|
savagery
|
 |
« : Aralık 31, 2015, 16:53:50 ÖS » |
|
Deniz'den aldığım kabinin üzerinde biraz uğraşarak bu hale getirdim. Tüplü Tv yi iptal edip lcd taktım ve açık kalan yerlere de çıkartma tasarladım. Son hali şu şekilde. 
|
|
|
|
Logged
|
Atari FALCON 030 | ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
|
|
|
|
Simon (Özay Turay)
|
 |
« Yanıtla #1 : Aralık 31, 2015, 16:56:25 ÖS » |
|
Kendine güzel bir yeni yıl hediyesi olmuş. Güle güle kullan abi. İstanbul'a gelirsem kapışırız artık. 
|
|
|
|
|
Logged
|
https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.comRetro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200 Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
|
|
|
|
savagery
|
 |
« Yanıtla #2 : Aralık 31, 2015, 16:57:09 ÖS » |
|
Valla beklerim Özay. Sabahtan beri oynuyorum. Çok zevkli.
|
|
|
|
|
Logged
|
Atari FALCON 030 | ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
|
|
|
|
crowded
|
 |
« Yanıtla #3 : Aralık 31, 2015, 16:57:27 ÖS » |
|
Eline sağlık. Güle güle kullan 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
KNG
|
 |
« Yanıtla #4 : Aralık 31, 2015, 17:25:20 ÖS » |
|
Alper hocam, güzel olmuş güle güle kullan.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
savagery
|
 |
« Yanıtla #5 : Aralık 31, 2015, 17:41:26 ÖS » |
|
Çok teşekkürler 
|
|
|
|
|
Logged
|
Atari FALCON 030 | ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
|
|
|
|
kirkoryan
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #6 : Aralık 31, 2015, 18:15:51 ÖS » |
|
Hayırlı olsun Alper abi güle güle kullan (oyna) benim kabinin aynısı bendeki 6 butonlu bu kabinler pako marka maltepe de atarici Tarkan abi vardı ben oradan almıştım elinde baya bir kabin vardı elden çıkardı
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
savagery
|
 |
« Yanıtla #7 : Aralık 31, 2015, 18:21:05 ÖS » |
|
Çok teşekkürler Özgür. Yanlız 1 lira atmadan direk olarak oyunları oynamayı bulamadım bir türlü. Onu nasıl yapabilirim? Menüyü karıştırdım bayağı ama.
|
|
|
|
|
Logged
|
Atari FALCON 030 | ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #8 : Aralık 31, 2015, 18:21:22 ÖS » |
|
tebrikler! bu kabinler compact tasarımlarıyla tam ev tipi. iyi eğlenceler, iyi seneler 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
savagery
|
 |
« Yanıtla #9 : Aralık 31, 2015, 18:22:20 ÖS » |
|
Çok teşekkür ederim. Çok güzel gerçekten. Evin çehresi değişti. Yanlız devamlı oynamak istiyorum. Onu nasıl yapıcam bilemiyorum artık. 
|
|
|
|
|
Logged
|
Atari FALCON 030 | ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #10 : Aralık 31, 2015, 18:22:41 ÖS » |
|
Çok teşekkürler Özgür. Yanlız 1 lira atmadan direk olarak oyunları oynamayı bulamadım bir türlü. Onu nasıl yapabilirim? Menüyü karıştırdım bayağı ama.
Direk menüde bir opsiyon yok malesef. PB4'de geçici bir free-play eklenmiş ama bunda jeton kanalından karta giden sinyale paralel bir buton bağlarsanız sorun çözülür.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
savagery
|
 |
« Yanıtla #11 : Aralık 31, 2015, 18:24:32 ÖS » |
|
Hımm. Onu yapamam heralde. Donanım bilgim iyi değil pek.☺
|
|
|
|
|
Logged
|
Atari FALCON 030 | ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #12 : Aralık 31, 2015, 18:26:18 ÖS » |
|
Çok teşekkür ederim. Çok güzel gerçekten. Evin çehresi değişti. Yanlız devamlı oynamak istiyorum. Onu nasıl yapıcam bilemiyorum artık.  E amaç o zaten  Şaka bir yana bir süre sonra upgrade'ler v.s. başlar, 6 "buton olsun" gibi. Sonra değişik oyun kartları ve/veya MAME sonra... bir kabin daha 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #13 : Aralık 31, 2015, 18:29:22 ÖS » |
|
Hımm. Onu yapamam heralde. Donanım bilgim iyi değil pek.☺
Yok canım zor değil. Jeton mekanizması eski tipse zaten üzerinde uzun telli bir microswitch vardır. O microswitch'de iki kontak noktasından bağlı iki kablo olması lazım. O iki kabloya birer tane daha kablo uzatıp diğer uçlarını da başka bir push butona bağlayınca artık hem para atınca hem de butona basınca kredi vermesi sağlanır... Jeton kanalının arkadan yakın çekim bir fotosunu gönderiseniz bağlantının nasıl yapılabileceğini foto üzerinde de gösterebilirim...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #14 : Aralık 31, 2015, 18:31:20 ÖS » |
|
fotodan bakınca gördüm, jeton kanalı eski tip değil, yeniymiş. Mantık yine aynı ama. Yani 2 sinyal kablosuna bir buton bağlayıp bu butonu elinizin yakınında bir yere uzatırsanız olay tamam...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|