Bak bunda seste var ayrıca burada Yavuz abi gibi bir usta varken ustalık bize düşmez bu işin ustası ta kendisidir biz ancak olsak olsak bir şeyler öğrenmeye çalışan çırak oluruz (kendi adıma)
Yok be Özgür biz daha dün başladık bu işlere

Sen de güzel gidiyorsun arcade mod olaylarında

Senin paylaştığın şemada da dirençlerle voltaj bölücü oluşturmuşlar sesi kısmak için. Seninki daha pratik ve yaygın olan yöntem...
Benim paylaştığımda da aynı mantık var. Sadece ek olarak AC coupling (DC bileşeni süzerek oyun kartı ve TV'nin amfi sistemlerini izole ediyor) için kondansatör kullanmışlar bir de volume ayarı yapabiliyorsun.
Daha ziyade tek bir oyun kartını konsollaştırmak için değil de farklı elektronik tasarımlara sahip kartları çalıştırabilmek amacıyla genele hizmet edebilen bir "supergun" da kullanılabilecek bir tasarım...
@Aykiri1, sen sesi özgür'ün önerdiği şekilde bağlarsan sorun yaşamazsın. Aslında bu ara nameleri hiç kullanmadan da direk bağlanabilir ancak o zaman MVS'in üzerindeki volume pot'unu iyice kısman lazım. Sorun genelde bu potlar çok eski, aşınmış ve zamanında bile "uyduruk" olduklarından en ufak harekette bile ses bir anda patlayabiliyor. Önerilen dirençli voltaj bölücüler aslında bu riki azaltmak için
