|
|
|
wizofwor
|
 |
« Yanıtla #1 : Eylül 20, 2016, 13:37:32 ÖS » |
|
Ben ilk defa görüyorum. Güzel bir liste olmuş.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #2 : Eylül 20, 2016, 13:40:48 ÖS » |
|
Aslında C64 ve Amiga için Top100'ün altında liste hazırlamamak lazım. Her birimiz bu listede olmayan en az 10 oyun sayabiliriz...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
asit
|
 |
« Yanıtla #3 : Eylül 20, 2016, 13:52:21 ÖS » |
|
31 sıra da The Settlers görünce aklıma geldi  ben bu oyunda bir turlu askerlerimi geliştiremiyordum rakım hep gelişmiş askerler yolluyordu  hatırlayan varmı ?
|
|
|
|
|
Logged
|
Amiga 500 C64 Ps1 Ps2 Atari 2600 Sega mega drıve 2 Xbox 1 Xbox 360 Nintendo wii
|
|
|
|
prowler
|
 |
« Yanıtla #4 : Eylül 20, 2016, 14:04:32 ÖS » |
|
Askerler altınla çıkıyordu ve gelişiyordu. Altın üretimin olmamıştır, ya da yetersiz olmuştur, ondan askerler birinci level da kalmıştır muhtemelen. 31 sıra da The Settlers görünce aklıma geldi  ben bu oyunda bir turlu askerlerimi geliştiremiyordum rakım hep gelişmiş askerler yolluyordu  hatırlayan varmı ?
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Eylül 20, 2016, 14:06:13 ÖS Gönderen: prowler »
|
Logged
|
|
|
|
|
Decypher
|
 |
« Yanıtla #5 : Eylül 20, 2016, 14:11:29 ÖS » |
|
witchdoctor'a katılıyorum, Amiga'nın en iyi oyunları böyle 37 isme falan sıkıştırılamaz  En basitinden listede aşağı inerken bakayım Syndicate var mı dedim, yokmuş.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
onursapci
|
 |
« Yanıtla #6 : Eylül 20, 2016, 14:13:50 ÖS » |
|
ben size A500 ve c64 best 30 listemi yazayım Tabi atladğım çok sevdiklerim vardır bir çırpıda yazdıklarım  : 1.boulderdash 2.E.H.soccer 3.River Raid 4.Montezumaz Revenge (panama joe) 5.couldron 6.Silkworm 7.Smash TV 8.Rick dangeurs 9.wizard of wor 10. H.A.T.E 11. Samurai warrior 11.İnt. Karete 12. Barbarian II 13.The last ninja 3 14.İndiana jones 3 15.Flashback 16.Apidya 17.Another world 18.Push over 19.Super Frog 20.Lemmings 21. Summer , winter ve california games 22.Double dragon 2 23.River Raid 24.Gobliiins 25. 1942 ve 1943 26.Microprose soccer 27.Cabal 28.Paper Boy 29.Return of the jedi 30.Giana sisters
|
|
|
|
|
Logged
|
C64 ve A500 gerisi teferruat
|
|
|
|
prowler
|
 |
« Yanıtla #7 : Eylül 20, 2016, 14:15:52 ÖS » |
|
Hatta ve hatta bana kalırsa öyle 100 tane dağınık isim değil, türlere göre ayrılmış bir liste yapmak lazım. Eskiden Amiga Dergisinin arka sayfasında kategorilere göre Top 10 vardı. İsmi de Billboard mıydı neydi. Stratejide en iyi 10 oyun, platformda en iyi 10 oyun gibi. Aslında C64 ve Amiga için Top100'ün altında liste hazırlamamak lazım. Her birimiz bu listede olmayan en az 10 oyun sayabiliriz...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
prowler
|
 |
« Yanıtla #8 : Eylül 20, 2016, 14:20:55 ÖS » |
|
Hah işte buldum. Ne sıkı takip ederdik bu listeyi zamanında..
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #9 : Eylül 20, 2016, 16:32:36 ÖS » |
|
31 sıra da The Settlers görünce aklıma geldi  ben bu oyunda bir turlu askerlerimi geliştiremiyordum rakım hep gelişmiş askerler yolluyordu  hatırlayan varmı ? Bu soru bende de 'Powermonger' oyununu çağrıştırdı. Bu oyunu adamakıllı oynayabilmek için kendimi ne kadar zorlasam da başarılı olamamıştım. Oysa Populous II'nin 1000 bölümünü de bitirmiştim...
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Agony
|
 |
« Yanıtla #10 : Eylül 20, 2016, 20:13:13 ÖS » |
|
Askerler altınla çıkıyordu ve gelişiyordu. Altın üretimin olmamıştır, ya da yetersiz olmuştur, ondan askerler birinci level da kalmıştır muhtemelen. 31 sıra da The Settlers görünce aklıma geldi  ben bu oyunda bir turlu askerlerimi geliştiremiyordum rakım hep gelişmiş askerler yolluyordu  hatırlayan varmı ? Altınlar, madenden çıkartılıp külçe haline geldikçe, kalelere yollanırdı. Bir süre sonra şato da askerler gelişmeye başlardı. Kaledeki adamları geri çağırıp şatodaki güçlü olanlarıyla değiştirilirdi. Kaleden gelen zayıf askerler yine şatoda gelişirdi.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
witchdoktor
|
 |
« Yanıtla #11 : Eylül 20, 2016, 20:54:46 ÖS » |
|
ben size A500 ve c64 best 30 listemi yazayım Tabi atladğım çok sevdiklerim vardır bir çırpıda yazdıklarım  : 1.boulderdash 2.E.H.soccer 3.River Raid 4.Montezumaz Revenge (panama joe) 5.couldron 6.Silkworm 7.Smash TV 8.Rick dangeurs 9.wizard of wor 10. H.A.T.E 11. Samurai warrior 11.İnt. Karete 12. Barbarian II 13.The last ninja 3 14.İndiana jones 3 15.Flashback 16.Apidya 17.Another world 18.Push over 19.Super Frog 20.Lemmings 21. Summer , winter ve california games 22.Double dragon 2 23.River Raid 24.Gobliiins 25. 1942 ve 1943 26.Microprose soccer 27.Cabal 28.Paper Boy 29.Return of the jedi 30.Giana sisters En çok River Raid'i seviyorsun galiba; 3 ve 23'de iki defa koymuşsun listeye 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Alpyre
|
 |
« Yanıtla #12 : Eylül 20, 2016, 21:12:23 ÖS » |
|
Askerler altınla çıkıyordu ve gelişiyordu. Altın üretimin olmamıştır, ya da yetersiz olmuştur, ondan askerler birinci level da kalmıştır muhtemelen. 31 sıra da The Settlers görünce aklıma geldi  ben bu oyunda bir turlu askerlerimi geliştiremiyordum rakım hep gelişmiş askerler yolluyordu  hatırlayan varmı ? Altınlar, madenden çıkartılıp külçe haline geldikçe, kalelere yollanırdı. Bir süre sonra şato da askerler gelişmeye başlardı. Kaledeki adamları geri çağırıp şatodaki güçlü olanlarıyla değiştirilirdi. Kaleden gelen zayıf askerler yine şatoda gelişirdi. Yanlış hatırlamıyorsam, külçe altın ve bir de et istiyordu askerler. 
|
|
|
|
|
Logged
|
Alper
|
|
|
|
hakanzade
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #13 : Eylül 20, 2016, 22:59:37 ÖS » |
|
Fury of the furries, Lost vikings, Another world, Flashback hiç düşünmeden aklıma gelenler, Amiga için sanırım eli yüzü düzgün 400 küsür oyunluk bir liste yapılabilir.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ibeser (Ayak Takımı)
|
 |
« Yanıtla #14 : Eylül 20, 2016, 23:49:59 ÖS » |
|
Hah işte buldum. Ne sıkı takip ederdik bu listeyi zamanında..
Kesinlikle o listeyi ben de deli gibi takip ediyordum! Bu arada bu linkteki listeden beni heyecanlandıran 19 oyun saydım 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|