|
zanpinoz
|
 |
« Yanıtla #330 : Ağustos 29, 2017, 18:25:50 ÖS » |
|
Bu ürünler kaç kişilik ekiplerle ve nekadar zamanda
tasarlanıp üretildi diye bir kıyaslama yaparsak
üstünlük HDMI-520 de olur.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #331 : Ağustos 29, 2017, 18:36:33 ÖS » |
|
Delimawi Scandoubler arayüzünde gözüken "Delimawi" ismini "Deligokce" olarak değiştirmek için ne kadar istiyorsun itiraf et 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #332 : Ağustos 29, 2017, 19:24:44 ÖS » |
|
deliMawi kalici degil. Test ediyordum sadece. Belki about box da kalabilir. Onun haricinde yazi ikon resim vb istekler ozel talebe giriyor. Gunluk 700 usd + KDV
|
|
|
|
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #333 : Ağustos 29, 2017, 19:33:40 ÖS » |
|
 faturayı da keserim diyosun  eee meslek dükkan bu iş üstüne olunca vergi mecburi.. acaba senin dükkanın iş güvenliği var mı ? malum elektrik lehim işleri, "çok tehlikeli" sınıfına giriyor. doktor hemşire falan tutmak lazım 
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #334 : Ağustos 29, 2017, 19:41:46 ÖS » |
|
üstünde delimavi yazmayan amiga ürünlerini lütfen almayınız 
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Kaan Akkurt
|
 |
« Yanıtla #335 : Ağustos 29, 2017, 19:58:15 ÖS » |
|
şubemiz yoktur
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #336 : Ağustos 29, 2017, 20:11:47 ÖS » |
|
 faturayı da keserim diyosun  eee meslek dükkan bu iş üstüne olunca vergi mecburi.. acaba senin dükkanın iş güvenliği var mı ? malum elektrik lehim işleri, "çok tehlikeli" sınıfına giriyor. doktor hemşire falan tutmak lazım  İşyeri hekimi diyosun. Var var arada bir uğruyor. Şaka bir yana benim meslekte gider olmadığı için (tamamı hizmet) kazanılan paranın yarısı vergiye gidiyor...
|
|
|
|
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
ibo1973
|
 |
« Yanıtla #337 : Ağustos 29, 2017, 20:21:58 ÖS » |
|
bence delimavi yazan yeri kaldırma oldukça yakışmış yerine ve hak etmiş yerini.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
zanpinoz
|
 |
« Yanıtla #338 : Ağustos 29, 2017, 20:49:29 ÖS » |
|
HDMI-520 nin atlama kablosu kullanılan pcb leri
prototip tasarım olduğundan ileri en kıymetli olanları arasına girebilir..
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #339 : Ağustos 29, 2017, 21:05:40 ÖS » |
|
Ilahi zanpinoz. Duyan da uzaya mekik gonderiyoruz da onun prototip PCB leri sanacak. Topu topu converter iste...  Teşekkürler ibo1973... 
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ağustos 29, 2017, 21:07:43 ÖS Gönderen: delimawi »
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
Gökçe Bozkurt
|
 |
« Yanıtla #340 : Ağustos 29, 2017, 21:09:11 ÖS » |
|
Birde soyle dusunun Bu ticari bir urun olsaydi Bigbookamigahardware sitesinde yer alacakti
|
|
|
|
|
Logged
|
A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF  A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb A2000|Mobo|8Up!6Mb A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256MbA1200|Hawk 8Mb|CF A1200|Mobo|Elbox 4Mb A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF A600|Mobo|A
|
|
|
|
emarti
|
 |
« Yanıtla #341 : Ağustos 29, 2017, 21:22:03 ÖS » |
|
delimawi cgtr limitli sürümü sonrası birkaç özellik daha ekleyerek Bigbookamigahardware sitesine ekler bu projenin ürününü.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eins
|
 |
« Yanıtla #342 : Ağustos 30, 2017, 18:36:02 ÖS » |
|
Büyük ekran test.  Videoda garip renkli çizgiler çıkmış ama normalde görüntü gayet net... 
|
|
|
|
« Son Düzenleme: Ağustos 30, 2017, 18:38:10 ÖS Gönderen: delimawi »
|
Logged
|
Doberman ♦ megaOne ♦ HDMI-64 ♦ HDMI-520 ♦ NewSchool
|
|
|
|
AmigaEsref
|
 |
« Yanıtla #343 : Ağustos 30, 2017, 18:41:14 ÖS » |
|
Harika 
|
|
|
|
|
Logged
|
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520 COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S 'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
|
|
|
|
Decypher
|
 |
« Yanıtla #344 : Ağustos 30, 2017, 19:04:31 ÖS » |
|
Gerçekten de harika, sabırsızlanıyorum 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|