Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trCommodoreCommodore Yazılımd64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: d64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek  (Okunma Sayısı 5086 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
gyneco
Üye
***
Mesaj Sayısı: 63



Üyelik Bilgileri WWW
« : Mayıs 29, 2016, 14:49:54 ÖS »

Elimdeki oyunların çoğu bu formatlarda.  Bunları IRQhack ile kullanmak üzere prg formatına dönüştürmem mümküm mü?
Bunun için en uygun program hangisidir?
Logged
i_r_on
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.873



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Mayıs 29, 2016, 15:38:10 ÖS »

Ben DirMaster programını kullanıyorum.
http://style64.org/dirmaster

D64'e çift tık yapınca DirMaster açılıyor. Esas çalıştırılacak şey genelde en büyük blok sayılı prg uzantılı olan dosya oluyor. Dosya üzerinde sağ tık ile gelen menüden run in vice seçeneği ile deniyorum. Ok ise sürükle bırak yaparak dosyayı bir klasöre kopyalıyorum.
Logged

Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001>

twitter | blog
gyneco
Üye
***
Mesaj Sayısı: 63



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Mayıs 29, 2016, 21:39:35 ÖS »

Sağol. Hallettim.
Logged
gyneco
Üye
***
Mesaj Sayısı: 63



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Mayıs 29, 2016, 21:55:20 ÖS »

Anladığım kadarıyla sadece tek parça prg dosyalarını kullanabiliyoruz.
Mesala GEOS içinde bir çok dosya var. Bunun için bir çözüm var mı?
Logged
i_r_on
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.873



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Mayıs 29, 2016, 22:28:18 ÖS »

Maalesef IRQHack64'ün sadece tek parça prg desteği var. Açılan program / oyun disketten yüklemeye devam edecekse gerçek bir 1541 yahut emülasyonunu yapan bir cihaz (örneğin sd2iec) lazım.

Özay Sd2iec üretip sipariş almıştı, belki elinde hala vardır bir sor istersen.
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=11561.0

Sd2iec ile çalışıyor Geos, ilk yüklemeyi de hızlı olsun diye IRQHack64 ile yaptırabilirsin.

Hepsi bir arada çözüm ise şurada : http://www.1541ultimate.net/content/index.php

« Son Düzenleme: Mayıs 29, 2016, 22:30:30 ÖS Gönderen: i_r_on » Logged

Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001>

twitter | blog
gyneco
Üye
***
Mesaj Sayısı: 63



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Mayıs 29, 2016, 22:57:22 ÖS »

Anladım. Öğrenme ye devam, sabrınıza teşekkür ederim.
Belki Dirmaster ın böyle bir paketleme özelliği vardır demiştim:)
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: