Güzel cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar. Tatil modunda olduğumdan bir süredir cevap yazamadım...
Oda bir süredir hengameydi ve malzemeler üst üste dizilmeye başlayınca, nasıl ifade etsem, "gezilesi görülesi" bir hali kalmamıştı. Bana da darallar gelince bi düzenleme yapmanın zamanı gelmişti...
Püf noktası her zaman söylediğim gibi "duvarlara çalışmak". Hele de kabinlerin arkasında kalan duvarlara raf yaparak odanın yüzölçümünden en çok faydayı sağlayarak retrolara ve diğer malzemelere yer açmış oldum.
Yeni Düzenlemeler Süper Olmuş Yavuz Abi

Özellikle Tabletopları Görünce Alıntı Foto Sandım Hayallerimi Çaldın

Bunların Tedarigi Yurt Dışından mı Yurt içi mi? Bu arada TR de ilk defa başkasından Konami Hyperboy görüyorum.
@retroman, nintendo tabletopları Türkiye'de toplamanın neredeyse imkasız olduğunu farkederek 6 ay kadar önce ebay'i takip etmeye başladım. Bazı abartılı fiyatlı olanlar dışında arada uygun fiyatlı olanlar düşüyordu, kimi zaman da düpedüz pazarlığa tutuştum elin gavuruyla

. Konami hyperboy da aynı şekilde ispanya'da "yeni" satan birisinden aldım. Pilleri bile hala kutusunda açılmadan duruyordu (o pilleri kullanmadım tabii).