onlarda çok gürültü yapıyor be,ben sessiz çalışmasını seviyorum.
Logged
AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Mart 07, 2015, 09:58:20 ÖÖ »

Aslında elimde a600'de yok acaba a600mü alsam yoksa elimdeki 500'e ram kart ve hdd takabileceğim bir donanımmı alsam diye düşünüyorum,sizce hangisi?
Logged
wolfiem
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.275


May the source be with you!


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Mart 07, 2015, 12:22:22 ÖS »

A600 tavsiye ederim ancak pek kolay bulunmuyor. Bulabilirseniz A600, 500'e accelerator kart takmaktan daha ucuza gelir ve masa üstünde çok daha az yer kaplar
Logged

Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan
k2.bbs.tr - Çok yakında!
Gökçe Bozkurt
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.968


Nigripinis


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Mart 07, 2015, 13:51:20 ÖS »

Kesinlikle a600 derim.
A500 daha nostaljik gibi gözksede hakkaten çok yer kaplıyor.
A500 için turbolar eski.
A600 sıfır bir Aca kart ile çok çok güzel hızlı ve compact oluyor.
Pcmcia yuva ile pc dosya transferi çok kolay.
Istersen internete kas..
Yani daha fazla günümüzde olanak tanıyor.

Haaa ilerde A1200 atlamak isterseniz onu bilmem
Logged

A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF
A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|
A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb
A2000|Mobo|8Up!6Mb
A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256Mb
A1200|Hawk 8Mb|CF
A1200|Mobo|Elbox 4Mb
A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF
A600|Mobo|A
AmigAmigA
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.713


Mesaj Sayısı:978616432


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Mart 07, 2015, 14:05:49 ÖS »

1200de çok kullandım ama 500 programlarıyla çok uyumsuz,herhalde 600 daha uyumludur diye düşünüyorum.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: