Evet arkadaşlar sonunda BİTTİ

En son 50 metrelik t profili de alınca bitti

Tekrardan burada bana yardımı dokunan herkese sonsuz teşekkürler. YavuzG ye de bizi gaza getirici konular açtığı için ayrıca teşekkürler

Yıllardır yapmak istediğim ama yapamadığım bu projeye o konu başlıklarını görmesem başlayamazdım.
Bazı yerlerde hala eksiklerim var zamanla onları da hallederim diye düşünüyorum. Yanlar için o kadar tasarım yaptım. Sonra elimde boyalar olduğu için ben bunu vinyıl değilde boyayarak yapayım, bedavaya gelsin dedim. O eğimleri istediğim gibi veremeyince de mecbur düz çektim çizgileri

Neyse bu da o kadar kötü olmadı. Kabini istediğim yere rahat taşıyım diye kilitli tekerlekili yaptım. Bu en büyük hatalarımdan biri oldu. İki kişi streetfighter oynerken coştumu kabini sallanmaya başlıyor. Onu en kısa zamanda sabitlemenin yolunu bulucam. Köşedeki renk bozulması ne yaptıysam düzelmedi. TV tamircileri de uğraşmak istemedi. Hoparlörü tekrar oraya taktım, yeniden renkler kusursuz oldu. Mecbur böyle kullanıcam. Makina şimdilik işyerinde ama odama çıkardım ne olur ne olmaz diye

Fırsat bulduğum bi zaman eve götürcem umarım.