Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trCommodoreCommodore YazılımC64 BASIC Kısa Kod Yarışması - irqHack64 Ödüllü
Sayfa: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: C64 BASIC Kısa Kod Yarışması - irqHack64 Ödüllü  (Okunma Sayısı 67897 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Skate
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.460


A Sinner Scener


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #240 : Mayıs 22, 2017, 17:00:35 ÖS »

Gereksiz boşluklardan ve loopun fazla saymasından temizlenmiş son versiyon. Aklıma yeni bir trick gelmedikçe kendi adıma sona ulaştım diyebilirim.

73 byte

Kod:
0 inputa:a$="B{DOWN}M N{UP}B{UP}{4 LEFT}N M{DOWN}":fori=1toa:b$=b$+a$:printtab(60-i*2)b$:next
Logged
Skate
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.460


A Sinner Scener


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #241 : Mayıs 22, 2017, 19:30:09 ÖS »

Yarışma dışı eğlencelik versiyon.

Kod:
0 a$="{DOWN}{2 LEFT}MBN{2 UP}{3 LEFT}NBM{DOWN}{LEFT}CW{LEFT}":fori=1to9:b$=b$+"WC"+chr$(48+i)+a$:printtab(60-i*2)b$:next
Logged
eins
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.787


A.K.A. deliMawi


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #242 : Mayıs 22, 2017, 20:50:36 ÖS »

..
« Son Düzenleme: Mayıs 24, 2017, 09:52:21 ÖÖ Gönderen: delimawi » Logged

Skate
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.460


A Sinner Scener


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #243 : Mayıs 22, 2017, 21:44:08 ÖS »

ilk versiyondan kalan bir şeydi.

sen bana kodunda a$ değil de b$ kullanma nedenini açıkla yeter. Kahkaha
« Son Düzenleme: Mayıs 22, 2017, 21:45:52 ÖS Gönderen: Skate » Logged
eins
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.787


A.K.A. deliMawi


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #244 : Mayıs 22, 2017, 21:53:00 ÖS »

Bu son lame kodumdan mı bahsediyorsun? Kahkaha
Sen kodunda tek a$ kullandığın için doğrudan oraya içeriği paste ettim, b$ öylece kaldı...

Aslen bunu yem olarak bırktığını düşünüyorum hala. Biri oltaya takılınca yapıştıracaksın gibi geliyor bir 64 byte...
Logged

hades
Üye
****
Mesaj Sayısı: 324



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #245 : Mayıs 23, 2017, 00:07:24 ÖÖ »

Bu optimizasyonla windozu baştan yazsanız 100'de 1'i kadar kaplar harddiskte
Logged
Skate
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.460


A Sinner Scener


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #246 : Mayıs 23, 2017, 02:28:46 ÖÖ »

Bu optimizasyonla windozu baştan yazsanız 100'de 1'i kadar kaplar harddiskte


...ve kablumbağa hızında çalışır. işletim sistemi yazarken hız optimizasyonunu ön planda tutmak daha iyi sonuç verir kanaatindeyim. Ama illa da az yer kaplayan OS diyorsan 1.44 floppy'e sığanı var.

http://menuetos.net/
Logged
eins
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.787


A.K.A. deliMawi


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #247 : Mayıs 24, 2017, 09:52:09 ÖÖ »

Son gönderdiğim cevabı geri çekiyorum, zira aslen bir optimizasyon içermiyor. Daha kısası gelmediği için bu notu düşme gereği hissettim. Bu soru bu yöntem ile @skate'in hakkı...

Logged

wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 3.964


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #248 : Mayıs 24, 2017, 11:19:02 ÖÖ »

Son gönderdiğim cevabı geri çekiyorum, zira aslen bir optimizasyon içermiyor. Daha kısası gelmediği için bu notu düşme gereği hissettim. Bu soru bu yöntem ile @skate'in hakkı...

Cevabı silmek yerine üstünü çizseydin keşke. Değerlendirme dışı da olsa en kısa cevap yine oydu. Neyse bu durumda skate unuttuğu gereksiz değişkeni kaldırarak tekrar yazar artık.
Logged

Skate
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.460


A Sinner Scener


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #249 : Mayıs 24, 2017, 17:25:32 ÖS »

skate unuttuğu gereksiz değişkeni kaldırarak tekrar yazar artık.

Tabii ki yazmam.

Cidden bu işi hırsla yapacak adama benziyor muyum? Delimawi benim gerçekten saatlerce baktığım kodda göremediğim şeyi görmüş (çünkü ben oraya bakmıyordum, 16 hamleden kısa hexagon çizdirmeye odaklanmıştım). Yani son derece Delimawi'nin hakkıdır, mesajı tekrar eski haline getirmesi yeterli olacaktır.

Benim aklımdan geçen şey Delimawi ile süper coop kod yazdığımız ve bunu gerek scene, gerek profesyonel hayatta kullanmamız gerektiği. Yok kodu ben yazmışım da başkası kısaltmış, inanın aklımdan geçen en son şey ki önceki sorularda aynısını ben de yaptım.
Logged
Skate
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.460


A Sinner Scener


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #250 : Mayıs 25, 2017, 01:28:23 ÖÖ »

Mantıken çalışmıyor olması lazım ama çalışıyor. Hmmm...

* weird.prg (0.06 KB - Yükleme: 220 kez.)
Logged
eins
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.787


A.K.A. deliMawi


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #251 : Mayıs 25, 2017, 12:16:49 ÖS »

Hahahaha güzel trick, sandalyeden düşüyordum...
61 byte desek mi acaba? Bence dememiz lazım, sayınca 61 byte ne de olsa...

Logged

Skate
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.460


A Sinner Scener


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #252 : Mayıs 25, 2017, 12:36:43 ÖS »

Aslında amacım delete char kullanarak bir optimizasyon yapmaktı ama arada maymunluğa vurdum işi. Aşağıdaki de iyiden iyiye eğlencelik oldu.

* weird2.prg (0.1 KB - Yükleme: 201 kez.)
Logged
eins
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.787


A.K.A. deliMawi


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #253 : Mayıs 25, 2017, 13:08:34 ÖS »

Ben de insert keycodunu kullanabilir miyim diye uğraştım durdum. Olmadı...
Sağa sola git gel yapmak yerine sağa kadıra kaydıra olur gibi hissetmiştim halbuki.
Logged

eins
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.787


A.K.A. deliMawi


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #254 : Mayıs 25, 2017, 13:11:51 ÖS »

Bir de uğraştığım bir başka optimizasyon, A$=A$+"..." yerine A$="..."+A$+"..." yapmaktı. Bu sayede her bir satır aynı hizadan başlayabilecekti. 60-i*2 de kullandığın *2 yi A$="ll"+A$+"..." şeklinde yedirecektim sözde. Hatta bir de en başta ekranın ortasından başlayabilsem, print sonrasında tab vb de kullanmaya gerek kalmayacaktı.
Logged

Sayfa: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: