Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trGenel KategoriGenel Sohbet-Bitti- İzmir Buluşması! 2016 (27 Aralık Salı)
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: -Bitti- İzmir Buluşması! 2016 (27 Aralık Salı)  (Okunma Sayısı 25990 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.401


Sega<Nintendo<Amiga


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #30 : Aralık 29, 2016, 09:30:24 ÖÖ »

İzmir taksicilerine de ben taksilerine almadıkları için teşekkür ederim
Cengiz'e ısrar ettik ama uzun boyunu, mavi gözlerini ve uzun sarı saçlarını forum üyelerinin görmesini istemediğini, buna halkın hazır olmadığını söyledi
@Agony sakin sakin konuşmadık.. Sürekli deli gibi konuştuk
@redfett ile bira da içecektik ama olmadı
@onursapci seni de organizasyonlara bekliyoruz.
@hsm_ayz oyun pek oynamadık yahu, ben bir ara mortal açtım psp'de serkanaslan aldı bırakmadı. Aldım elinden sonra
Logged

cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #31 : Aralık 29, 2016, 10:46:42 ÖÖ »

@agony aslında benim fotolarım var bu sitenin derinliklerinde ama youtube alemeti farikası ve bi kaç sebepten girmiyorum resimlere.
@hsm_ayz ilker yok içinde malesef ama retro bişeler dinleyeyim dersen http://retropodcast.blogspot.com.tr
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
serkanarslan
Üye
****
Mesaj Sayısı: 397



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #32 : Aralık 29, 2016, 13:21:41 ÖS »

@ibeser hani danayı sütten kesmek için anasından zorla çekiştirirsin ya, öyle çekiştirdin elimden makineyi
Logged

ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.401


Sega<Nintendo<Amiga


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #33 : Aralık 29, 2016, 13:23:44 ÖS »

@ibeser hani danayı sütten kesmek için anasından zorla çekiştirirsin ya, öyle çekiştirdin elimden makineyi

  benzetme güzel olmuş... Çok ısınıyor sen oynayınca, alete zarar gelmesin dedim  Masum
Logged

Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #34 : Aralık 29, 2016, 15:45:47 ÖS »

@ibeser (Ayak Takımı), ahahahah iyiymiş abi.

@cengizermis, abi ünlü biri misin? Cengiz Ermiş ismi de retro ortamında kullandığın ismin mi? Kahkaha Kahkaha Neyse abi, fotodan ziyade bir gün yz yüze tanışma fırsatı buluruz umarım.

Bu arada paylaştığınız fotoda birini tanıyorum, diğerleri kimdir? Soldan sağa şeklinde yazsanız. Yazabilen varsa yukardan aşağıda olur. Kahkaha
Logged

ibeser (Ayak Takımı)
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.401


Sega<Nintendo<Amiga


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #35 : Aralık 29, 2016, 15:50:25 ÖS »

@ibeser (Ayak Takımı), ahahahah iyiymiş abi.

@cengizermis, abi ünlü biri misin? Cengiz Ermiş ismi de retro ortamında kullandığın ismin mi? Kahkaha Kahkaha Neyse abi, fotodan ziyade bir gün yz yüze tanışma fırsatı buluruz umarım.

Bu arada paylaştığınız fotoda birini tanıyorum, diğerleri kimdir? Soldan sağa şeklinde yazsanız. Yazabilen varsa yukardan aşağıda olur. Kahkaha


Ermiş cengiz kod adlı... Orijinal ismini bilmiyoruz... Başka bir retro camiasının ajanı olabilir?

Ahanda liste şu şekilde
« Son Düzenleme: Aralık 29, 2016, 15:52:06 ÖS Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) » Logged

cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #36 : Aralık 29, 2016, 15:56:28 ÖS »

@cengizermis, abi ünlü biri misin? Cengiz Ermiş ismi de retro ortamında kullandığın ismin mi? Kahkaha Kahkaha Neyse abi, fotodan ziyade bir gün yz yüze tanışma fırsatı buluruz umarım.
o kadar ünsüz ve sıradan bir insanım ki anlatamam Kahkaha ama sırf youtube kanalı yaptığım için çok ilginçlikler geldi başıma görüntümü içeren. Bir de ben öğretmen olduğum için sakıncalı durumların oluşmasına neden olabilir.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
onursapci
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.506


80 leri yaşamamış , yaşamamıştır.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #37 : Aralık 29, 2016, 16:14:11 ÖS »

@ibeser  İstanbuldayım. Ama seneye istanbuldakine katılmazsam namertim
Logged

C64 ve A500 gerisi teferruat
AmigaMan
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 635



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #38 : Aralık 29, 2016, 16:47:21 ÖS »

Yaz beni de listeye
ooo şekilmişsiniz hocam
Logged

Amiga ölmedi, efsane uyuyor
arasalkan
Üye
***
Mesaj Sayısı: 93



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #39 : Aralık 29, 2016, 20:30:11 ÖS »

Neeeeeeee Cengizermis'in eli miii? oh my
Logged
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #40 : Aralık 30, 2016, 12:32:37 ÖS »

@cengizermis, abi ünlü biri misin? Cengiz Ermiş ismi de retro ortamında kullandığın ismin mi? Kahkaha Kahkaha Neyse abi, fotodan ziyade bir gün yz yüze tanışma fırsatı buluruz umarım.
o kadar ünsüz ve sıradan bir insanım ki anlatamam Kahkaha ama sırf youtube kanalı yaptığım için çok ilginçlikler geldi başıma görüntümü içeren. Bir de ben öğretmen olduğum için sakıncalı durumların oluşmasına neden olabilir.

Kahkaha Kahkaha

Redfett Facebookdaki avatarı gibiymiş cidden yada avatarı kendi gibi, bilemedim şimdi.. Kahkaha FRP düynasından fırlamış gibi. Saygılar abi Kahkaha
Logged

TFL92
Üye
***
Mesaj Sayısı: 62


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #41 : Aralık 30, 2016, 17:11:03 ÖS »

Redfett'den aldığım joystickler daha bir değer kazandı gözümde. Benden de saygılar abi.
Logged
Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: