Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga GenelTürkiye'de Ortada Görünmeyen Amiga Ürünleri Nerede?
Sayfa: [1] 2   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Türkiye'de Ortada Görünmeyen Amiga Ürünleri Nerede?  (Okunma Sayısı 14567 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
toddler
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.396



Üyelik Bilgileri
« : Mart 23, 2017, 14:27:21 ÖS »

Bildiğim kadarıyla Türkiye'de Power Tower 1200, Infinitiv 1200 Tower kullananlar vardı. Bu kasalar ne oldu, kimlerde, nerede uzun zamandır haber alınamıyor.

Erdek'te bir arkadaşta Power Tower ve BPPC+BVision vardı. Hatta Bir süre AmigaOne kullanmıştı. Sonra hepsini sattı. O ürünlerden bir daha haber alınamadı.

Güvenç Kaplan (Leon) bir ara Pegasos'un resmi Türkiye sayfasını hazırlıyordu. Pegasos kullananlar kimler? Pegasos kartlar kimlerde?

Sinan Gürkan Sam440 kullanıyordu. Daha sonra Sam460Ex almıştı.2-2,5 yıl kadar önce X5000 board edinmişti. O tarihten beri kendisinden haber alınamıyor. Nirvana'ya ulaştı sanırım Kahkaha 440 ve 460 ne oldu. Kendisinde mi? Yoksa sattı mı? Sattıysa yurt içi mi?

Bir ara Joy Bilgisayar Oğuz abinin yaptığı Joy Tower'lar vardı. Kasanın arkası kesilip yerine pleksi koymuştu. Bu kasalardan kimlerde var?

« Son Düzenleme: Mart 23, 2017, 21:18:37 ÖS Gönderen: toddler » Logged

C64|C|G|C128|1541U2
A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek
A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz
A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth.
A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401
Dingoo A320(OpenDingux)
Pandora(First Batch)
RaspberryPi 1-2-3
BananaPi/Pro
izmirmaster
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.385



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Mart 23, 2017, 14:48:55 ÖS »

Remzi hocam kullanan arkadaşlar bir kenarı koyduysa sorun yok haricinde parçalanıp geri dönüşüm kabusuna kurban gitmiş olabilirler
Logged

LW3D
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 11.418


Günü Kurtaran Avam Hiooargggh :)


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Mart 23, 2017, 14:49:31 ÖS »

Bir çoğunu ozkano'ya sormak lazım... Türkiye'de Amiga nerde sorusunu en iyi o bilir. Kendisinde olmasa bile hedef tahtasında yer alıyordur
Logged

Def Leppard
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.369



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Mart 23, 2017, 14:52:14 ÖS »

Bende değişik olarak micronik kasa, ateo concept kasa vardı. power tower da gördüm hiç hoşuma gitmeyen pc görünümlü bir kasaydı. en son devilish de vardı oda ne yaptı bilmiyorum. diğer iki kasada yurtdışına gitti diye hatırlıyorum. ateo amerikaya gittide micronik nereye gitti hatırlayamadım. 4000 ler ve 3000 yurt içinde kaldı. eskilerden aktif olmayan çok kişi var gibi görünüyor...
Logged

Amiga Repair Service
Agony
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.542


Amiga gibi yar, Commodore gibi de yadigar olmaz.


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Mart 23, 2017, 14:52:45 ÖS »

Remzi hocam kullanan arkadaşlar bir kenarı koyduysa sorun yok haricinde parçalanıp geri dönüşüm kabusuna kurban gitmiş olabilirler

Yok be abi, bu tip cihazlar normal Amiga'lardan çok daha değerli. E sahip olanlarda bunların kıymetini bilen insanlar. Geri dönüşüm ya da hurdaya gitmemişlerdir. Değil mi?
Logged

izmirmaster
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 5.385



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Mart 23, 2017, 15:00:10 ÖS »

kişinin kendine kalsan sıkıntı yok bir bahar temizliğinde veya yer darlığında aile tarafından evden uzaklaşmış olabilirler tabi tahmin benimki

Remzi hocam kullanan arkadaşlar bir kenarı koyduysa sorun yok haricinde parçalanıp geri dönüşüm kabusuna kurban gitmiş olabilirler

Yok be abi, bu tip cihazlar normal Amiga'lardan çok daha değerli. E sahip olanlarda bunların kıymetini bilen insanlar. Geri dönüşüm ya da hurdaya gitmemişlerdir. Değil mi?
Logged

Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Mart 23, 2017, 15:03:41 ÖS »

Bende power tpwer var ama orjinal kasada kullanmaı tercih ediyorum. Kasaya oygun olmayan bir ürünü (A1200) kasada kullanmak sıkıntılı
Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
toddler
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.396



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Mart 23, 2017, 15:37:54 ÖS »

kişinin kendine kalsan sıkıntı yok bir bahar temizliğinde veya yer darlığında aile tarafından evden uzaklaşmış olabilirler tabi tahmin benimki

Remzi hocam kullanan arkadaşlar bir kenarı koyduysa sorun yok haricinde parçalanıp geri dönüşüm kabusuna kurban gitmiş olabilirler

Yok be abi, bu tip cihazlar normal Amiga'lardan çok daha değerli. E sahip olanlarda bunların kıymetini bilen insanlar. Geri dönüşüm ya da hurdaya gitmemişlerdir. Değil mi?

Bu tip özel ürünleri alanların kaldırıp atacağını sanmam.
Logged

C64|C|G|C128|1541U2
A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek
A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz
A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth.
A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401
Dingoo A320(OpenDingux)
Pandora(First Batch)
RaspberryPi 1-2-3
BananaPi/Pro
toddler
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.396



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Mart 23, 2017, 15:40:09 ÖS »

Bende power tpwer var ama orjinal kasada kullanmaı tercih ediyorum. Kasaya oygun olmayan bir ürünü (A1200) kasada kullanmak sıkıntılı

Serkan, kullanmadığın şeyi neden tutuyorsun? Bırak başkasının işine yarasın  Karizmatik
Logged

C64|C|G|C128|1541U2
A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek
A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz
A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth.
A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401
Dingoo A320(OpenDingux)
Pandora(First Batch)
RaspberryPi 1-2-3
BananaPi/Pro
"jacknife"
Üye
****
Mesaj Sayısı: 322



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Mart 23, 2017, 16:14:41 ÖS »

Bildiğim kadarıyla Türkiye'de Power Tower 1200, Infinitiv 1200 Tower kullananlar vardı. Bu kasalar ne oldu, kimlerde, nerede uzun zamandır haber alınamıyor.

Erdek'te bir arkadaşta Power Tower ve BPPC+BVision vardı. Hatta Bir süre AmigaOne kullanmıştı. Sonra hepsini sattı. O ürünlerden bir daha haber alınamadı.

Sinan Gürkan Sam440 kullanıyordu. Daha sonra Sam460Ex almıştı.2-2,5 yıl kadar önce X5000 board edinmişti. O tarihten beri kendisinden haber alınamıyor. Nirvana'ya ulaştı sanırım Kahkaha 440 ve 460 ne oldu. Kendisinde mi? Yoksa sattı mı? Sattıysa yurt içi mi?

Bir ara Joy Bilgisayar Oğuz abinin yaptığı Joy Tower'lar vardı. Kasanın arkası kesilip yerine pleksi koymuştu. Bu kasalardan kimlerde var?





todler;
SinanG aktif olarak Amigaos kullanmaya devam ediyor,elinde sam460ex-X5000 ve yeni çıkacak Tabor A1222 var.


http://amigax1000.blogspot.com.tr/2016/01/my-a1222-has-arrived.html
« Son Düzenleme: Mart 23, 2017, 16:16:17 ÖS Gönderen: "jacknife" » Logged

SAM460EX/1.2 ghz+ AmigaOS4.1FE
Amiga1200-TerribleFire 060
Commodore 64 +1541 ultimate2





toddler
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.396



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #10 : Mart 23, 2017, 21:20:35 ÖS »

Tabor A1222 ile ilgili kısa bir araştırma yaptım. İlgi çekici bir board. Sanıyorum fiyat makul olacak. İçim ısındı gibi Kahkaha
Logged

C64|C|G|C128|1541U2
A500|A500+|Slim SDHxC|Gotek
A600|FuriaEC020 33MHz+FPU 40Mhz
A1200|BPPC|BVision|64MB Ram|3Com Eth.
A1200|ACA1230/56Mhz 64MB|IndivisionAGA MK2cr|RapidRoad USB|FastATA 1200 MK-V|Netgear MA401
Dingoo A320(OpenDingux)
Pandora(First Batch)
RaspberryPi 1-2-3
BananaPi/Pro
spunky
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 770


10 Çeşit insan vardır. Binary bilen ve bilmeyen.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #11 : Mart 23, 2017, 21:33:46 ÖS »

Bende power tpwer var ama orjinal kasada kullanmaı tercih ediyorum. Kasaya oygun olmayan bir ürünü (A1200) kasada kullanmak sıkıntılı

Evet sonra bazı lüzumsuzlar caanım turbo kartları bozup atabiliyor.
Logged

A500+ |68020M-Tec Turbo,3.1 Rom, 4.5MB Ram, Indivision ECS, SCSI External CD-Writer, SCS2SD via A590|
A1200 |Apollo 040, 32MB Ram, 14" 1438|
Commodore 64c |SD2IEC,IrqHack,1084,Final III|
Amstrad CPC6128 |3.5" Hack|
Sega MDII, Sega MS, Ps1, Ps2, PS3, Micro Genius, A2600, PSP, Nintendo DS
emintolga
Üye
***
Mesaj Sayısı: 159



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #12 : Mart 24, 2017, 14:01:24 ÖS »

Tabor 1222 bana da fena görünmemişti, 1 yıldır fiyat bekliyordum. Ama açıklanan 400 Euro (~1600TL) fiyatı PPC işlemcili bir tek board için de hiç mantıklı görünmedi. Ortalıkta 300-500TL'ye, donanımları sabit sayılabilecek PPC işlemcili bir sürü PowerMac ve Powerbook var. Birileri bunlar üzerinde AmigaOS 4 çalıştırabilmenin bir yolunu bulabilse ne harika olacak.
Logged

Tanar / CLIQUE
*C64 | C64C | 1541-II | Dataset | MultiIce III | Expert | SD2IEC | IRQHack64 | Lightpen
*PS3 Slim | 500GB | Multiman
*PSP 1000, 3000
Geos
Üye
****
Mesaj Sayısı: 315



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #13 : Mart 24, 2017, 14:10:25 ÖS »

Bildiğim kadarıyla macmini ve power pc. Makinalara  Workbench 4 kuruyorlar. Özkan macminiye kurmuştu
Logged
emintolga
Üye
***
Mesaj Sayısı: 159



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #14 : Mart 24, 2017, 14:24:25 ÖS »

Bildiğim kadarıyla macmini ve power pc. Makinalara  Workbench 4 kuruyorlar. Özkan macminiye kurmuştu

Moana Project'den bahsediyorsunuz. Hepsine olmuyor o hack, sadece belli bir MacMini G4 modelinde (sanırım DVD'li, 1.5Ghz olan) oluyor, ama network, ses ve usb çalışmıyor. Ayrıca ilk çıkan Os4.0 oluyor sadece. Amiga Os4.1 hiç çalısmıyor.
Logged

Tanar / CLIQUE
*C64 | C64C | 1541-II | Dataset | MultiIce III | Expert | SD2IEC | IRQHack64 | Lightpen
*PS3 Slim | 500GB | Multiman
*PSP 1000, 3000
Sayfa: [1] 2   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: