Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Giana Sisters SE  (Okunma Sayısı 10442 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« : Ağustos 26, 2016, 12:10:48 ÖS »

Giana Sisters Amiga sürümünün Nintendo DS sürümündeki intro, grafikler ve yeni ses efektleriyle güncellenmiş yeni sürümü ücretsiz olarak indirilmeye açıldı ve bence muhteşem görünüyor.







Kaynak: http://blog.amigaguru.com/?p=14910

Web Sayfası: http://pixelglass.org/GianaSistersSE

ADF: http://pixelglass.org/downloads/Giana_Sisters_SE_adf.zip
ISO: http://pixelglass.org/downloads/Giana_Sisters_SE_CD32.iso
WHD: http://pixelglass.org/downloads/Giana_Sisters_SE_1.1.lha

EXE: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18575245/%23CGTr/Giana_Sisters_SE_1.1.zip
« Son Düzenleme: Ağustos 26, 2016, 13:10:04 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Ağustos 26, 2016, 13:13:42 ÖS »

Bonus olarak kolayca oynamanız için WHDPacker ile paketlenmiş EXE versiyonunu ekledim.

WHDLoad sürümü standart dışı paketlendiği için GreatGianaSisters.slave dosyasının ismini Giana Sisters SE.slave olarak değiştirmem ve intro WHDLoad harici ayrı bir uygulama olduğu için S:UserStartup dosyasında WHDLoad satırından önceki satıra eklemem gerekti. Karizmatik
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Ağustos 26, 2016, 13:19:57 ÖS »

Dün görmüştüm. ADF indirip deneyem dedim fırsatım olmadı Hatırlatma ve WHDLoad için teşekkürler Simon.

Bu arada Kickstar2.0 ve üstü istiyor sanırsam. Standart A500 ile oynanmaz muhtemelen.
Logged

spunky
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 770


10 Çeşit insan vardır. Binary bilen ve bilmeyen.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Ağustos 26, 2016, 13:54:06 ÖS »

DS de oynuyorum. Müptelası oldum. C64 sürümünden sonra gördüğüm tek işe yarar, tek güzel sürüm oldu bence bu. Umarım bunu hiç bozmadan bir iki oyun daha yaparlar.

DS'de balonun içine girince mikrofona üfleyerek balonu uçurma detayı muhteşem olmuş
Logged

A500+ |68020M-Tec Turbo,3.1 Rom, 4.5MB Ram, Indivision ECS, SCSI External CD-Writer, SCS2SD via A590|
A1200 |Apollo 040, 32MB Ram, 14" 1438|
Commodore 64c |SD2IEC,IrqHack,1084,Final III|
Amstrad CPC6128 |3.5" Hack|
Sega MDII, Sega MS, Ps1, Ps2, PS3, Micro Genius, A2600, PSP, Nintendo DS
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Ağustos 26, 2016, 13:57:14 ÖS »

Bu arada Kickstar2.0 ve üstü istiyor sanırsam. Standart A500 ile oynanmaz muhtemelen.

O özellikler HDD versiyonu için, ADF versiyonu 512KB standart A500 ile bile çalışabiliyormuş, yalnız intro için 1MB gerekliymiş (ki onun disketi ayrı zaten oyun direk ikinci disketten başlayabiliyormuş) ve AGA Amiga'da bile seyretseniz disket versiyonunu kullanıyorsanız intronun EHB64 versiyonu gösteriliyormuş.

Belki intro ADF'si biraz kurcalanırsa onun da AGA versiyonu yapılabilir çünkü HDD versiyonunda AGA ve EHB64 için ayrı ayrı ilbm dosyaları mevcut.

Edit: Maalesef intro ADF'si NDOS tipinde olduğundan düzenlemek pek mümkün görünmüyor.
« Son Düzenleme: Ağustos 26, 2016, 14:01:54 ÖS Gönderen: Simon (Özay Turay) » Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
ibo1973
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.499


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Ağustos 26, 2016, 14:14:38 ÖS »

çok güzele benziyor aslında eskiside güzeldi ama bu sani daha bi güzel olmuş.
Logged
ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.401


Sega<Nintendo<Amiga


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Ağustos 26, 2016, 14:49:06 ÖS »

Teşekkürler @simon
Exe hali ile biraz zaman geçirdim. Eski günleri hayal meyal hatırladım
Logged

Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Ağustos 26, 2016, 15:21:53 ÖS »

Exe'yi bende denedim. Ama nedense eski halini arattırdı bana. Eskisi daha güzeldi sanki.

Birde Amiga'lardaki NDOS olayını tam olarak anlayabilmiş değilim. NDOS olunca dosyalara erişlemiyor Workbench'ten. Bu dosyalara nasıl erişilir ki, içeriği nasıl gözlenir?
Logged

hakanzade
Ziyaretçi
« Yanıtla #8 : Ağustos 26, 2016, 15:43:26 ÖS »

Dakka 1 bug 1, normalde ateş edince biyere çarpıp yok olur, resimdeki yerde duvardan duvara sekip duruyor, normalde ekrandaki ateş yok olmadan başka ateş edilemediğinden ateş bloke oluyor.


* adsz.JPG (38.3 KB, 662x423 - Görüntüleme: 1480 kez.)
Logged
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #9 : Ağustos 26, 2016, 15:44:45 ÖS »

O bug zaman zaman eski sürümde de oluyordu
Logged

hakanzade
Ziyaretçi
« Yanıtla #10 : Ağustos 26, 2016, 15:52:26 ÖS »

Nedir bu ekrandaki ateş kaybolmadan başka ateş edememe kuralı, video oyunlarıyla tanıştığımdan beri çoğu oyunda var, icad edenin çok kulağını çınlattım, atari 2600'den günümüz konsol oyunlarına kadar hep var bu kural. River raidde duvara yaklaşınca saniyede 10 ateş eder, uzaklaşırsın 2 saniyede 1 atış, Aduket desen 1 tane, aslında aduket yok olmuyor ki filmini izledim uzaya aduket atıyordu Ryu.
Logged
witchdoktor
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 6.238



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Ağustos 26, 2016, 16:49:36 ÖS »

Nedir bu ekrandaki ateş kaybolmadan başka ateş edememe kuralı, video oyunlarıyla tanıştığımdan beri çoğu oyunda var, icad edenin çok kulağını çınlattım, atari 2600'den günümüz konsol oyunlarına kadar hep var bu kural. River raidde duvara yaklaşınca saniyede 10 ateş eder, uzaklaşırsın 2 saniyede 1 atış, Aduket desen 1 tane, aslında aduket yok olmuyor ki filmini izledim uzaya aduket atıyordu Ryu.

İcattan çok bir mecburiyet ve tasarruf durumu. Gerek donanımsal, gerek yazılımsal sistemlerde oyuncu başına mermi sayısı belli sayıyla (eski oyunlarda bazen 1 adet) sınırlı. Bu sayede ekrandaki diğer obje sayısını arttırabiliyorsunuz. Tek mermi olunca da, merminin bir engel ya da hedefle karşılaşana kadar yeni bir mermi gönderemiyorsunuz, kısa mesafelerde de saniyede çok miktarda gönderme fırsatınız oluyor. Wizard Of Wor ve River Raid bu duruma güzel bir örneklerdir. Hatta River Raid bu durumu bir özellik olarak çeşitlendirmiş ve mermi hareketini uçağın hareketiyle yönlendirme fırsatı sunmuştur
Logged
spunky
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 770


10 Çeşit insan vardır. Binary bilen ve bilmeyen.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #12 : Ağustos 26, 2016, 18:00:58 ÖS »

Bunda böyle Öyle CS gibi sağa sola mermi savurmak yok
Logged

A500+ |68020M-Tec Turbo,3.1 Rom, 4.5MB Ram, Indivision ECS, SCSI External CD-Writer, SCS2SD via A590|
A1200 |Apollo 040, 32MB Ram, 14" 1438|
Commodore 64c |SD2IEC,IrqHack,1084,Final III|
Amstrad CPC6128 |3.5" Hack|
Sega MDII, Sega MS, Ps1, Ps2, PS3, Micro Genius, A2600, PSP, Nintendo DS
Cengiz Demir
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.829



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #13 : Ağustos 26, 2016, 19:01:37 ÖS »

İndirdim. Telefonda oynadım.  Mini joystcik olmadan oynaması zor oluyor.
Teşekkürler sensei
Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: