Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga YazılımKurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04
Sayfa: [1] 2   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Kurtarılmış bir 500+ ve Workbench 1.3 veya 2.04  (Okunma Sayısı 18740 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sozkara
Üye
**
Mesaj Sayısı: 9


Üyelik Bilgileri
« : Mayıs 16, 2016, 11:13:40 ÖÖ »

Arkadaşlar Merhaba,
Facebook grubunda yazdığım gibi, hurdacı tezgahından amiga 500+ aldım. garanti etiketi hiç açılmamış. çalıştığını görünce de, scart ve null modem kablosu yaptım kendim. Elimde hiç disketi bulunmuyordu fakat dün birkaç disket bulabildim. Tabii hepsi oyun. Soracağım şu ki, disket verirsem bana workbench 1.3 veya 2.04 çekebilecek biri var mı? Bir de soru, 500+ üzerinde RTC pili bulunuyormuş. İçini açıp akıp akmadığını kontrol etmeli miyim? Ekte birkaç foto paylaşıyorum


* FullSizeRenderedit.jpg (907.65 KB, 2251x1593 - Görüntüleme: 1546 kez.)

* FullSizeRender 2.jpg (419.64 KB, 1846x918 - Görüntüleme: 1417 kez.)

* IMG_1189.JPG (470.99 KB, 1632x1224 - Görüntüleme: 1462 kez.)

* IMG_1194.JPG (605.33 KB, 1632x1224 - Görüntüleme: 1487 kez.)
Logged
izmirmaster
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.385



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Mayıs 16, 2016, 11:20:03 ÖÖ »

izmirdeysen benden alabilirsin
Logged

Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Mayıs 16, 2016, 11:20:17 ÖÖ »

Hayırlı olsun. Pilden en kısa sürede kurtul, yenisini ilk etapta takmasan da olur çok önemli değil.

Disket konusuna gelince bulunduğun ile göre yardımcı olan birisi çıkacaktır muhtemelen. Olmadı ben çeker kargolarım sana.

Bu arada foruma da hoş geldin. Tanışma bölümünde kendini tanıtırsan yeni arkadaşları tanımayı severiz biz forumca.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
sozkara
Üye
**
Mesaj Sayısı: 9


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Mayıs 16, 2016, 11:44:41 ÖÖ »

Çok teşekkürler,
En kısa zamanda tanışma kısmına yazmak aklımda Ben istanbul kadıköydeyim.
Logged
Cengiz Demir
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.829



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Mayıs 16, 2016, 12:55:36 ÖS »

Foruma hoşgeldiniz

Herkese Ücretsiz Amiga Disketi...
    
Agony ile de irtibat kurabilirsiniz. Belki elinde boş disket kalmış olabilir
Logged

Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Mayıs 16, 2016, 12:58:45 ÖS »

Güzel bir cihazmış. Bir Amiga'nın daha kurtulduğunu görmek güzel.

@cdemir'in de dediği gibi, ben yollayabilirim. Biraz daha disket var. Fakat, Amiga'yı henüz kurmadım. Taşınma olaylarından
Logged

sozkara
Üye
**
Mesaj Sayısı: 9


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Mayıs 16, 2016, 13:53:10 ÖS »

Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar
@Agony hocamdan rica ediyorum öyleyse bir wb 1.3 veya 2.04 seti Bu kadar hızlı ve çok cevap beklemiyordum şaşırttınız beni commodore.gen.tr ailesi olarak.
Amiga'yı sadece adaptör ve makina olarak aldığım için daha ps/2 mouse çevirici ve joystick bulma gibi maceralarım olacak, hayırlısı bakalım. Haftasonu bulduğum disketlerden birinde Turan bilgisayar yazıyordu sanırım kendileri cracklemişler. ADF yaratırıp paylşmayı düşünüyorum. Benim de bi şekilde katkım olabilirse ne mutlu
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #7 : Mayıs 16, 2016, 14:16:22 ÖS »

Uzun vadede bir Gotek USB Floppy Emulator da düşünebilirsin.

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7520.0
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Mayıs 16, 2016, 14:29:26 ÖS »

Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar
@Agony hocamdan rica ediyorum öyleyse bir wb 1.3 veya 2.04 seti Bu kadar hızlı ve çok cevap beklemiyordum şaşırttınız beni commodore.gen.tr ailesi olarak.
Amiga'yı sadece adaptör ve makina olarak aldığım için daha ps/2 mouse çevirici ve joystick bulma gibi maceralarım olacak, hayırlısı bakalım. Haftasonu bulduğum disketlerden birinde Turan bilgisayar yazıyordu sanırım kendileri cracklemişler. ADF yaratırıp paylşmayı düşünüyorum. Benim de bi şekilde katkım olabilirse ne mutlu

Bana bir iki gün müsade edin. Amiga'yı kurayım. Disketleri çeker yollarım.
Logged

amigateknik
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 869



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Mayıs 16, 2016, 16:18:18 ÖS »

Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar
@Agony hocamdan rica ediyorum öyleyse bir wb 1.3 veya 2.04 seti Bu kadar hızlı ve çok cevap beklemiyordum şaşırttınız beni commodore.gen.tr ailesi olarak.
Amiga'yı sadece adaptör ve makina olarak aldığım için daha ps/2 mouse çevirici ve joystick bulma gibi maceralarım olacak, hayırlısı bakalım. Haftasonu bulduğum disketlerden birinde Turan bilgisayar yazıyordu sanırım kendileri cracklemişler. ADF yaratırıp paylşmayı düşünüyorum. Benim de bi şekilde katkım olabilirse ne mutlu

Hayırlı olsun ps/2 mause çevirisi sıfır olarak mevcut gsm 05446886266
Logged

Amiga Teknik Servis
C64 & AMIGA SERİSİ & HER MARKA NOTEBOOK BAKIM VE TAMİRİ YAPILIR
Gsm:watsap 0544-6886266
mail
amigateknik@hotmail.com

web

https://www.instagram.com/amigateknik/

https://www.facebook.com/amigatekniksafak/

http://amigateknik.blogspot.com/
phantom
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 935



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #10 : Mayıs 16, 2016, 23:00:28 ÖS »

Disket için gerekirse ben de yardımcı olurum,
Pil için ise diyeceğim benim biraz ilginç bir tekniğim var, cihazın içini açmaya kıyamadığım için pili de sökmedim, sadece kullanmadığım zamanlarda ters çevirip öyle koyuyorum kutusuna, yerçekimi etkisini kullanıyorum yani pil aksa da boarda bulaşmasın diye
İşe yaradı ki cihazdan yıllardır bir sorun yaşamadım
Logged
asit
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 568



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Mayıs 16, 2016, 23:25:36 ÖS »

Disket için gerekirse ben de yardımcı olurum,
Pil için ise diyeceğim benim biraz ilginç bir tekniğim var, cihazın içini açmaya kıyamadığım için pili de sökmedim, sadece kullanmadığım zamanlarda ters çevirip öyle koyuyorum kutusuna, yerçekimi etkisini kullanıyorum yani pil aksa da boarda bulaşmasın diye
İşe yaradı ki cihazdan yıllardır bir sorun yaşamadım
abi cihazı açmadığın için belki pili yok 
Logged

Amiga 500
C64
Ps1
Ps2
Atari 2600
Sega mega drıve 2
Xbox 1
Xbox 360
Nintendo wii
NoStres
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 633


One Love, One Heart, One Destiny


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #12 : Mayıs 16, 2016, 23:35:35 ÖS »

İçi açılmamış A500+ ilk defa görüyorum Kahkaha, ben olsam bozuk olsa bile tornavida değdirmem, piyasadaki en değerli A500+ olabilir bu çok şanslısınız.
Logged

NoStres
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 633


One Love, One Heart, One Destiny


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #13 : Mayıs 16, 2016, 23:43:35 ÖS »

Ayrıca şimdi fark ettim; çin malı olanıda ilk defa gördüm , Honkong görmüştüm, bende de Alman ve Filipin var.
Logged

phantom
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 935



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #14 : Mayıs 17, 2016, 00:06:49 ÖÖ »

Disket için gerekirse ben de yardımcı olurum,
Pil için ise diyeceğim benim biraz ilginç bir tekniğim var, cihazın içini açmaya kıyamadığım için pili de sökmedim, sadece kullanmadığım zamanlarda ters çevirip öyle koyuyorum kutusuna, yerçekimi etkisini kullanıyorum yani pil aksa da boarda bulaşmasın diye
İşe yaradı ki cihazdan yıllardır bir sorun yaşamadım
abi cihazı açmadığın için belki pili yok 
Doğru ya o da bir ihtimal , boşuna Tepetaklak tutuyoruz o zaman cihazı
Logged
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: