|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #15 : Aralık 31, 2015, 18:36:21 ÖS » |
|
PB4'de free play geçici değil dikkatinize. Hayırlı olsun bizde takolara devam her daim.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mesa
|
 |
« Yanıtla #16 : Aralık 31, 2015, 18:51:04 ÖS » |
|
Güle güle kullan güzel olmuş + - var tüpün yerini birşey tutmaz ama LCD hafif ve 640x480 cozunurlukun istenen çıkarsın birşey daha var 190 derece dikey oyunlara gore aparat yaparsan tadından yenmezz 
|
|
|
|
|
Logged
|
Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
|
|
|
|
savagery
|
 |
« Yanıtla #17 : Aralık 31, 2015, 19:50:00 ÖS » |
|
Çok teşekkürler. Sevgili Yavuzg, dediğin gibi bir sistem yapabilirsem çok iyi olur gerçekten. Bu hafta sonu deneyeyim.
Jeton haznesi şu şekilde.
|
|
|
|
Logged
|
Atari FALCON 030 | ATARI 1040 STE 4MB | ATARI 800 XL + 1050 DD + My IDE II | ATARI 130 XE | C64 + Ultimate 2 | AMIGA 500 + Vampire | Amiga 600 + Furia
|
|
|
|
cengizermis
|
 |
« Yanıtla #18 : Aralık 31, 2015, 21:43:58 ÖS » |
|
Güle Güle Oyna! Jeton kanalın yenilenmiş. Ben bu sistemden arkadaşın kabine buton eklemiştim. Ama azcık kesmek yapıştırmak gerekiyor.  Aşağıda COIN 1 olarak ifade edilmiş yerden çıkan kabloları takip ederek uygun biyerden kesip buton ekleyebilirsin. sol taraf pandoranın üstü sağı ise altını temsil ediyor. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #19 : Ocak 01, 2016, 03:20:22 ÖÖ » |
|
abi senin jeton mekanizmasına bağlı o beyaz kabloyla siyah kabloyu birbirine değdirsen düz kontak kredi atmasını sağlarsın  (Kırmızı kablo sanırım 12V, ona dokunma  ) yani kısaca para atma olayını da iptal etmeden o siyah ve beyaz kabloya birer tane kaçak kablo bağlayıp o kabloların sonuna da herhangi bir buton (arcade buton veya sıradan push buton) bağlarsan ve o butonu da kabinin kapısına veya elinin yakınına bir yere koyarsan para atma işini de çözmüş olursun... Benim kabinlerde dikkat ettiysen jeton kapılarında kırmızı ışıklar vardır. Aslında onlar sana söylediğim gibi jeton mekanizması sinyaline paralel bağlı ışıklı butonlar.   
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #20 : Ocak 01, 2016, 13:53:43 ÖS » |
|
Arkadaşlar aynı şeyi bende duşunuyorum,bızım ufaklık arkadaşları toplamış nekadar jeton varsa jeton kanalının bogazına kadar doldurmuşlar...Tabii bunları çıkarmak bana düştu tığ ile tek tek çıkardım yorucu işti bende coin 1 paralel baglicam veya yavuz ustadin dedigi gibi olacak
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
pcdata76
|
 |
« Yanıtla #21 : Ocak 01, 2016, 16:25:31 ÖS » |
|
PB4 nasıldır bilmiyorum, ancak MAME'de her oyunun kendine özgü DIP switches menüsü oluyor, aynı arcade karttaki test/ayar switchlerini birebir simüle eden. Burada ben, çok jeton tuzağı oyunlarda (bitirene kadar 15-20 jeton yiyen) coin/credit ayarını 1 coin-4 credit gibi ayarlıyorum. Oyunların epey bir kısmında free play özelliği de var bu ayarla yapılan, ya da 1 coin 10 credit gibi yüksek değerlere de çekilebiliyor istenirse. Ama ben jeton atmayı sevdiğim için ortalama bir ayarda bırakıyorum oyunun zorluğuna göre.
Aynı menülerde yine zorluk ayarı gibi çok daha çeşitli ayar seçenekleri de mevcut. Bir kez yapılan ayar da MAME'de kalıcı oluyor, oyun her açıldığında baştan ayarlama zorunluluğu gibi bir durum yok.
|
|
|
|
|
Logged
|
Commodore64 - Amiga - Arcade Systems - MAME - IBM - CRT - Repair&Restoration
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #22 : Ocak 01, 2016, 18:10:03 ÖS » |
|
abi senin jeton mekanizmasına bağlı o beyaz kabloyla siyah kabloyu birbirine değdirsen düz kontak kredi atmasını sağlarsın  (Kırmızı kablo sanırım 12V, ona dokunma  ) yani kısaca para atma olayını da iptal etmeden o siyah ve beyaz kabloya birer tane kaçak kablo bağlayıp o kabloların sonuna da herhangi bir buton (arcade buton veya sıradan push buton) bağlarsan ve o butonu da kabinin kapısına veya elinin yakınına bir yere koyarsan para atma işini de çözmüş olursun... Benim kabinlerde dikkat ettiysen jeton kapılarında kırmızı ışıklar vardır. Aslında onlar sana söylediğim gibi jeton mekanizması sinyaline paralel bağlı ışıklı butonlar.    yavuz ustad konu açılmışken bende jeton mekanizmasının fotosunu atıyım dedim..dakka başı jeton atmak hem zor oluyo hemde ufaklıklar 2 şer 3 şer atıyolar  onları ordan çıkarmak bana eziyet oluyor..bu credit fonksıyonunu coin 1 tuşuna paralel olarak bağlasak daha hoş gibi durcak yavuz ustad. ayrıyeten makınadan sarkan bir button çirkin gözükecek paralel sankı daha hoş olacak gibi..aşağıdaki fotolardan hangilerini birbirine paralel bağlacagımı söylerden çok sevinirim ustad...   
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #23 : Ocak 02, 2016, 00:48:39 ÖÖ » |
|
@Heroman, senin kabinde servis butonu var zaten. Başka butona gerek var mı?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
RetroClub
|
 |
« Yanıtla #24 : Ocak 02, 2016, 00:57:00 ÖÖ » |
|
Işıklı butonları nereden temin edebiliriz acaba ?
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
yavuzg
|
 |
« Yanıtla #25 : Ocak 02, 2016, 01:18:46 ÖÖ » |
|
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
RetroClub
|
 |
« Yanıtla #26 : Ocak 02, 2016, 01:30:48 ÖÖ » |
|
Teşekkür ederim Yavuz hocam...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #27 : Ocak 02, 2016, 10:36:43 ÖÖ » |
|
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Sensation
|
 |
« Yanıtla #28 : Ocak 02, 2016, 11:05:20 ÖÖ » |
|
Service butonu dışında bir buton ayarlaman gerekiyor. Service butonu ile oyuna özel ayarlara giriyorsun. Jeton attığın bölüme buton yapıp kablolamasınıda ona göre yapıp oyunlarınıda free play modda oynarsan neden olmasın...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Heroman
|
 |
« Yanıtla #29 : Ocak 02, 2016, 11:23:27 ÖÖ » |
|
Service butonu dışında bir buton ayarlaman gerekiyor. Service butonu ile oyuna özel ayarlara giriyorsun. Jeton attığın bölüme buton yapıp kablolamasınıda ona göre yapıp oyunlarınıda free play modda oynarsan neden olmasın...
yavuz pandorada oyun oynarken service tuşuna bastığım zaman bir şey çıkmıyor...bi ara Yavuz ustad sölemişti, gerçek bir arcade kart olduğu zaman devreye giriyor demişti ...galıba biz gene manual tuş yapcagız desene...yada paralel bi kablolama yapcagız elimizden gelırse..  yavuz sende pandora çalışırken kabin içinden test veya service menusune gırış yapılıyomu bı baksana
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|