|
ozgur106
|
 |
« Yanıtla #30 : Temmuz 01, 2015, 11:23:46 ÖÖ » |
|
evli !! ve bu proje !! eli öpülecek adamsın
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore ve Amiga Dergisi Oyun Yazarı.
C64 Mini, A500 Mini, Playstation Classic, Playstation 2, Playstation 5
|
|
|
|
atlantis
|
 |
« Yanıtla #31 : Temmuz 01, 2015, 11:24:57 ÖÖ » |
|
Yenge eve dönmemiştir belki daha. Dönünce belli olur 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ozgur106
|
 |
« Yanıtla #32 : Temmuz 01, 2015, 11:26:57 ÖÖ » |
|
yenge bir şey demiyorsa onunda heykeli dikilmeli bence... ps4 ü aldığım gün müdahale oldu fazla oynama geç yatma diye 
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore ve Amiga Dergisi Oyun Yazarı.
C64 Mini, A500 Mini, Playstation Classic, Playstation 2, Playstation 5
|
|
|
|
atlantis
|
 |
« Yanıtla #33 : Temmuz 01, 2015, 11:28:10 ÖÖ » |
|
Senin hanım yine iyimiş. Benim ki "ne gerek var buna oynamayacaksın alıyorsun" dan başlar gerisini sen düşün 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
supremenothing
|
 |
« Yanıtla #34 : Temmuz 01, 2015, 11:41:01 ÖÖ » |
|
-
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Temmuz 02, 2015, 10:32:16 ÖÖ Gönderen: supremenothing »
|
Logged
|
|
|
|
|
ibeser (Ayak Takımı)
|
 |
« Yanıtla #35 : Temmuz 01, 2015, 11:50:38 ÖÖ » |
|
Eline sağlık Yavuz hoca, çok sağlam operasyon olmuş. Ben de kendi odamın fotosunu koyacaktım. Biraz tırstım  Ankara ekibi olarak hayırlı olsun'a gitmemiz lazım, kurdele kesip açılış da yaparız  Ankara ekibi olarak her türlü operasyona hazırım 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #36 : Temmuz 01, 2015, 14:10:16 ÖS » |
|
Hayırlı olsun. Güle güle kullan odanı.
@yavuzg 'Güle güle' oynayabilecek zaman bulabiliyor musun projelerle uğraşmaktan?  Bence projeyi bitirdikten sonra bitkinlikten 'horlaya horlaya' uyuyorsundur 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Agony
|
 |
« Yanıtla #37 : Temmuz 01, 2015, 15:58:34 ÖS » |
|
Evlenince böyle odalar yapıyorsa insan, evleneyim bende 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #38 : Temmuz 01, 2015, 16:18:32 ÖS » |
|
Evlenince böyle odalar yapıyorsa insan, evleneyim bende  Bekarın böyle odalara ihtiyacı olmuyor zaten 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
wolfiem
|
 |
« Yanıtla #39 : Temmuz 01, 2015, 16:21:03 ÖS » |
|
Ellerine sağlık üstadım, çok güzel gözüküyor. Bir ara bize gelsen de benim çalışma odasına girişsek beraber 
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore & Amiga & Amstrad & Retro Macintosh Fan k2.bbs.tr - Çok yakında!
|
|
|
|
Commandate
|
 |
« Yanıtla #40 : Temmuz 01, 2015, 21:24:08 ÖS » |
|
çok güzel olmuş. o küçük "snoopy " kabinler yapmamı hazır mı ?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
euklides
|
 |
« Yanıtla #41 : Temmuz 01, 2015, 21:41:44 ÖS » |
|
Ustad eline saglık cok guzel olmuş, bende ozendim sana valla, bu arada oda kac metrekare?
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 500 Amiga 600 Amiga 1200
|
|
|
|
cengizermis
|
 |
« Yanıtla #42 : Temmuz 01, 2015, 22:35:35 ÖS » |
|
Kolay gelsin, devamını bekliyoruz.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
segaa
|
 |
« Yanıtla #43 : Temmuz 01, 2015, 22:39:35 ÖS » |
|
Çok güzel olmuş abi paylaşım için teşekkürler. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Retroman
|
 |
« Yanıtla #44 : Temmuz 02, 2015, 10:10:44 ÖÖ » |
|
Yeni Düzenlemeler Süper Olmuş Yavuz Abi  Özellikle Tabletopları Görünce Alıntı Foto Sandım Hayallerimi Çaldın  Bunların Tedarigi Yurt Dışından mı Yurt içi mi? Bu arada TR de ilk defa başkasından Konami Hyperboy görüyorum.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|